Jā, par tiem kg nevaru piekrist.
Parēķināju savai laivai svaru + ekipējumu. Sanāk, ka man nevajadzētu glisēt, pietrūkst...daudz :)
Ampelmans. Ko Tu tur pa muļķībām raksti, kādi 5kg uz 1hp, kas tas tāds ir par svaru.
Paldies visiem par atsaucību!
Mercūru izvēlējos, jo parakņājoties pa i netu un veicot tirgus izpēti, secināju, ka tas ir lētākais no pazīstamajiem brendiem - t.i. toha, honda, suzuki, yamaha. Electrostore.lv tam uzlikta cena 739, bet attiecīgi pārējo marku motoriņiem ko atradu dažādos veikalos cena pāri 800 Ls.
varbūt kāds zin lētākus variantus?
Pašlaik lietoju tohu 5 hp, ko emu aizlienējis, bet nu ir pienācis motora atdošanas laiks, līdz ar to gribētos iegādāties savu peronīgo. Manu pūsli hifei 2,70 , uz glisi tas uzrauj bez lielas piepūles, tāpēc uzskatu, ka 5 kumeļi ir pietiekoši.
Ja gribat nopirkt sev labu uzkarināmo motorīti ar iekšdedzes dzinēju līdz 20hp, tad ir tā - Mercury, Yamaha,Honda, Suzuki, Tohatsu. Interesanti, ka Mercury līdz 30HP ražo Tohatsu rūpnīcā:) Tie, kuri runā par glisēšanu, formula ir vienkārši - mīkstām laivām -5kg uz 1hp, cietām - 4kg uz 1hp. Man ir Mercury 5hp kādus gadus 7 vecs 4T motors, iztīru karbūzi pavasarī un gāzēju :) Un galvenā atšķirība starp 2t un 4T:
4T plusi - klusāks, ilgāk kalpo, lej tīru degvielu, ekoloģiskāks;
mīnusi - horizontāli drīkst novietot tikai uz viena sāna, smagāgs, dārgāks izmaksās, jāseko līdzi eļļai karterī.
+ EU direktīvas vairs neļauj tirgot jaunus 2T laivu motorus gadus 6 jau kā:)
Nav jau vajadzīgs detektors.Pietiek jau ar parastu voltmetru. :)
lauric, apmēram tā. Kad sāk pīkstēt detektors, tad labāk ņemt airus rokās!!!
aiwa,Liels paldies.Šis info noderēs.Minēji,ka pie slodzes nedrīkst būt mazāk par 7,5.t.,i., pie piedarbināta elektromotora?
aiwa - korekti būtu arī ražotāju minēt :) citādi ir ķīnas ražotāji, kas pamanās 1x lietojamas mantas uzražot...
lauric, ražotājs gēla AKB garantē līdz 2000 ciklu, pie nosacījuma, ka izlāde ir 80% (10.2V) - ievērots temp. režīms, lādēšanas režīms utt. Tas ir 4 gadi katru dienu!!! Parējais viss bojā AKB vairāk vai mazāk!
Pēc manas info un praktiskas pieredzes ,īslaicīga izlāde, U>7,5V (pie slodzes) neradara lielus neatgriezeniskus procesus, bet dot papildus enerģiju!!!
:DD
čomi arī vēl spļaudās un gaida kad izlaidīs garu pavisam, lai bez sirdsapziņas pārmetumiem var nopirkt ko citu vietā :)))
tik traki nav bijis nekad, braucu trešo sezonu un ne maz.... vārstiņi jāpieregulē, karbuuzis japatiira un viss parejais - kas pienakas pie šīm lietām. p.s. bet nākošais motors toč nebūs parsun!
maza gan, it sevišķi laikam makšķernieku pasaule :DD
bet no kolēģiem esmu līdzīgas kaprīzes dzirdējis, reiz pat ir bijis, kad gatavi mest pār bortu :DD jo gabals bija norullēts baigais, a pēc tam maita vienkārši negāja un nācās pielietot diezgan pamatīgu muskuļspēku, lai tiktu mājā :DDDD
kaut kur reiz dzirdēju - ar Parsunu var braukt tik tālu, cik esi gatavs airēt atpakaļ :DD
pasaule ir maza... bet motors uzvedaas kaa jauna meita, te iet viss oki, te nedraudzeejas ne par ko.
zivnieks, ja nemaldos, tad Osiitis tev šodien varees pastaastiit!!!
a kā Tev iet vispār Parsuns, pēc kolēģu pieredzes liekas, ka tam arī 98 nelīdzēs...
riit ar japamegina 98 ieliet Parsunam :).... pa Lielupi
jā, 98 nav klāt spirta laikam, kas ir 95 ar bio piedevām. Spirts var saēst tās blīves.
ielēju 98 tiešām palīdz, nez kā tas atsaucas uz motora resursu, bet iet labāk :))
jāpāriet tikai un vienīgi uz 98 :))