Nu, es jau nepretendēju uz vienīgo patieso viedokli, tik dalos pieredzē :-)
Par to gumiju man teica Guntars līdaku atklāšanā. Un tas perfekti saskan ar problēmām, kuras bija pagājušaja vasarā, bet Gunča par tām nezināja. Jā, un vēl jau degvielas kvalitāte. Motors pieder čomam. Varbūt kādu reizi ekonomijas nolūkos bākā ir iegāzts kas nesasprotams :-)
Juris10 merkurs, normals motors sakuma bij2,5 sogad iegadajos 5.nekadu problemu nau bijis.
aiwa,7,5V???Man bija nedroša info par 11,5V.Bija reiz darīšana ar pašvaku AKB.Nolaidu to līdz 9,5V.Uzlādējot augstāk par 12,2 tā arī nesanāca uzlādēt.Cik zinu,tad AKB normālais spriegums ir 12,6V.12,2 jau liecina par to,ka AKB ir tuvu miršanas stadijai.Var būt Tev ir cits viedoklis?
oho...neko šitādu gan līdz šim nebiju dzirdējis :((( dīvaini....bet viss kas jau var būt :))
juris
pērc tik nost...merkūrim nav nekādas vainas :))
Juris10
Merkūriem esot viena kopēja vaina - mūsu benzīnā izšķist blīvīte karburātiorā un motors pārlejas. Mums ar čomu ar tā bija. Pavasara apkopē to elementu nomainīja un tagad viss strādā normāli. Veikalā tas štrunts maksājot 3-4Ls, pats ar varot nomainīt.
P.S. Man pašam un visiem saviem paziņām sataisīju AKB sprieguma mērītāju-pīkstuli, kad U
lauric, automatikā -rezerves barošanas AKB (slodzes un auto) nepieļauj izlādi zem 7,5V. Nedrīkst turēt AKB izlādētu.Ja nelieto,tad regulāri vajadzētu palādēt!
P.S. Brīvdienās lietoju 1997.gadā ražotu profi AKB no GSM bāzes stacijas-vēl normāls tilpums!!!!!!
Esmu nobriedis iegādāties 5 hp mercūri. Vai varat padalīties kā kalpo motors, ja ir kāda info.
Liels paldies.Ja pareizi sapratu,tad skābes AKB bieži ir jāpārbauda elektrolīta blīvums.Taču vismaz pēc rakstītā var spriest,ka Gēla AKB ir stipri pārāki par skābes.Vismaz kāda skaidrība.Par pareizu lādēšanu gan ļoti skopi uzrakstīts.Gudrāks nekļuvu.Var būt ir tāda info,līdz kādam spriegumam drīkst izlādēt dziļizlādes AKB?Pieļauju,ka daudzi mauc,kamēr vairs nevelk un neseko tam līdz,taču tas nav pareizi.
Jā,vairāk tieši no fizikas viedokļa iepriekš minētie jautājumi ir domāti.Tiešām,japalasās,ko wikipedia raksta. :)
Veči,jautājums par elektromotoru akumulatoriem.Jautājums konkrēts.Kā atšķiras akumulators kuru lieto,piemēram,iekš auto(parasts skābes akumulators),no dziļās izlādes/slodzes akumulatora(arī skābes).Svina plates no savādāka svina?Elektrolīts no savādākas sērskābes un un destilēta ūdens?Es saprotu,ka var jau uzrakstīt uz AKB jeb ko,bet reāli kādi ir argumenti tam,ka tieši to AKB drīkst izsēdināt gandrīz sausu,uzlādēt un tas būs gandrīz kā jauns.Jo,piemēram,parastu skābes akumulatoru ko lieto iekš auto atliek nosēdināt pāris reizes un tā kapacitāte ĻOTI samazināsies.Esmu daudz nočakarējies tieši ar auto AKB,tāpēc rodas tāda veida jautājumi.Šoreiz jau laikam jautājums zinātājiem par šo lietu.Paldies jau iepriekš,ja protams kāds spēj uz ko tādu atbildēt. :)
Velcei 4T noteikti labāks.
Paldies.Tu apstiprināji manu domu.
kāds bija jautājums, tā atbildēju :DDD
bet es varu salīdzināt
Tohatsu 2T ar Mercury 4T
abi divi 2.5 zs - tohatsis uz pilniem apgrieizieniem iet nedaudz klusāk, kā merkūris. Merkūris uz minimāliem apgriezieniem praktiski nav dzirdams, ko nevar teikt par tohatsi + Tohatsis uz mazajiem apgriezieniem vairāk raustās, Merkūrim ir smuka laidena dziesmiņa, nu tā kā tā tur "....līganā bērza zarā...." :DDD
Paldies par atbildi.Tas man,kā tehniski domājošam cilvēkam ar palielu stāžu moto un auto lietās ir skaidrs.Es vairāk domāju tīri par tā lietošanu uz ūdens.Laivā.Vai 4T ir klusāks par 2T?Un vai piemēram velcējot var dabūt zemāku ātrumu ar 4T?It kā tā būtu jābūt.Taču vai tā ir reāli?
Lauric
2T lai lietotu, bendža ir jājauc kopā ar eļļu, 4T eļļa ir motorā un jāgāž iekšā tīrs bendžuks. Tās arī galvenās lietošanas atšķirības.
Ja runa iet par mazo Hondu,tad esmu pamanijis,ka ir gan 2T gan 4T.Ir kādas atšķirības lietošanā?Ir kādas atsauksmes un komentāri par šo?