ne jau tas dēlis ir galvenais, ar maziem motoriem tas gandrīz vienalga. svarīgāk, manuprāt, cik vietas aizņem sapakota laiva, cik viegli pārnēsāt, cik ātri var sagatavot braukšanai, cik personas būs laivā.
man bija bušene 280, līdzīga gaujai un tagad ir kaimans 330. 280-niece bija vieglāka un ātri sagatavojama braukšanai (max 10 min ar piepūšanu), jo dēļus ārā neņemu. ar 330-toties ilgāk un smagāka, bet uz ūdens daudz patīkamāk un stabilāk.
Vai tad
Gaujai benzīnnieks nav pieliekams - aprakstā minēts ka benzīna un elektriskajam? Ja ir, tad kur tā fiška (atskaitot iespeju pielikt ritenīšus un stumties, kā rakstīja martins_) ka trancis ir labāks par Dulkan Gaujas motora stiprinājumu? Ja pareizi sapratu par tranci sauc to dēli aizmugurē.
martins_, ticu ka ļoti nesmird, bet nu tomēr motors ir motors un benzīns, lai vai cik tā bāciņa hermētiska, tomēr savu aromātu dod (no pieredzes ar ģeneratoriem u.c benzīnagregātiem), tā kā tomēr tiem piemērotāka ir vieta garāžā nevis guļamistabā. Bet anyway paldies par ieteikumu, jo ja atradīšu vietu kur glabat benzīnnieku, tad noteikti to kaut kad pirkšu.
Urmaasam atkal taisnība, ja nelieto benzīnnieku, tad mierīgi vari pirkt Gaujai līdzīgu (ar dēļu grīdu vēlams), jo tur jau ir motora stiprinājums.
un vēl - pie tranča (tās cietās sieniņas) var pielikt ritenīšus, un tad nemaz nav jābūt atlētam, lai pie mašīnas laivā sakrautu visas mantas un svilpojot noripinātu līdz ūdenim. Tur kur apstākļi to ļauj, protams..
Sasa, ja vien lejot benzīnu neliesi pusi bākā, pusi uz motora, tad beznīnnieks nesmird arī dzīvoklī, un varu apgalvot, ka ērtāk ir no 4 stāvā nonest mazo benzīnnieku nekā elektro un "vieglos" aķus.
ir vērts aizdomāties, ne?
ja lietosi elektromotoru tad galīgi PO.ir tā sieniņa vai nav.
Briestu iegādāt 3m laivu. Jautājums laivu lietotājiem. Kāda būtiska atšķirība lietošanā un ērtībās ir laivām ar cieto sieniņu aizmugurē motora uzkarināšanai (piem.
Bush Kaiman ) un laivai ar piepūšamo aizmuguri bez tās sieniņas tik ar tādu piestiprināmu dēli motoram (piem.
Dulkan Gauja) . Motoru gan šobrīd nepirkšu, bet vēlāk varbūt elektrisko, jo benzīnnieku nav kur dzīvoklī glabāt.
štrunts par to kas tas ir , bet iedarbība graujoša- pludiņkamerā vairākās vietās gandrīz caurums, tā ka iesaku šad tad degvielas sistēmu pārbaudīt pašiem , negaidot problēmas.
Jūrasbulli
tie kunkuļi jau ir ūdens pilieni!!!
nevajag jau lai tur daudz būtu.pietiek ar kondensātu,kurš saskalijoties veido nelielu kapļu!
:(
man 2.2 suzukam (2t) degviela tecēja , atskrūvēju pludiņkameru un tur tādi kā kunkuļi apakša bija. liekas gan ka ūdens tas nebija un pēc iztīrīšanas viss kārtībā. arī bāku iztīriju jo tur arī tādi bija.
ja tek ārā bendža - skaidrs, ka pludiņš bija ieķēries...
Euv!Ja konkrēti atbildi meklējiet,tad sākiet ar konkrētu mezgla (karb.)tehniskiem datiem,vai marku!
Uldi, protams, ka var būt varianti, aizsērējis gais filtrs, karburators, svece, svečuvads. Bet tas, par ūdeni, ir no manas pieredzes, nevis teorija. Gribi tici, negribi, netici.
Ja tas butu udens,tad pludinam tapat jasledz un pa parpludi nekas netecetu ara
Jevo, ūdens agregātstāvoklis pie plus grādiem ir šķidrs.... Bet tu droši vien nepieļauj varbūtību, ka benzīna bākā varētu gadīties kāda ūdens pile.
Motors netika transportēts, visu laiku uz laivas stāv virsū. Bet tas parādījās pēc ilgstošas braukšanas uz maziem apgriezieniem.
uldens2 taisniba. Ūdens karbī nevar tikt. Ir vainu pluds ieķeries vai nu trasportējot eļļa tiek cilindrā. Man tā bija gadījies.
andzus vienkarsi pludins iekeras karburatoram.Ja tagad iet tad nenem galva.