atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

AndrisABC 07.01.11
Lauric, no bildes izskatās, ka tas kronšteins no iekšpuses laivā nekur nav nostiprināts. Paņem uz papīra lapas uzzīmē savu laivu no sāniem. Pēc tam piezīmē motoru un paskaties kādas slodzes kurā virzienā darbojas. Skrūve stumj laivu uz priekšu, bet kas notiek ar motora augšējo daļu?
Arī vibrācijas benzīnniekam nevar salīdzināt ar elektromotora vibrācikām. Tajās vietās kur stieņi pieskaras pie balona nav nekādu stiprinājumu, kas uzņemtu berzi uz sevi.
Lauric 07.01.11
Nu salauzt un saplēst jau var jeb ko!Taču pieļauju,ja reiz tur tā rakstīts,tad tā arī ir!Bet varbūt esmu pārāk lētticīgs un ticu visam ko redzu un lasu? :)
martins_ 07.01.11
ne jau atāķēsies, bet elementāri noplīsīs tā konstrukcija, kad motors gribēs zem laivas palīst.
Lauric 07.01.11
Nav,nav ķīlis.Jā,tas ir vienīgais mīnuss manā izpratnē šai laivai.Lielos vilņos nav komfortabli velcēt.Bet vienkārši pārvietojoties man tas netraucē!
Lauric 07.01.11
Bet vispār šis trancis ir izveidots tā,ka uzdodot gāzi motors nekā nevar izāķēties.Tas vēl spēcīgāk ieāķējas savā vietā.Vienīgi atpakaļgaitā,pie ĻOTI lielām jaudām to varētu izdarīt.
AndrisABC 07.01.11
"Tad gan ar šo bija pagrūti,taču process neapstājās.Man šķiet,ka Samu šis motors stumtu daudz labāk." Droši vien šie teikumi arī izraisīja pārpratumus.
Cik var noprast, tā laiva ir bez ķīļa. Nekāda dižā vadāmība viņai nevar būt, tā ka ātri braukt viņa vienkārši nedrīkst. Arī trancis viņai ir uzkabināms, tā ka neko vairāk par elektromotoru uz viņa nedrīkst karināt. Un neieteiktu arī mēģināt.
martins_ 07.01.11
nu ja trancim pietaisīt "protivovesu" un pašam uz tā gala sēdēt, tad vari mēģināt kabināt :))) tik pie noteiktiem Z.S. ar visu protivovesu katapultēsies :))))
Aigars65 07.01.11
Mes draugiem aizdevām hondas 2.3 labi ka ne manu. Ja prātīgi uz pilnu gāzi neliksi un pie krasta var mēģināt.
Lauric 07.01.11
Nu ja uzliktu 20Hp motoru,tad varbūt.......bet šim mopdelim līdz 5zs var likt.Vispār tā konstrukcija ir pietiekoši labi izdomāta un kvalitatīvi ražota!Kad notestēšu,tad pastāstīšu. :)
LISA 07.01.11
Lauric, tad būšu ko sajaucis. Man likās, ka kaut kur atpakaļ lasīju par "samu".
Aigars65 07.01.11
Ir izmēģināts ar līdzīgas konstrukcijas laivu, kā dosi ručkā tā motors būs zem ūdens. Bet nu vienreiz var pamēģināt visu ko.
Lauric 07.01.11
Kāds tam ir pamatojums?Vai tikai tas nav mīts.........
Aigars65 07.01.11
Nav starpība,bush,hibo,vai dulkan, ja laivai nav normāla tranča tad benzīnnieku likt nedrīkst.
Lauric 07.01.11
Man nav Sams.Ir Hibo Fishbon HF-300P.Ar šo laivu 4 reizes esmu bijis Burtniekā un .....brīnums gan,vēl esmu dzīvs!Nav nemaz tik traki,kā te vairākums ir sadomājies.Vētrā es copēt nebraucu un man šķiet,ka nav problēmu!man šķiet,ka vienkārši vairāk ar galvu ir jādomā un viss kārtībā!Burtniekā čaļi vienā copes dienā ar pellu vai samu bija apjājušies uz muti.Tik konkrēti neatceros.To manuprāt ir daudz vieglāk uz muti dabūt nekā manu fishbonu.
Un vēl!Interesanti ar ko iepriekš minētā laiva atšķiras ar līdzīgām analogām,piemēram,Bush?Pa lielam ne ar ko!šī blakus noliekot pat labāk iepatikās kā Bush,un tāpēc tā man tagad ir!Izpildījums sakarīgāks. :) Taču katram savs!
V.S.O.P. 07.01.11
Griezeejs

http://www.minnkotamotors.com/products/accessories/ipilot/saltwater.aspx

I-pilot saucas, nesajauc ar autopilot, tas ir cits stāsts.
LISA 07.01.11
Pa Burtnieku ar elektro vēl nesen braukāja daudzi. Gan ar motoru vien, gan visādi pieairējot. Tātad, tas nav nekas neiespējams.
Mani drīzāk piesardzīgu dara tas, ka Lauric gatavojas tajā ezerā "līst" ar "Samu"!
:)
Aigars65 07.01.11
Protams katram ir sava pieredze un iespējas, bet šis forums priekštam ir veidots lai dalītos pieredzē un ja kāds ir izgājis to gonku vooružeņija ,tad to pieredzi ir vērts ņemt vērā lai nekļudītos savā izvēlē.
Laurīc es ieteiktu neriskēt ar šādu laivu Burtniekā.
AndrisABC 07.01.11
V.S.O.P, atvaino, neizlasīju kārtīgi ko rakstīji, bet vienalga, manā uztverē abi varianti ir dzīvotspējīgi. Nu nebraukšu es nekad pa seklajiem ezeriem ar iekšdedzes dzinēju.
Lauric, ja tu tēmē uz Burtnieku, tad gan tava laiva, gan elektromotors neatbilst Burtnieka stihijai. Tas būs liels risks kādreiz neatgriezties no copes. Kombinācija, tava laiva un iekšdedzes dzinējs, manuprāt ir vēl lielāks risks Burtniekā.
veezis 07.01.11
Man ir Minnkotta Traxis 40 digital maximizer e-motors. Varu pateikt to, ka ar 100 Ah akumulatoru velcēju pa Lielupi no Varkaļu ostas līdz Druvciemam vai arī Ķīšezerā no Juglas kanāla līdz Mangaļiem un atpakaļ bez nekādām problēmām. Aptuveni 6-10 h akumulatora darbības laiks atkarībā no jaudas un vēja.
Tā kā man patīk klusu pārvietoties no punkta uz punktu un neredzu ar milzīgu troksni triekties uz jaunu copes vietu, tad varu tikai ieteikt Minnkottas e-motoru tiem, kuriem nekur nav jāskrien. :)
mazkalns 07.01.11
Lauric,man ar brīžiem liekas ka Latvijā veiksmi copē nosaka laivas lielums,kāta un spoles dārgums.Paldies zivniekam,kaut par to,ka vienu otru vizdeguni ar savu copes tehniku pie vietas nolika.Dies pas neesmu pret dārgām izvirtībām,tik bišku vienkāršības pietrūkst,pietāti lūdzu pret savādākiem par jums.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs