Vairāk jautājums ir kā to visu pasniegsi pārdevējam. Līdzko pieļausi varbūtību, ka pārvadājot, lietojot vai līdzīgi spole pašam ir nokritusi zemē, automātiski grantija uz tevi neatiecas. Tas pats par pārējām lietām, kas var vedināt uz to ka pats esi vainīgs. Piemēram pirki ziemā un spole lielos mīnusos dienu mētājās tavas mašīnas bagāžniekā (nekatoties ko to tajos pašos mīnusos kādu nedēļu to spoli veda pārvadātājs).
Ja pārdevējs tevi pasūta. Iesaku 100% rakstīt ražotājam par šo faktu. Ja nepasūta, bet iedod spoli savam ekspertam, būs lielāks čakars, bet viss ir risināms.
Pēc manām domām ražotājam ir jārēķinās ka upēs un ezeros ir akmeņi var būt nogrimuši koki un cita draza, un pat pie maksimālās bremzes spole nedrīkstētu plīst, tāpat ir ar t maiņām. Vienīgais kas var būt, ir spole ir nomesta zemē, kas to ir izdarījis - nesaudzīgais īpašnieks vai rūpīgie rūpnīcas un pārvadātāju augsti kvalificētie krāvēji vai saudzīgie veikala darbinieki neviens nevar zināt. Attiecīgi, ja pircējs nodarījumā neatdzīstas tomēr situācija tulkojama par labu viņam.
Paldies Dzenitis ka jau bus ta bus labi. Es izstastisu savu versiju un uz tas ari paliksu,ja vini neko tad ari neko, nav jau nekas traks.Tagad zinu ka prieks manas komplektacijas vajag ko specigaku.nesmu no tiem kas pec katra zacepa brauc klat un maigi rausta auklinu.Man roka speciga labi ka kats turas.>(
koki, tas labi ka roka speciga, bet cope tiešām nav kačalka.. tomēr ir jādomā ar galvu, ja naudas daudz vari lauzt cik tik uziet, bet ja nē tad labāk ir būt vienam no tiem kas maigi rausta aukliņu un 99 % gadijumu ari dabu atpakal manekli..
neko vecit-jastas jauna!
Kā bija patiesībā, zini viens pats.
Vairāk jautājums ir kā to visu pasniegsi pārdevējam. Līdzko pieļausi varbūtību, ka pārvadājot, lietojot vai līdzīgi spole pašam ir nokritusi zemē, automātiski grantija uz tevi neatiecas. Tas pats par pārējām lietām, kas var vedināt uz to ka pats esi vainīgs. Piemēram pirki ziemā un spole lielos mīnusos dienu mētājās tavas mašīnas bagāžniekā (nekatoties ko to tajos pašos mīnusos kādu nedēļu to spoli veda pārvadātājs).
Ja pārdevējs tevi pasūta. Iesaku 100% rakstīt ražotājam par šo faktu. Ja nepasūta, bet iedod spoli savam ekspertam, būs lielāks čakars, bet viss ir risināms.
Pēc manām domām ražotājam ir jārēķinās ka upēs un ezeros ir akmeņi var būt nogrimuši koki un cita draza, un pat pie maksimālās bremzes spole nedrīkstētu plīst, tāpat ir ar t maiņām. Vienīgais kas var būt, ir spole ir nomesta zemē, kas to ir izdarījis - nesaudzīgais īpašnieks vai rūpīgie rūpnīcas un pārvadātāju augsti kvalificētie krāvēji vai saudzīgie veikala darbinieki neviens nevar zināt. Attiecīgi, ja pircējs nodarījumā neatdzīstas tomēr situācija tulkojama par labu viņam.
Paldies Dzenitis ka jau bus ta bus labi. Es izstastisu savu versiju un uz tas ari paliksu,ja vini neko tad ari neko, nav jau nekas traks.Tagad zinu ka prieks manas komplektacijas vajag ko specigaku.nesmu no tiem kas pec katra zacepa brauc klat un maigi rausta auklinu.Man roka speciga labi ka kats turas.>(
norgē būtu vienkārši, paņem spoli līdz kopā ar čeku un tikai parādi, neko nejautās paprasīs naudu atpakaļ vai vietā jaunu.
Kur tada norge ir. paldies par info
koki, tas labi ka roka speciga, bet cope tiešām nav kačalka.. tomēr ir jādomā ar galvu, ja naudas daudz vari lauzt cik tik uziet, bet ja nē tad labāk ir būt vienam no tiem kas maigi rausta aukliņu un 99 % gadijumu ari dabu atpakal manekli..
tas tā.. viela pārdomām
nes tik uz bodi un saki lai maina,ved mums te uz Lv visus sūdus un tirgo pa lielām naudām!
Ja tirgotājs ir devis garantiju, ej un prasi jaunu!