Lielākiem(vairāk nekā viens cilindrs)dzinējiem ir stabilāka gaita pie maziem apgriezieniem. Pārējais regulēšanas vaina. Velcē kauč ar 30-nieku...
Nu nekādu ievērojamu atšķirību es nepamanīju , jā tīri velcēšanai 2,5 labāks .
Arī starp 2,5 un 5 ir ievērojama atšķirība, protams ne tik milzīga kā ar 10. Galvenais, ko taisies darīt, maukt vai copēt.
Vasarā braucām ar paziņu kurāmir tieši šāda kombinācija , 3,60 pūslis un 10 zs motors , velcēšanai manuprāt par ātru , bet aizlidot 40 - 50 km , tas ir viens pūtiens . Negribu aizskart ne viena jūtas , bet starp 2,5 un 5 zs nekādu īpašu starpību neredzu , bet starp 2,5 - 5 zs un 10 zs ir milzu atšķirība .
osccar ,piekritu ka pelai noteikti pa aatru ,bet gumijas laivai ir sava pretestiba esmu praucis 5z\s viss ok,bet tagad taisos iegadaties 10 ...
Varbut kadam ir tada kombinaacija un kads varetu pateikt vai 10z\s nau pa aatru ???
Man ir 3,60 + 5zs. Bezvējā, liekas biku par ātru ....3,2 kmh ir minimums....apmēram. Pret vēju viss ok. Jālieto vai nu bura vai citas metodes ātruma samazināšanai. Ja uzliksi motoru uz kādas pellas, toč būs par ātru. Te jau minēja piemērus.
Jautajums, varbut kads var lidzet ?
iegadajos Gumijas laivu 3.60m doma ari matoru iegadaties 10z/s .
vai velcejot nebus par aatru ???
iepr.,Paldies
jjanis
man ir Suzuki 5hp jau 2gadus ,mainu tikai eļļu.
Gribas šo to pateikt no savas puses par motoriem-pats braucu ar 4,5 hp hondu un domāju,ka velcei par ātru,bet kalpo 2 sezonas teicami (nopirku 4,5 lai nevajadzētu obligātu reģistrāciju).Ja izmantosi motoru pūslim,tad ātrums kaut cik ir o.k.,bet ar labas slīdamības pellu vai ko līdzīgu-velcējot jāizmet bremzējošs enkurs.Kolēģim 2,5 hp yamaha-liekas velcei piemērotāka-bet,protams,izvēle katram sava.Yamahai besī mazā iebūvētā bāciņa,kas pilnai dienai ir par mazu-jāpielej copes laikā,hondai ārējā bāka pietiek n-tām copes dienām.Un pats galvenais-ja copēsi viens, tad derēs jebkurš mazais motors,bet jau divatā ātrs pārbrauciens no viena ezera gala uz otru pat ar 4,5 hp motoru ir ļoti atkarīgs no veču svara un viļņu lieluma-lielam motoram šeit milzīga priekšrocība. Nu apmēram šādi.
VSOP,
mani gan ineresē 5, tikai teorētiski 10hp dzinējs. Suzukai 5hp ir lielākais cilindrs, tātad potenciāli lielāks resurss. Jaunajai Yamahai ir tik pat, bet kā jau jaunam modelim notiekti ir iespējami niķi. Pie pārējiem vienādiem nosacījumiem it kā būtu jāņem tieši Suzuki. Bet vai ir kāda negatīva pieredze tieši ar šo dzinēju?
a man ir tohatsu 2.5 jau daudzas sezonas nokalpojis un pagaidām viss bumbās, vienīgi svečku esmu nomainījis, un šo to patīrījis, bet citādi neredzu jēgu samaksāt sotaku pa virsu un paņemt ko citu ar tādu pašu jaudu....vinīgi tas ka tas ir divtaktnieks un benža jājauc kopā ar eļļu, bet priekš tik mazjaudīga motora tā nav liela bēda. sezonā nobraukāju vienu litrīgo eļļas pudeli, a braukāju es diezgan daudz, it sevišķi vasarā :)))
jjanis, par Suzuki
Dažiem paziņām ir bijušas problēmas sakarā ar dzesi. Ļoti jūtīgi esot pret pārkaršanu. Runa ir par lielākiem motoriem, teiksim 30-90 hp. Arī svars viņiem lielāks pret HP.
Par mercury
Nu remontē viņus diezgan bieži.
Viņam ir laba svara /jaudas attiecība, īpaši optimax, bet copei un atpūtai tomēr paliktu pie Yamahas vai Hondas. Vismazāk reklamāciju.
Jāni, Tu tak varētu uzbarot, Tev labi zives ķerās. Tagad uz rudeni treknas taču:))
Bet vispār Tev kundze forša, sveiciens no manis viņai!:))
Gints, kapēc uzmeta??:)
Mums diez vai gribās velcēt:))
Gunča
Negribētu.
Baigi kārnā;)
Gints
visam savs laiks.gan līdz tevīm ar tiksim!!!
:)))
Ko jūs te tagad , mani uzmetāt ?
Gunča
šļubka mana+dvēsele tava!!!
un maucam!!!
:)))
A Tu Jāni gribētu, lai Tev ir sakars ar Litu??
:DD