Nu jā,man jau arī liekas,ka Crabis nav tik rūpīgi un kvalitatīvi uztaisīts kā piemēram tas pats Kaiman un matreāls uz tausti arī plānāks.
kā piemērus, minēja -
garāka alumīnija sliede grīdai
enkura rullītis
vairāk aķu
labāki/biezāki sēdekļi
sēdeķļu stiprinājums alumīnija
trancis esot izturīgāks
pie tam, tas crab, kas bija izlikts, laikam nostāvējis vai kā, nu nepatika kvalitāte...
Tieši par to jautāju -
esot 5 gadu garantija gan materiālam, gan šuvēm.
Tur pat esot darbnīca, remonti neesot kavēti, jo viss esot uz vietas, lai veiktu labojumus.
Ja godīgi, parādija man visādas fīčas, kādēl labāk HIBO izvēlēties nevis crab...
Silent, tu paprasi viņiem kā hibo seabon ir ar garantijas un parasto remontu, šeit es domāju cik ilgi jāgaida, tobiš vai remontē LV uz vietas
Biju iebraucis Laivu namā.
Teicu, ka domāju par sekojošām laivām -
bush crab 330
zebec seabon 320
dulkan 325
puika ieteica labāk hibo seabon. cik paskatijos, tiešām labi nostrādāta, plus 5 gadu garantija. tagad tik atliek apčamdīt dulkan laivu, tad varēs izdomāt. Pašlaik par crabi vairs nedomāju...
JAnis@L- starp Suzukiem 4-5-6zs atšķirība būs dīzēs, dzenskrūves solī un cenā, pārējais vienāds
Savā laikā meklēju mobilu komplektu (laiva, dzinējs) ar kuru copēt divatā vai vienam. Izšķīros par labu BUSH Kaiman K330R un Tohatsu 9.8 dzinēju. Tohatsu dzinējs man tā liekas starp 10 Zs dzinējiem ir pats vieglākais, t.i. 36,5 kg. Neesu nekāds " kačoks" , bet panest, aiznest un uzstādīt uz laivas mierīgi varu. Tā kā Tohatsu 9.8 rullē
Gribētos dzirdēt komentārus no 10 Hp mooru lietotājiem-vai šo var cilāt/vadāt viens cilvēks vieglā bagāžniekā, jet tomēr stipri pa smagu? Dilemma. It kā gribētos 10 Hp motoru bet bail ka būs problēmas vienam staipīt. Tas ka 2 var, skaidrs.
Ps. Un kas ar Suzuki mazajiem motoriem būs reāla atšķirība starp 4-5-6 jo bloks tas pats, cik noprotu, visa atšķirība motora fosāžā.
2,5 Hp atšķirībā no pārējiem motoriem nav degvielas sūkņa, un degvirls pieplūst paštecē
Andžus
kā tu domā,kas to adatu darbina???
:)))
lab, izjaukšu,tad redzēšu ;) Manuprāt, tur ir adata, nevis pludiņš.
Karburators bez pludiņa nemedz but.
Jo motors vēlreiz norīstījās, nodevu koksu, viss kārtībā. jāņem, šajās brīvdienās jājauc laukā.
Es vēlreiz par to pašu.
daddy_j
"ja tek ārā bendža - skaidrs, ka pludiņš bija ieķēries..." Bet vai tad 4-taktniekam 5hp suzukam ir pludiņš vispār?!
Suzuki 2.5-iekam nav degvielas filtra
Laivas reģistrēšana maksāja ap 18 latiem, reģistrēt, vai nē, pašam jādomā, jo ir ezeri, kuros drīkst braukt tikai reģistrētas laivas, ja nozog, vismaz paliek tehniskā pase ar visiem parametriem,(ja aizmirstas, kāda laiva bija:D )Ja braukā tikai pa vienu konkrētu ezeru, kur reģistrāciju neprasa, var to arī nedarīt, 18ls arī ir nauda.
Vai kāds ir lietas kursā-Suzuki 2,5 motoram oriģināli ir benzīna filtrs, vai nav?
Zveikiņi.
Izstāstiet lūdzu vai ir jēga reģistrēt laivu , ja motors paredzēts līdz 5Hp, jo kā saprotu, tas nav obligāti.
PS. Un varbūt kāds zin cik maksā.
Paldies
Nu ja, un ar tukšu bāciņu 13 kg ;)