es jau nodomāju, kā motora testēšanai var būt ūdens pa aukstu :)))
P.S. Tas bij par to sama būšanu...
Nu ko...atliek testēt pašam, tad jau redzēs. Tik ūdens tagad auksts, lsi experimentētu :) Un 1 maijā ar vēl būs auksts....
tikko piezvanīju tam čalim, kas tur cīnās :DD
pirmais jautājums bija, kas Tev tam motoram īsti bija noticis :DDDD tad kad atkal visu bēdu izstāstīja viņš teica, ka ir iztīrījis visu karburatoru un jau 10 min motors rūcot uz pilniem apgriezieniem un nekas vairāk neslāpstot :))) tas dod cerību :))) pēcpusdienā braukšu pakaļ, iedarbināšu pats un palūkošu, varbūt tiešām viss būs beidzies labi :DDD
Kaut kur netā manīju piekaramos motorus uz dīzeli darbināmus - 15 zs nu baigi masīvais bija. Tie gan bija kaut kādi veci modeļi.
700ccm dīzeļmotors, moška nevis 0.7HP?
Ir parādījušies arī dīzeļ-outboardi, ap 40 HP. LV vēl neesmu redzējis.
marti,Liepaja vienas laivu budas stav pieparkota laiva ar uzlimi uz dzineja 0.7 TDi ... doma ari notices? :)
uzliec to 20nieku enguree un pasaki, lai centraa "dzenskruuve" uzraksta, ka tas ir elektromotors :)
bez jokiem...
ir attiecīgi ezeri, kuros ir ierobežota jaudīgu motoru pārvietošanās! Šajā gadījumā..., varētu piedāvāt iet lasīt "dilles"
kaatels: es domaaju, ka tu vari droshi braukt un cereet, ka tevi paarbaudiis taads pats joku peeteris ;)
es vismaz vienu dzinēju, kuru rotā uzlīme 5, bet... :D
ja man meistars Žanis, no servisa centra "Dzenskrūve", manai 20Zs Hondai ir noklapējis kompresijas pakāpi uz 3,68kw, un ir attiecīgā jaudas stenda izdruka, vai man arī jādodas uz CSSD reģistrēties, pat ja vāku rotā apaļīgs cipars 20, kā tur ir, vai nav
5HP ir 3.7285kW
Un nevajag izdomāt ko citu.
Tas nav Nm (griezes moments) , kurš atšķiras no dzinēja utt...
es braucu ar domu, ka 5HP nevajag veel tiesiibas.
man telefonā iebūvēts vienkāršs konvertētājs.
4HP ir 2.9828kW un āmen!
mercury, tohatsu, yamaha 5HP noraadiits 3,68 kw,
suzuki 5HP - 3,7 kw...
skatoties cik kw tehniskajaa noraadiits...
varbūt vēl vienu nulli pielikam
tad kā tur ir- 5Zs motoram vajag tiesības vai nevajag