atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu
11.nov 4 14 8099
Kas šī ir par herņu? Braucot no darba iedegās šī lampiņa un uzreiz sāka niķoties kārba, pabraukt praktiski nereāli, raustās a/m pārslēdzot robus. Volvo S60 D5 . Par laimi tiku līdz mājām, nu jāštuko sadakterēt kumeliņu.
[14] Komentāri | dilst | aug
 
skutans

Apgriezieni tukšgaitā līdz 1.5 tūkst, vairāk nevar iemīt, slāpst, kārba nebūs pie vainas, variantu daudz, palasot forumus. Varbūt kāds ar šo ir saskāries?

24.03.16 Atbildēt | Ziņot 0
fish_a_man

Es gan braucu ar dsm.. Bet izskatās pēc elektronikas..

24.03.16 Atbildēt | Ziņot 0
skutans

Būšu jau šo to uzracis forumos, interkūlera radiātors , EGR vārsts, vai kaut kas ar turbīnes vadību.

24.03.16 Atbildēt | Ziņot 0
marti

pasties vai gaisa truba nav nomukusi. man vienreiz tā gadījās, simptomi līdzīgi.

24.03.16 Atbildēt | Ziņot 0
skutans

Tas jau būtu labi ,rīt meiģināšu ko darīt saviem spēkiem. Šo man čoms arī ieteica ,varbūt tas trubas savilcējs atnācis vaļā. Par iznākumu došu ziņu ,varbūt kādam noderēs.

24.03.16 Atbildēt | Ziņot 0
MuskyOscarz

ja nu netiec galā paša spēkiem varu iedot kontaktus vienam specam kurš nodarbojas tikai ar volvo, bet darbojas viņš Jelgavā ...

24.03.16 Atbildēt | Ziņot 0
skutans

Paldies MuskyOscar: , rīt tikšu skaidrībā ,auto ir jāvelk un Jelgava tomēr ir gabals ko braukt.

24.03.16 Atbildēt | Ziņot 0
Simulants

Kļūda, kur apakšā var būt daudz problēmu. Jāslēdz kompis un jānolasa kļūdu kodi. Man bija tas pats. Laikam būšu ticis cauri ar EGR noņemšanu, tīrīšanu. Vajag daudz papīra un attaukotāju :D

Vēl ir sajūga pozīciju sensors - uzreiz pie pedāļa - tā defekts arī met šo kļūdu.

25.03.16 Atbildēt | Ziņot 0
urmaas

Ievadi saprotamu valodu un nebūs jāzīlē.Man abiem tas ir darīts. S-60 ir LV, XC-70 ru valoda. Te vairāk izskatās pēc EGR vai interkulera. Bet to noteiks kompis. Ja interesē tad dod ziņu.

25.03.16 Atbildēt | Ziņot 0
skutans

Ok.

25.03.16 Atbildēt | Ziņot 0
Bossix

Manam XC70 D5 bija problēma ar kloķvārpstas apriezienu skaitītāju. Maziņš devējs, atrodas motora apakšā, simptomi tie paši, ap 1,5 tk slāpst nost, gan braucot gan tukšgaitā. Devēji ir divi, viens kloķvārpstai, otrs sadales vārpstai. Ja viens nomirst, otrs met kļūdas(pie kompja pieslēdzot). Sākumā nomainiju nepareizo. Bet nu pie kompja vajadzētu pieslēgt ša vai tā ;)

25.03.16 Atbildēt | Ziņot 0
skutans

Klemmes noņemšana nepalīdzēja, cerēju ,ka varbūt tā kļūda nodzisīs, nekā. Vizuāli arī neko neatradu kam piesieties zem motora pārsega. Jā ,un šodien vairs vispār nav braucams, divas reizes šķīlu- slāpst nost, netur apgriezienus tukšgaitā. Tā kā nu vairs tik ar šlepēšanu uz servisu pie kompja. Žēl tik ka Lieldienas drusku pabojātas un autoservisi nestrādā:(

25.03.16 Atbildēt | Ziņot 0
skutans

Vainīgais tomēr izrādijās EGR vārsts.

30.03.16 Atbildēt | Ziņot 0
skutans

Precizēšu, EGR vārsta vadības bloks. To var nopirkt arī atsevišķi šim modelim. Aptuvenais cipars 250eur (bloks+ vārsts), ja atsevišķi, tad summu dala uz pusi (125eur).

31.03.16 Atbildēt | Ziņot 0

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs