Jāpiekrīt Andrim, mazos ezereļos un upītēs pietiks ar mazāku motorīti. Man ir Dulkan 400 + Honda BF20, un ik reiz, kad esmu lielos ūdeņos nebeidzu priecāties par iespēju ātri pārvietoties no punkta A uz B.
man ir 4nieks yamaha! nu gribas ātrāk! Sajūta, ka rāpo kā tārps pa to ezeru!
Laiva ļoti laba, kā jau Honda produkcija!
Bet motors... būs par mazu, ja vien neplāno uz velci dzīvot. Šādai laivai - 10/15 zirgi ideāls variants. Divatā ātrums labs, glisē izceļ ātri.
Bet viss atkarīgs, kur plāno makšķerēt, ja nelielās ūdenstilpnēs, tad pēc liela motora nav vajadzības, ja lielākās - nu, ilgi būs jāčunčina līdz copes vietai.
Es arī sākumā iegādājos līdzīgu komplektu, bush krabi 360 un šādu Hondu 2.3, tad sāku domāt un pārdevu 2.3Zs (tā arī ne reizi pat neiedarbināju) un iegādājos 15 Zs. Tā kā - domā vai nebūs tā, ka mēnesi nočunčināsi ar mazo motoriņu un sāksi domāt par notirgošanu. Zemē nomesta nauda, jo pārdot bez lieliem zaudējumiem būs grūti :)
Sveiki!
Klau jautājums pirms liktenīgās izvēles! Man ir iespēja iegādāties Honda marine laivu par labu cenu - T 35 AE 2:
http://marine.honda.lv/index.php?m=12&l=3&n=9&o=2
Un motorīti Honda BF 2,3:
http://marine.honda.lv/index.php?m=12&l=3&n=4
Jautājums: vai ir tā vērts, laiva/motors attiecībā? Laiva kā tāda? Jo motoru vienmēr var nopirkt pēc tam? Kādu motoru pirkt priekš tādas laivas? Informācijai - tā ir mana pirmā laiva/motors! Spiningoju no pagājušā gada augusta mēneša, īsti vēl nevaru saprast kas ir kas tādēļ arī jautāju šeit!
Jau iepriekš pateicos par atbildēm.
Kenny!
Ja uzliksi motoru ar L (long) kāju laivai, kurai paredzēta S kāja, tad būs mazāks ātrums, kavitācijas plāksne atradīsies zemāk, nekā paredzēts, līdz ar to motors cels aizmuguri uz augšu, līdz ar to tur arī aizies laba daļa no enerģijas, nevis laivas dzīšanai uz priekšu...
Ja uzbāzīsi S kāju, kur paredzēta L kāja, tur varianti vairāki. Vari nočakarēt dzinēju, ja nav pietiekama dzese vai arī dzenskrūves augša kuļ gaisu (slodze uz dzenskrūves lāpstiņām nav izvietota vienmērīgi, ar visām tā izrietošajām sekām). Zaudēsi stipri lielāku ātruma porciju nekā pirmajā aprakstītajā gadījumā, dēl jau pieminētās gaisa malšanas :))))
īsa (S), gara (L) visi motori Hondas kuri man ir bijuši bija ar apzīmējumu S Ar problēmām nesaskāros Liku uz visādiem bordiņiem Vairis30 bija ar garo kāju -uzprasi viņam kādas izjūtas no L
Palasi netā motoru garo kāju pielietojums JAHTAS
s vaitad nonozime mazs
L garš?
tad ja uzliek kaimanam garo kāju, būs grūtak (uzmanīgāk) braukāt pa seklākiem ūdeņiem?
Uz visām Kaiman laivām ir apzīmējums Tranča augstums S tātad standarta un dzinējam arī jābūt ar standarta kāju
bush kaiman 360 kādu kāju labāk?
Tieša kājas garuma attiecība ar tranča augstuma :DD Augstajam trancim tokš nepieliksi īso kāju ;DD
motors ar garo kāju vai ar īso kāju, kāda nozīme kājām!
ludzu kads ludzu izpalidziet man ir koka laiva un es gribetu uzzinat kada darva ir nepieciesama un vai ir jaliek klat parafins vai ne un ja ir tad cik daudz es butu loti loti patreicigs ja kads kas no ta kautko saprot man uzrakstitu vestuliti kur butu paskaidrots kadas proporcijas darvai vajadzigas jau ieprieks paldies p.s ka pateicibu es varu atklat kadu labu copes vietu pieriga
Akella, ja neesi slinks, pameklē krievu saitos servisa manuāļus. Tur viss smuki aprakstīts no A līdz Z. Kas jāpieregulē, kad jāpieregulē, kas jāmaina, pēc cik ilga laika jāmaina...
Krievu saitos tāpēc, ka tur vēl (paldies Dievam) pirātisms plaukst un zeļ :D
man domāt, tehniskā shēma nav vajadzīga. nomaini transmisijas eļļu, motora eļļu. Pārbaudi vai dzesēšanas sistēma strādā (ūdens nak ārā no motora) apčamdi vai kaut kas nav atskrūvējies, nekustās utml un brauc. tas jādara ik pa 100 motorstundām