karburators ir pabāzts zem startera....
es gan nezinu, kā ir Tavam, bet manējam tur nekas nav jājauc - divas skrūves un karburātors ir rokā :))
oki doki, tik jāizjauc viss motors lai tiktu klāt :D
eerglis
par 90% esmu pārliecināts, ka karburātors aizaudzis...man bija tieši tā pat pavasarī...viņam tur ir tik maza dīzīte, kura ja aizliekās, tad benzīns cauri vairs normāli netiek un sāk krekšķēt...
vari māģināt pats atskrūvēt vaļā un uzmest aci un kārtīgi visu iztīrīt, ja nekas nemainās, tad aiznes lai iztīra :))
pārbaudi karbuli, varbūt ūdens iekšā, tad arī visādi brīnumi gadās.
jautājums. Divtaktu Yamaha vairs negrib iet kā nākas, ta iet ta īsti neiet (zūd jauda), lec gan uz pirmo, bet braucot ik pa brīdim zūd jauda.. Man te viens meistars teicās, ka vaina varētu būt izpūtējā, ka pieaudzis, bet liekas, ka tad jau neietu vislaik, nevis šūpātos jauda..
Duglas, sazinies ar Braliti viņš ar stikla šķiedrām ņemas...
klau, ir tāds problēms, es nedaudz lohanulsa un man no mašīnas bagāžnieka laivas motors nogāzās uz bruģa, kā rezultātā plastmasas korpusā ir plaisas. Servisā saka ka jāpasūta korpus, būs pret rudeni, maksās 100+ ls utt. Izdomaju labošu pats. Senos laikos gadus 60 atpakaļ kad zāle bija zaļāka utt. es nedaudz lipinaju laivas ar ko braukt pa kalnu upēm, toreiz bija tādi šķidrie epoksīda sveķi ar kuriem samērcēja stiklašķiedras audumu un līmējamais materiāls bija pa pirmo. Mēģināju tagd ko līdzīgu atrast depo/krauta , bet ir tikai visādi bizon līmes kuras ir mazā tūbiņa un pēc pieredzes izņemot vāzei osu neko nopietnu nelīme. Vai nezin kads vai ir tādi škidrie epoksīda sveķi kaut kur vēl pārdošanā, vai kā citādi salīmēt laivas motora korpusu ?
šitā tiksiet, līdz kaut kur izskanējušai "velovelcei". :DDD
ideja nav slikta, pie tam nemaz 2kw ģeņģeri nevajag, jo el. motoram jauda ir līdz 0.5kw
jeeska
Teorētiski var tā darīt un nevajag nekādu akumulatoru. Bet praktiski tev jādabū pārveidotājs - tas ir transformators no 220V uz 12V ar taisngriezi kas pie 12V tur 30A ampērus. Parasti akumulatoru lādētāji par 15 Ls nederēs jo viņi max ir līdz 5A, a lādētāji ar starta opciju ir īslaicīgām slodzēm.
Bet domāju ja baigi gribās var atrast tādu pārveidotāju, tikai viņš jau būs maza metināmā aparāta lielumā un svarā...
Nezinu, varbūt vairāk, bet stiept točna vieglāk un benzīna tvaikus ēd:-),nevis divus aķus, bez garantijas ka nevajadzēs airēt.
Kāda nozīme svaram.
jeeska, padalies,kur Tu dabūji tik mazu 2kw ģeneratoru? Nesen ņēmu nomā arī 2kw, bet tas svēra ~40kg!!!!
Neesmu elektreiķis:-). Tā man ir tumša lieta kas gaiši spīd.
Nu ja vajag vēl aķi, tad nah....
Biju iedomājies moška var saslēgt caur kaut kādiem pārveidotājiem.
Urrmas
ģeņģers sver 15-20kg, bet aķis noteikti vairāk. Troksnis ir mazāks kā benzīniekam:-).
Benzīnieks ir jāpērk, bet ģenerātors pieejams.:-)
Jeeska
Un ar to tarahtilku laivā ari braukāsi???
Vienalga vajadzīgs aķis,lai izlīdzinātu U.
:))
jeeska, teorētiski piespraud pie 220V izejas AKB lādētāju un darbini El. motoru. Bet praktiski labāk ir benzīna motors !!!
Aļļo, kolēgas
Viens tāds jautājums, varbūt kāds ir mēģinājis?
Vai Hondas 2kW ģenerātoru var savietot kaut kādā veidā ar elektromotoru:-)?
Ja var, tad,manuprāt, stipri izdevīgāk kā akumulātoru vazāt.Kā arī drošāk, ka nepaliksi ezera vidū un vieglāk staipāms.:-)
Chaky
Šaubos, ka aizbraukuši, vienkārši naudu nevajag.
Par cik pašam un labiem draugiem piekabes nav, paprasīju tuvējam šrotam, cik maksās ar viņu vilcēju laivu atvest. (kas uzceļ un noceļ man ir) Atbilde bija, ēēē.... laivas veduši neesam.... nu nezinu... svars.... garums.... platums.... sarezģīti, sarežģīti ... pateicu paldies un noliku klausuli. Lētāk man sanāca, uzlikt mašīnai āķi un izīrēt uz 24h piekabi.