Vienkārši sapratuši, ka uz rezerves daļu ražošanu var nopelnīt vairāk ! :)
Jon-Hill, 23.marts 2025, 10:03
tā ir. /ne par eļlām/ bizness ir atkārtotā pārdošana!!
Vai nevarētu uztaisīt auto, kurš iet 100000km bez apkopes?? skaidrs, ka varētu!! BET - cik tāds auto maksātu un kam to vajag??! bet, redz eļliņas, siksniņas...spēj tik mainīt...
no manas sfēras - cik maksā lētais HP tintes printeris? pareizi, 50-70 eur. Cik maksā tintes komplekts šitam printerim - 40-50 eur... tātad tas ir TINTES nevis PRINTERU bisness :))
daddy_j, 23.marts 2025, 11:00vispār jau ir auto kas iet to miljonu,tikai mēs paši viņus nepērkam,viņiem ir paliels patēriņš,visi šie vārīgie motori rodas jo tiek izspiesti mazi patēriņi un lielas jaudas,kas nav savienojams ar lielu resursu
udens2, 23.marts 2025, 11:47
" ...vispār jau ir auto kas iet to miljonu..."
Kuri auto...!?
vitenahemots, 24.marts 2025, 17:50
Amerikāņi kas ir virs 3.0 litri,prasti vienkārši motori,patēriņi lieli,kā kādreiz 80-90 gadu motoriem.
Vienkārši sapratuši, ka uz rezerves daļu ražošanu var nopelnīt vairāk ! :)
Jon-Hill, 23.marts 2025, 10:03
tā ir. /ne par eļlām/ bizness ir atkārtotā pārdošana!!
Vai nevarētu uztaisīt auto, kurš iet 100000km bez apkopes?? skaidrs, ka varētu!! BET - cik tāds auto maksātu un kam to vajag??! bet, redz eļliņas, siksniņas...spēj tik mainīt...
no manas sfēras - cik maksā lētais HP tintes printeris? pareizi, 50-70 eur. Cik maksā tintes komplekts šitam printerim - 40-50 eur... tātad tas ir TINTES nevis PRINTERU bisness :))
daddy_j, 23.marts 2025, 11:00vispār jau ir auto kas iet to miljonu,tikai mēs paši viņus nepērkam,viņiem ir paliels patēriņš,visi šie vārīgie motori rodas jo tiek izspiesti mazi patēriņi un lielas jaudas,kas nav savienojams ar lielu resursu
udens2, 23.marts 2025, 11:47
" ...vispār jau ir auto kas iet to miljonu..."
Kuri auto...!?
vitenahemots, 24.marts 2025, 17:50
Senāk, ko tādu stāstīja par veciem MB- tuksneša kamieļiem 2.0d- 2.4d!
Tagad, ko līdzīgu stāsta atbraukušie ukraiņi par V70, sviests...!
Vienkārši sapratuši, ka uz rezerves daļu ražošanu var nopelnīt vairāk ! :)
Jon-Hill, 23.marts 2025, 10:03
tā ir. /ne par eļlām/ bizness ir atkārtotā pārdošana!!
Vai nevarētu uztaisīt auto, kurš iet 100000km bez apkopes?? skaidrs, ka varētu!! BET - cik tāds auto maksātu un kam to vajag??! bet, redz eļliņas, siksniņas...spēj tik mainīt...
no manas sfēras - cik maksā lētais HP tintes printeris? pareizi, 50-70 eur. Cik maksā tintes komplekts šitam printerim - 40-50 eur... tātad tas ir TINTES nevis PRINTERU bisness :))
daddy_j, 23.marts 2025, 11:00vispār jau ir auto kas iet to miljonu,tikai mēs paši viņus nepērkam,viņiem ir paliels patēriņš,visi šie vārīgie motori rodas jo tiek izspiesti mazi patēriņi un lielas jaudas,kas nav savienojams ar lielu resursu
udens2, 23.marts 2025, 11:47
" ...vispār jau ir auto kas iet to miljonu..."
Kuri auto...!?
Vienkārši sapratuši, ka uz rezerves daļu ražošanu var nopelnīt vairāk ! :)
Jon-Hill, 23.marts 2025, 10:03
tā ir. /ne par eļlām/ bizness ir atkārtotā pārdošana!!
Vai nevarētu uztaisīt auto, kurš iet 100000km bez apkopes?? skaidrs, ka varētu!! BET - cik tāds auto maksātu un kam to vajag??! bet, redz eļliņas, siksniņas...spēj tik mainīt...
no manas sfēras - cik maksā lētais HP tintes printeris? pareizi, 50-70 eur. Cik maksā tintes komplekts šitam printerim - 40-50 eur... tātad tas ir TINTES nevis PRINTERU bisness :))
daddy_j, 23.marts 2025, 11:00
vispār jau ir auto kas iet to miljonu,tikai mēs paši viņus nepērkam,viņiem ir paliels patēriņš,visi šie vārīgie motori rodas jo tiek izspiesti mazi patēriņi un lielas jaudas,kas nav savienojams ar lielu resursu
Vēl pateikšu - dēļ vāciešu vēlmes braukt ātri, visa pasaule dabū pārmaksāt!! Cik ir uz jūsu autiņa spidometra? 240-260 km/h?
kad jūs pēdējo reizi braucāt uz 200? (80% max ātruma) :))
pārmaksāts, pārmaksāts, pārmaksāts!!
Vienkārši sapratuši, ka uz rezerves daļu ražošanu var nopelnīt vairāk ! :)
Jon-Hill, 23.marts 2025, 10:03
tā ir. /ne par eļlām/ bizness ir atkārtotā pārdošana!!
Vai nevarētu uztaisīt auto, kurš iet 100000km bez apkopes?? skaidrs, ka varētu!! BET - cik tāds auto maksātu un kam to vajag??! bet, redz eļliņas, siksniņas...spēj tik mainīt...
no manas sfēras - cik maksā lētais HP tintes printeris? pareizi, 50-70 eur. Cik maksā tintes komplekts šitam printerim - 40-50 eur... tātad tas ir TINTES nevis PRINTERU bisness :))
Vienkārši sapratuši, ka uz rezerves daļu ražošanu var nopelnīt vairāk ! :)
0w jau arī ir viskozitāte,tikai aukstai eļļai.Un viskozitāte arī ir daļa eļļas specifikācijas,ne tikai ACEA.Mūsdienu modernie dzinēji ir ar ļoti precīzām pielaidēm un biezāka eļļa var izraisīt eļļas badu,piemēram sadales fāzu regulatoriem eļļas kanālos nāk smalki sieti,tad aukstam motoram var sanākt ka biezāka eļļa netieks cauri tik lielā apjomā cik vajag,jaunajiem benzīnmotoriem eļļas gredzeni ir ļoti plāni un biezāku eļļu var arī nenoslaucīt no cilindra sienām.Ford ECOboost motoriem vispār ir svarīgi ieliet tieši to ko vajag un neko citu,mūsdienās vairs nav kā ar vecajie vw tdi kuriem bij svarīgi lai vispār kaut kāda eļļa ir karterī un tie brauks mūžīgi.Tam pašam volvo kam paredzēts 0w20,nebūs prāta darbs liet kaut ko biezāku
udens2, 20.marts 2025, 19:14
Pilnībā piekrītu.
Auto inženieri ir pilnīgākie lohi, pat kaitnieki, domāti, lai sapistu "pēcgarantijas"
mašīnas ar nepareizu eļlu.
Labrīt.Iesakiet labus voblerus velcesanai.dzilums 4-5 metri.
Nevienam neiesaku pēcgarantijas auto motorā liet 0w/... eļļu! Savulaik meklēju, tādu eļļu lietošanas pamatojumam. Pirmie tādas eļļas pielietošanu sāka VW un Volvo ielas mašīnām. Lielas konkurences apstākļos, pierādīja, ka, braucot kreisera ātrumā, kloķvārpsta un virzuļu grupa ir brīvā lidojumā, tā neskar virsmas, un attiecīgi, šāda eļļa arī nebremzē motora mehāniku...!? Līdz ar to, šāda eļļa, it, kā /uz tāfeles, teorētiski/samazina CO izmešu, un degvielas patēriņu par 0,001...? procentiem...!?
Tāda eļļa pēcgarantijas mašīnām pāragri deldē motoru!?
Uzsakatu, ka ideāls variants ir 5w/... ar attiecīgo ražotāja pielaidi un specifikāciju...! Piem. 5w/30. / Ir prakse.../
vitenahemots, 20.marts 2025, 17:06muļķīgs ieteikums necērtot tēmu vispār,pirmais skaitlis ir viskozitāte aukstai eļļai,otrais darba temperaturā.Par cik visu mūžu strādāju auto remontā,tad varu teikt,ka motori reti kad nojūk izdiluma pēc,ir izņēmumi,bet tur problēma nevis eļļā,bet kad no mazas litrāžas izspiež daudz zirgspēkus
udens2, 20.marts 2025, 17:26
Krāns!
Pamato 0w/... pielietošanu, par viskozi pat nerunāšu... Svarīgāka ir rūpnīcas specifikācija, ja esi, ko par tādu dzirdējis...!
Visu mūžu veltīgi nostrādāji!
vitenahemots, 20.marts 2025, 17:34
0w jau arī ir viskozitāte,tikai aukstai eļļai.Un viskozitāte arī ir daļa eļļas specifikācijas,ne tikai ACEA.Mūsdienu modernie dzinēji ir ar ļoti precīzām pielaidēm un biezāka eļļa var izraisīt eļļas badu,piemēram sadales fāzu regulatoriem eļļas kanālos nāk smalki sieti,tad aukstam motoram var sanākt ka biezāka eļļa netieks cauri tik lielā apjomā cik vajag,jaunajiem benzīnmotoriem eļļas gredzeni ir ļoti plāni un biezāku eļļu var arī nenoslaucīt no cilindra sienām.Ford ECOboost motoriem vispār ir svarīgi ieliet tieši to ko vajag un neko citu,mūsdienās vairs nav kā ar vecajie vw tdi kuriem bij svarīgi lai vispār kaut kāda eļļa ir karterī un tie brauks mūžīgi.Tam pašam volvo kam paredzēts 0w20,nebūs prāta darbs liet kaut ko biezāku
Nevienam neiesaku pēcgarantijas auto motorā liet 0w/... eļļu! Savulaik meklēju, tādu eļļu lietošanas pamatojumam. Pirmie tādas eļļas pielietošanu sāka VW un Volvo ielas mašīnām. Lielas konkurences apstākļos, pierādīja, ka, braucot kreisera ātrumā, kloķvārpsta un virzuļu grupa ir brīvā lidojumā, tā neskar virsmas, un attiecīgi, šāda eļļa arī nebremzē motora mehāniku...!? Līdz ar to, šāda eļļa, it, kā /uz tāfeles, teorētiski/samazina CO izmešu, un degvielas patēriņu par 0,001...? procentiem...!?
Tāda eļļa pēcgarantijas mašīnām pāragri deldē motoru!?
Uzsakatu, ka ideāls variants ir 5w/... ar attiecīgo ražotāja pielaidi un specifikāciju...! Piem. 5w/30. / Ir prakse.../
vitenahemots, 20.marts 2025, 17:06muļķīgs ieteikums necērtot tēmu vispār,pirmais skaitlis ir viskozitāte aukstai eļļai,otrais darba temperaturā.Par cik visu mūžu strādāju auto remontā,tad varu teikt,ka motori reti kad nojūk izdiluma pēc,ir izņēmumi,bet tur problēma nevis eļļā,bet kad no mazas litrāžas izspiež daudz zirgspēkus
udens2, 20.marts 2025, 17:26
Krāns!
Pamato 0w/... pielietošanu, par viskozi pat nerunāšu... Svarīgāka ir rūpnīcas specifikācija, ja esi, ko par tādu dzirdējis...!
Visu mūžu veltīgi nostrādāji!
Nevienam neiesaku pēcgarantijas auto motorā liet 0w/... eļļu! Savulaik meklēju, tādu eļļu lietošanas pamatojumam. Pirmie tādas eļļas pielietošanu sāka VW un Volvo ielas mašīnām. Lielas konkurences apstākļos, pierādīja, ka, braucot kreisera ātrumā, kloķvārpsta un virzuļu grupa ir brīvā lidojumā, tā neskar virsmas, un attiecīgi, šāda eļļa arī nebremzē motora mehāniku...!? Līdz ar to, šāda eļļa, it, kā /uz tāfeles, teorētiski/samazina CO izmešu, un degvielas patēriņu par 0,001...? procentiem...!?
Tāda eļļa pēcgarantijas mašīnām pāragri deldē motoru!?
Uzsakatu, ka ideāls variants ir 5w/... ar attiecīgo ražotāja pielaidi un specifikāciju...! Piem. 5w/30. / Ir prakse.../
vitenahemots, 20.marts 2025, 17:06
muļķīgs ieteikums necērtot tēmu vispār,pirmais skaitlis ir viskozitāte aukstai eļļai,otrais darba temperaturā.Par cik visu mūžu strādāju auto remontā,tad varu teikt,ka motori reti kad nojūk izdiluma pēc,ir izņēmumi,bet tur problēma nevis eļļā,bet kad no mazas litrāžas izspiež daudz zirgspēkus
Nevienam neiesaku pēcgarantijas auto motorā liet 0w/... eļļu! Savulaik meklēju, tādu eļļu lietošanas pamatojumam. Pirmie tādas eļļas pielietošanu sāka VW un Volvo ielas mašīnām. Lielas konkurences apstākļos, pierādīja, ka, braucot kreisera ātrumā, kloķvārpsta un virzuļu grupa ir brīvā lidojumā, tā neskar virsmas, un attiecīgi, šāda eļļa arī nebremzē motora mehāniku...!? Līdz ar to, šāda eļļa, it, kā /uz tāfeles, teorētiski/samazina CO izmešu, un degvielas patēriņu par 0,001...? procentiem...!?
Tāda eļļa pēcgarantijas mašīnām pāragri deldē motoru!?
Uzsakatu, ka ideāls variants ir 5w/... ar attiecīgo ražotāja pielaidi un specifikāciju...! Piem. 5w/30. / Ir prakse.../
To gan nē :))
8 000 km ne vairāk
RaimisD, 19.marts 2025, 10:30
nu jūs bļin laižat :))))
...pat ar ar krievu M8 minerāleļlu žigulim 10000km varēja nobraukt :)
Tagad tak sintētikas 0w30, pēc 20-30 tūkstoši jāmaina, ja neesi taksists Rīgā, vai ikdienā nevalkā peikabi ar 2 zirgiem :)) par ekoloģiju padomā!!
daddy_j, 19.marts 2025, 12:05
...."...pat ar ar krievu M8 minerāleļlu žigulim 10000km varēja nobraukt :)..."
Var nobraukt arī daudz vairāk, bet cik ilgi...!? Ir arī krāni, kas brauc ar pēc garantijas mašīnām ar 0w/... longlife režīmā/ piem. ford 50 000km, vw 30 000km/, un sapņo par ilgu motora mūžu...
Savulaik zilo nomainīju pret šādu.
BrunoL, 19.marts 2025, 19:12
Man arī itais,tikai horizontālais.

Savulaik zilo nomainīju pret šādu.
Vispār jau tie tādi nieki vien ir. Man drīzāk aktuāls jautājums par Ūdeni kā tādu. Dzīvoju mājā, kas ir uz māla pauguriem. Aka kādi 5 grodi. Vasarā paliek tukša. Ko darīt? Rakt dīķi? Meklēt avotu? Blakus kādi 150 m ir dīķis, bet tas citā īpašumā. No turienes tad arī uzpildos vasarās. Un protams lietus ūdentiņš.
H20, 18.marts 2025, 20:05
Man dziļurbumu ( artēzisko aku ) taisīja itie
https://www.urbsanascentrs.lv/kontakti
Neko sliktu nevaru teikt !Prieks nav no lētajiem,bet tas ir uz ilgiem laikiem.Taisīja,kad vēl lati bija.95m.dziļš.Cauri diviem dolomīta slāņiem.Ūdens nāca ,,fontānā" izurbjoties vienam dolomīta slānim cauri,bet meistari negarantēja ūdens kvalitāti par cik ,pēc laika varētu būt daudz kaļķa piemaisījums.Viens no kaimiņiem tā ,,iegrābās":(.Esmu dzirdējis vēl pāris bēdu ieleju stāstus,pēc kuriem jādaurbj.Ūdenim daudz dzelzs klāt,bet tas neaizaudzē ūdensvadus !Kā meistari teica...Latvijā nav laba ūdens.Pāri par 10mit gadiem ūdeni lietoju i pārtikā,i saimniecībā bez attīrīšanas...pagaidām dzīvs.:)Pagāšgad nomainīja hidroforu ( tādu ar kuru sipās Raimis ) uz kaut kādu jeņķu,kurš esot uzpildīts ar kaut kādu gāzi un naf jāpumpē spiediens ( to ieteica ,,akvaduktā"pirms Ķekavas ).Pagaidām viss čotka.,,grundfiss" vai kā tur pareizi, karājas dziļurbumā un ne reizi, pa šiem gadiem nav licis sevī vilties.Ar iepriekšējo zilo hidroforu biju noņēmies mēms.
RaimisD [19.mar]: iesaku mainīt eļļu biežāk nekā reizi gadā vai ik pēc 20 000 km.
Un pie vienas vietas – kāda tur super-puper sintētika.
Jo īpaši turbinētajiem dīzeļiem !
daddy_j [19.mar]: sintētikas 0w30, pēc 20-30 tūkstoši jāmaina

....A ko tu padarīsi, ja kompis šitādu vidējo rāda :(. Ar tādu ciparu tur ne kilometrus, bet motorstundas jāskaita.
Pa pilsētu vien maļos.
Ja kompis rāda vidējo 35+, tad ok – var vilkt līdz tiem 10 000 km, bet manā gadījumā – nē.
Daddy, netici tām pasakām par LongLife eļļām. Ja tev patīk autiņš un taisies ar to braukt kādu laiku, tad iesaku mainīt eļļu biežāk nekā reizi gadā vai ik pēc 20 000 km.
Un pie vienas vietas – kāda tur super-puper sintētika.
Es esmu redzējis to ,,Staļingradu" motoros, kad ierēdņu autiņiem eļļa tiek mainīta pie 25k. Kilometrus ta’ paskaitīja, bet tās entās stundas, ko sildoties norūcinājis šoferis, gaidot šefu...