Spinis, Pareizi.
Par dzenskrūves aizsargiem - esmu līdzīgus redzējis Somijas lašupēs, kur nomā laivas. Tiesa tie bija makten niknāki kā šeit redzamie.
Es savā laivā pie stūres sēžu uz ofisnieka. Nekāda vaina. Mājās ņemu nost lai nemirkst.
Atbalsta kāju VSOP drošvien domāja amortizējošu kāju kas vedot laivu uz piekabes atbalsta pacelta motora kāju pret piekabi lai pa mūsu bedrēm braucot motors nelēkā.
Šādus aizsargus dzenskrūvēm tirgo boatshop, bet prasa gan kosmiskus 50ls.redzēju izstādē.Jāņem vērā ka šis aizsargs samazina motora jaudu, tāpēc vairāk piemērots jaudīgākiem motoriem.Bija doma šādu uzmeistarot savam 5hp ,bet palasot krievu saitus sapratu ,ka sevišķa tolka no viņa nebūs, tik jaudas zudums.
V.S.O.P. - Atbalsta "kāju" gan vajag uzreiz treilerim uztaisīt, no kāda resna bagāžnieka amortizatora... ļoti pietaupīs gan laivu, gan dzinēju.
Īsti nesapratu - kur un kādēļ, vai vari paskaidrot precīzāk.
Par ofisa krēsliem laivā - es tādu lietoju, neko klāt nestiprinu - ja gribas to var darīt, kaut gan jēgu neredzu.
Nu riteņi gan jānoņem, citādi:)))
Sveiki! Vai kads ir lietojis vai pazistams lietojis vai dzirdetas atsauksmes par Selva motoriem?
Nu ja riktīgi gaitā ejot neviens "kosmodisks" neglābs... Bet lēnu gaitu braucot gan varētu glābt.
Nav ne viena kas tādu jau lieto?
Tehniski neka sarežģīta tur nav- apm. 50mm plata 3 mm biezas ņeržas loksne saliekta aplī un piemetināts apakšā kronšteins pieskrūvēšanai pie kājas.
Var jau arī lētāk sarunāt atvešanu, bet domāju, ja Bumsi piespiestu, būtu vēl lētāk un ar garantijas remontu ar būtu atrāk :-))))))))
Skrūve maksā to pašu. Glābs gan tas riņķīts tikai turkšgaitā bubinot, ātrumā būs pa švaku.
neca gan kosmodisks+ veel piegaade + pvn + muite= jauns motors :D
starp citu ljoti laba lieta! man ar gadiijaas nobraukt pa akmenjiem kjiishezeraa pie jaunciema ostas. tur pavisam mistiski metra - pusmetra dziljumaa atrodas palieli akmenji. salociiju dzenskruuvi un apraava kaajaa kaut kaadus tur lorinjus. dzenskruuvi izglaaba, bet kopsh taa gadiijuma iegaadaajos eholoti ;) un tomeer veel domaaju, par papildus droshiibu. shitaads risinaajums, ko vairis iemeta, man simpatizee. prieksh 5hp aatrumiem gana labs, kaa jau zivnieks mineeja.
Ja ir kur ofisnieku pieskrūvēt, tad -uzpriekšu!! Bija man tāda doma kad RIBs bija, neatradu vietu. Vienīgi par izturību - ofisnieki pārsvarā ir baigi vārie, dažus papētījām - negribētu tādā sēdēt pa viļņiem braucot.
Basu beņķis ir OK, tik laiku pa laikam jāpieceļas izstaipīties ;) un pēc 6-7 stundām pakaļa tāpat piekūst :) sāc grozīties uz vieniem vai otriem sāniem :)
Bumsi, re tev atkal ideja lai vari padzenāt savu atlikušo pelēko masu :-)))))
tad jāliek motors ar ūdensmetēju,un mauc kamēr laiva uzsēzas.
priekš mazākiem motoriem un mazākiem ātrumiem šāds aizsargs domāju, ka ir baigi ok, bet tādiem, kas jau iet ar lielākiem ātrumiem, ja apakšā pēkšņi trāpās dolomīta šķemba, baļķis u.c. nekādi aizsargi neglābs, jo visu triecienu uzņems pati kāja, un tad jau no vieksmes atkarīgs, vai kāja ar visu skrūvi noies lejā, vai tomēr paliks pie motora :DD
bet tas tik mans viedoklis :))
Vairis30
Nav slikti, bet nu šis varētu parasgāt tikai no tīkliem, drātīm utml. No sitiena pret masīvu akmeni vai balķi tas diez vai līdzēs, ber gan pat palielinās iespēju nolauzt ne tikai skrūvi bet visu kāju.
Piemērs kā azsargāt dzenskrūvi (ņemts no cabelas.com):