Man Tev nekas nav jāpierāda bet tomēr tavas zināšanas laikam ir par vājām...diemžēl šim dzinējam kompis kontrolē ne tikai degvielu bet arī eļļošanu un citus procesus un no rūpnīcas jau ir iestellēta programma piestrādei....tā lūk gudrīti...
Man liekas jūsu strīds izraisijās par divām dažādām lietām. Vai es kautko esmu palaidis garām. Domāju, ka jūs runājat par atšķirīgām tēmām, viens par automašīnām un to motoriem bet otrs par motorlaivu motoriem.
Ja pa smuki! Bet par apetīti ari droshi vien nesūdzas 30 HP?!
Vēl grūti spriest jo kompis ir piebraukšanas režīmā bet pēc stundām 15 ezerā tad redzēsim
ko tu ar kompi brauc, vai ar motoru
tad kad izražoja to akmens laikmeta evenduri kura tev ir pakaļā kompis[ka tu saki] bija tikai ārzemēs
brīvas ausis meklē citur onkolīt.
ilcha42
Izskatas ka tu pats ONKULĪT ne ko nejēdz no motoriem .....
kā tu točna vairāk. kompīši parasti nepiebraukājās ja nu tev tur nav kads wems vai megaskvirts uzstādīts onkulit
ilcha42
Man Tev nekas nav jāpierāda bet tomēr tavas zināšanas laikam ir par vājām...diemžēl šim dzinējam kompis kontrolē ne tikai degvielu bet arī eļļošanu un citus procesus un no rūpnīcas jau ir iestellēta programma piestrādei....tā lūk gudrīti...
zin kas ir man šausmīgi nepatīk rakstīt
satiksimies kādreiz tad es tev pastāstišu par kompīšiem un par piestrādēm.
MB un BMW pat nav piestrādes opcījas kad agregāts ir nonācis pie lietotāja tā kā tu šaja gadījumā.
saprotu ka tavam dzinējam visu regulē dators, jebkurā gadījumā viņš ir pieregulēts testa režimā jau rūpnīcā
un rūpnīcas regulējumus var mainīt tikai manuāli
neticu ka tev ir ar ko to var izdarīt gudrai onkulīt
tiksimies burčā apgaismošu tevi gudrais onka
Man liekas jūsu strīds izraisijās par divām dažādām lietām. Vai es kautko esmu palaidis garām. Domāju, ka jūs runājat par atšķirīgām tēmām, viens par automašīnām un to motoriem bet otrs par motorlaivu motoriem.