varētu palūgt ielikt mezgla vietu, lai saprastu kā tur tas kāts ar visu pārējo saistās un kustās.
Ir liels plus kad enkurs ir no nēržas-ir mūža garantija :) un laivā tas nerusē kas atbrīvo jūs no ietīšanas kautkādās plēvēs,maisos vai lietus plašķī :)))) ka bija vienam korišam..It īpaši tas ir svarīgi ja lāiva ir glāuna..
Par konrukcijas turēšanu ir superīga atdeve salidzinājumā pat uz nelielu svaru kas arī ir svarīgi priekš paša makšķernieka,iedomājaties paši visu dienu staipīt to pašu akmeni kā to dara Marti-mugura pipelē,vējā netur,bet zato haļavna :)) ir okey ja pats sēdi uz motora un kolēģis visu dienu staipa to akmeni-pēc tam brīnies ka kolēģis nākamās brivdienās saka ka ir aizņemtun un nevar :)...
Ja pakāsīšu-da i hers ar vinju,kamēr varu uzcepšu kvantumu līdz mūža galam :))
Maksi, šie nav tie īstie, ja aizķeras, nevar ārā dabūt. Pa vidu jābūt salocītam stienim, uz kura ir virsū gredzens, ja aizķeras, pabrauc nedaudz atpakaļ un var viegli atbrīvot aizķērušos enkuru.
Vairi-tadēļ bildē var redzēt to cilpiņu,ar prātu sasien pareizo jūras mezglu,pretējā pusē pabrauc un izlien bez problēmas no jeb kādas d....s :)
Ja sanāk, atsūti kādu bildi par to gudro mezglu, par ko runājām klātienē. Pagaidām neesmu pats atradis.
Es jau ar meklējumos un kad satikšu kolēģi kurš man to parādīs,obligāti ielikšu bildi :)
Čau Maksi. Lūk ideja, kā pareizi nostiprināt enkuru. Te jau čaļi ar pieredzi šajos jautājumos visu jau sen ir izdomājuši. bit.ly/WINW4N
es pēdējās divās rudens copēs pakāsu divus enkurus. pēc tam piesēju akmeni :)
ar kaut kas jādomā enkuru sakarā. no ņeržas... nebūs žēl atkal pakāst? un vai šāda konstrukcija darbojas?