Nez vai ir jēga tik mazam motoram likt to kavitācijas plāksni :)..
P.S. manuprāt var eksperimentēt no 30hp-zinu ka sporta pēc liek no 50-150Hp... bet pareizāk būtu ja nomainītu dzenskrūvi uz vienu pakāpi mazāku,kāds kilometrs pazudīs bet rāviena ziņā uzlabosies:)...
Pašam ar ir 4 dzenskrūves, tos periodiski mainu-atkarībā ar ko gribu nodarboties,ja uz velci lieku mazāko,ja nedaudz pasportot tad lielāko un t.t.
Dzenskrūves izmērs/pakāpe jūtami ietekmē uz degvielas patēriņu ;)..
kada jega no vinam?
Ceru, ka vieglāk izcels laivu glisē!
Nez vai ir jēga tik mazam motoram likt to kavitācijas plāksni :)..
P.S. manuprāt var eksperimentēt no 30hp-zinu ka sporta pēc liek no 50-150Hp... bet pareizāk būtu ja nomainītu dzenskrūvi uz vienu pakāpi mazāku,kāds kilometrs pazudīs bet rāviena ziņā uzlabosies:)...
Pašam ar ir 4 dzenskrūves, tos periodiski mainu-atkarībā ar ko gribu nodarboties,ja uz velci lieku mazāko,ja nedaudz pasportot tad lielāko un t.t.
Dzenskrūves izmērs/pakāpe jūtami ietekmē uz degvielas patēriņu ;)..
Ne asakas!!!
jēga ir-pats esmu mēģinājis-glisē izceļ ātrāk,bet gala ātrums ir tuč tuč mazāks nekā bez plāksnes.