ja lietosi elektromotoru tad galīgi PO.ir tā sieniņa vai nav.
Briestu iegādāt 3m laivu. Jautājums laivu lietotājiem. Kāda būtiska atšķirība lietošanā un ērtībās ir laivām ar cieto sieniņu aizmugurē motora uzkarināšanai (piem.
Bush Kaiman ) un laivai ar piepūšamo aizmuguri bez tās sieniņas tik ar tādu piestiprināmu dēli motoram (piem.
Dulkan Gauja) . Motoru gan šobrīd nepirkšu, bet vēlāk varbūt elektrisko, jo benzīnnieku nav kur dzīvoklī glabāt.
štrunts par to kas tas ir , bet iedarbība graujoša- pludiņkamerā vairākās vietās gandrīz caurums, tā ka iesaku šad tad degvielas sistēmu pārbaudīt pašiem , negaidot problēmas.
Jūrasbulli
tie kunkuļi jau ir ūdens pilieni!!!
nevajag jau lai tur daudz būtu.pietiek ar kondensātu,kurš saskalijoties veido nelielu kapļu!
:(
man 2.2 suzukam (2t) degviela tecēja , atskrūvēju pludiņkameru un tur tādi kā kunkuļi apakša bija. liekas gan ka ūdens tas nebija un pēc iztīrīšanas viss kārtībā. arī bāku iztīriju jo tur arī tādi bija.
ja tek ārā bendža - skaidrs, ka pludiņš bija ieķēries...
Euv!Ja konkrēti atbildi meklējiet,tad sākiet ar konkrētu mezgla (karb.)tehniskiem datiem,vai marku!
Uldi, protams, ka var būt varianti, aizsērējis gais filtrs, karburators, svece, svečuvads. Bet tas, par ūdeni, ir no manas pieredzes, nevis teorija. Gribi tici, negribi, netici.
Ja tas butu udens,tad pludinam tapat jasledz un pa parpludi nekas netecetu ara
Jevo, ūdens agregātstāvoklis pie plus grādiem ir šķidrs.... Bet tu droši vien nepieļauj varbūtību, ka benzīna bākā varētu gadīties kāda ūdens pile.
Motors netika transportēts, visu laiku uz laivas stāv virsū. Bet tas parādījās pēc ilgstošas braukšanas uz maziem apgriezieniem.
uldens2 taisniba. Ūdens karbī nevar tikt. Ir vainu pluds ieķeries vai nu trasportējot eļļa tiek cilindrā. Man tā bija gadījies.
andzus vienkarsi pludins iekeras karburatoram.Ja tagad iet tad nenem galva.
Kaut kas līdzīgs bija, kad ūdens tiek karburātorā. Izskrūvē karburatoram degvielas noliešanas skrūvi, iztecini visu karburātora saturu un būs viss kārtībā.
Braucu uz velci ar piecinieku Suzuku, ilgu laiku uz maziem apgriezieniem, te pēkšņi motorīts sāk tā kā rīstīties, tā kā klepot, un noslāpst. paskatos, uz ūdens virsmas bendža , johaidī, no karburatora kur nāk tā atplūdes trubiņa, pa trubiņu sit bendžu laukā. rīstās , rīstās, neiet. tad nodevu uz pilnu ručku kādu kilometru, aizgāja bez problēmām, it kā nekas nebūtu bijis. pēc tam braucu, viss oki, diez kas par lietu bija? Varbūt sūdīgs bendža bija trāpījies? varbūt pieciniekam nepatīk ka vairākas stundas bļur bļur bļur bubina?
ja,godīgi - neko sliktu par outlandu nevaru teikt (versija ar ALU grīdu). Ja nu vienīgi soli fiksētie, nevar pārbīdīt.
Šobrīd var konkurēt, jo Salmo 40% nometis, ja salīdzina vienāda garuma laiviņas, tad Outland kaut kā vieglāka, iespējams dēļ grīdas (ALU), un mugursienas (kompozīts).
Un visādi citrādi arī simpātiskas tās laiviņas (neko sliktu nedomājot par vietējiem)
ar ko outland ir labāks par vietējiem?