Ko lieto lielo motoru turētāji? Man Mercury 50 ražotājs saka: 87 octane/up to 10% ethanol.
Ko lejat? 98. nebūs pa šerpu?
martins_
es tikai tīru, nešķaidītu bairīti :DDD bet viņš dzied, sestdien vēl točna dziedāja, kad sāks rūkt, tad jau ar šamo būs kas nelāgs noticies :DDD
Zivniek, a ko tu pats copē lieto, ka motorīts tev serenādes dzied? :))) man šķiet ,ka tas aparāts tomēr RŪC :))))
Bucifer, 99% ka benzīns. pašam 2.5 ķēvīšu merks, ar 95 spļaudījās un slāpa. ar 98 viss bumbās. ja tev sākumā no rīta iet uz tukšgaitas a vēlāk uzsilis sāk raustīties, tad prasās biki tukšgaitas apgriezienus palielināt. bet vispirms ja lieto 95 benzīnu, tūlīt pārej uz 98.
arī, piekrītu zarazam :)) kopš esmu sācis ar 98 darboties motorītis lec ar pirmo, sliktākajā gadījumā ar otro uzrāvienu, un pilnīgi var just, cik smuki viņš dzied :))
ne jau svinā vai bezsvinā vaina...Jālej tikai 98 benzīns bez biopiedevām... 95 tagad visiem klāt bio un ar to ir izteiktas problēmas vairumam motoru - slāpst mazoa apgriezienos utt.
bucifers
mucā slodze ir vēl lielāka, nekā braucot kaut pret lielu vējeli :))
man arī bija līdzīgi, bet domāju, ka tur vaina ir tieši gāzes pieregulēšanai, vajag to skrūvīti drusku, drusku pievilkt, lai iet drusku ātrāk un būs ok...vai arī pa'mēģini pašu benzīna padeves skrūvīti palaist vaļīgāk, varbūt pārāk švaki benzīns skrien cauri...
nedomāju, ka benzīnā vaina. bezsvina arī pie mums ir norma.
jāpapēta moš motors tāds, ka pie zemākiem apgriezieniem neiet?
Mucā ar slodzi ar var rullēt, vakardien pats javas maisāmajā bļodā biju iemetis iegriez ručkā šļakatas pa gaisu :DD
Moš vēl kāds laimīgais bēdu brālis, kam ir problēma ar Mercury 2.5 , uz maziem apgriezienim slāpst nost, it sevišķi, ja uznāk kaut vai neliels pretvējelis. Karburators vienreiz pa garantijas laiku nomainīts, tik un tā, uzregulēju , ja paregulē uz lielākiem apgriezieniem tad tā kā par ātru skrien. Servisā saka ka viss OK, jo droši vien mucā griež kā vajag, bet kā nedaudz uz slodzi tā sāk buksēt. Karbūzi pats kādas pāris reizes izjaucis un salicis tā ka pat detaļas nepaliek pāri. Nekas nemainās. gudrenieki teicās ka šitiem amīšiem mūsu benzīns ir pārāk draņķigs, ka esot kaut kas karbūzī jāuzlabo,jāpievirpo.... Vai ir kāds funktieris ... ?
Labsrīts, makšķerniekiem!
Gribēju apjautāties vai kādam ir nācies saskarties ar Suzuki 6 zs motoru. Kādas domas, viedokļi?? Ir jūtama a'tšķirība starp 5 zs un 6 zs?? Paldies par viedokļiem!
brīnums ja kas pāri nepaliek)))
ar pirmo reizi palika pāri. testējot vai rūks, skatos, nenāk ārā ūdens no motora. Tad čoknīju, ka ūdenstrubiņa uz galda palikusēs :DDD Iemontēju atpakaļ, viss ok :)
vismaz tagad zinu, kas lācītim vēderā :DDD
ērgli - reizēm arī izjaukšana/salikšana palīdz, motoriem, tāpat kā sievietēm uzmanība patīk :))
Ērgli: detaļas pāri nepalika?
:)))
izjaucu un pārjaucu sākot ar karburatoru beidzot ar kāju :D
Neko būtisku, kas varētu kaitēt, neatradu. testēšana lauka pastākļos pēc nedēļas, ta manīs.
paldies visiem par padomiem, izmantoju latķīmiju , korpusu salīmēju , vēl tik jānokrāso , lai būtu stilīgi un uz copi prom
Jebkurā būvmat. veikalā ir nopērkama auto špaktele ar stikla šķiedru.
Duglas, dažāda biezuma stiklašķiedras audumi un sveķi ir nopērkami Latvijas ķīmijā, kas Katlakalna ielā.
pamēģini piegāz degvielai bišķi to karburatoru tīrītāju-ūdens savācēju, kas ir Statoļos. 4taktniekiem viņš palīdz.
Duglas. Manai yamahai f4 iepriekšēais saimnieks plastmasas detaļu man neizprotamā veidā sabojāja. Nolauza aizmugurējā apakšējā vāka daļu ar visu piespiedēju. Meklēju palīdzību autoservisā, kur vīri ir specializējušies buferu remontēšanā. Pēc īsas apskates tika secināts, ka sataisīt nebūs nekādu problēmu. pēc stundas bija gatavs - smuki salīmēts un viss jauki strādāja.joks man maksāja 5 ls.