11.nov
Nejēdzības.
Kas šī ir par herņu? Braucot no darba iedegās šī lampiņa un uzreiz sāka niķoties kārba, pabraukt praktiski nereāli, raustās a/m pārslēdzot robus. Volvo S60 D5 . Par laimi tiku līdz mājām, nu jāštuko sadakterēt kumeliņu.
Apgriezieni tukšgaitā līdz 1.5 tūkst, vairāk nevar iemīt, slāpst, kārba nebūs pie vainas, variantu daudz, palasot forumus. Varbūt kāds ar šo ir saskāries?
Es gan braucu ar dsm.. Bet izskatās pēc elektronikas..
Būšu jau šo to uzracis forumos, interkūlera radiātors , EGR vārsts, vai kaut kas ar turbīnes vadību.
pasties vai gaisa truba nav nomukusi. man vienreiz tā gadījās, simptomi līdzīgi.
Tas jau būtu labi ,rīt meiģināšu ko darīt saviem spēkiem. Šo man čoms arī ieteica ,varbūt tas trubas savilcējs atnācis vaļā. Par iznākumu došu ziņu ,varbūt kādam noderēs.
ja nu netiec galā paša spēkiem varu iedot kontaktus vienam specam kurš nodarbojas tikai ar volvo, bet darbojas viņš Jelgavā ...
Paldies MuskyOscar: , rīt tikšu skaidrībā ,auto ir jāvelk un Jelgava tomēr ir gabals ko braukt.
Kļūda, kur apakšā var būt daudz problēmu. Jāslēdz kompis un jānolasa kļūdu kodi. Man bija tas pats. Laikam būšu ticis cauri ar EGR noņemšanu, tīrīšanu. Vajag daudz papīra un attaukotāju :D
Vēl ir sajūga pozīciju sensors - uzreiz pie pedāļa - tā defekts arī met šo kļūdu.
Ievadi saprotamu valodu un nebūs jāzīlē.Man abiem tas ir darīts. S-60 ir LV, XC-70 ru valoda. Te vairāk izskatās pēc EGR vai interkulera. Bet to noteiks kompis. Ja interesē tad dod ziņu.
Ok.
Manam XC70 D5 bija problēma ar kloķvārpstas apriezienu skaitītāju. Maziņš devējs, atrodas motora apakšā, simptomi tie paši, ap 1,5 tk slāpst nost, gan braucot gan tukšgaitā. Devēji ir divi, viens kloķvārpstai, otrs sadales vārpstai. Ja viens nomirst, otrs met kļūdas(pie kompja pieslēdzot). Sākumā nomainiju nepareizo. Bet nu pie kompja vajadzētu pieslēgt ša vai tā ;)
Klemmes noņemšana nepalīdzēja, cerēju ,ka varbūt tā kļūda nodzisīs, nekā. Vizuāli arī neko neatradu kam piesieties zem motora pārsega. Jā ,un šodien vairs vispār nav braucams, divas reizes šķīlu- slāpst nost, netur apgriezienus tukšgaitā. Tā kā nu vairs tik ar šlepēšanu uz servisu pie kompja. Žēl tik ka Lieldienas drusku pabojātas un autoservisi nestrādā:(
Vainīgais tomēr izrādijās EGR vārsts.
Precizēšu, EGR vārsta vadības bloks. To var nopirkt arī atsevišķi šim modelim. Aptuvenais cipars 250eur (bloks+ vārsts), ja atsevišķi, tad summu dala uz pusi (125eur).