janis83, lai kaut ko ieteiktu ir nepieciešams zināt ezera lielumu un pie kādas laivas karināsi elektromotoru, kā arī, kādu naudas summu esi gatavs iztērēt (loģiski jo jaudīgāks motors un akumulators jo labāk). Man bija minn kota endura 36 bezvējā vai nelielā vējā viss OK. Parādoties lielākam vējam bija jāliek talkā airi lai tiktu uz priekšu. Motoru karināju pārsvarā nomas laivām Lilastes un M/baltezerā. Akumulators bija slodzes 12v 100 Ah (pietika nemazāk kā 6 stundām minimāla vēja apstākļos). Iebraucot Ķīšezerā izskatījos diezgan smieklīgi (ja vien necopē gar tuvākā krasta līniju). Apdomāju un pirkšu benzīna motoru jo vēl ir daudz ezeru, kur var ar viņu braukt.
Vēlos iegādāties laivas elektromotoru ezeriem kur nedrīkst lietot iekšdedzes dzinējus, vajadzētu kādu padomu no kada makšķernieka kas lieto elektromotoru,kadu pirkt cik stipru un kadu akmulatoru,paldies jau iepriekš.
Broļ, uzraksti Maksi, viņam ir liekas tāda ir. Kaut kur stingri iepriekš (man liekas pavasarī) tika iztirzāta šīs laivas un kā arī pats ražotājs.
Varbūt kāds lieto šo-
http://www.copeslaivas.lv/?id=79
Ražotājs piedāvā 10 veidu laivu modeļus. .
Kontakti mājas lapā - www.copeslaivas.lv
27.jūlijs 2009, 16:55 | links
vai līdzīgu laivu interesē atsauksmes. Var arī par Amber 315, Lota 360. Interesē gaitas īpašības uz airiem, stabilitāte spiningojot kājās (pellā īpaši ērti nejutos), Lūdzu tikai bez ražotāju reklāmas.
udensdraugs, cik sapratu ražo laivas individuālam pasūtījumam, tāpēc laikam tās nebūs gluži kā visas pellas. Vai tavas laivas var attiecināt uz visām pella tipa laivām? Tas ir sākot no mini beidzot ar cargo, kuras ražo ļoti daudz ražotāju un cenas svārstās no Ls 240 līdz Ls 800. Iespējams, ka standarta laivu nepilnības var novēst palielinot borta augstumu par 5cm (izdomāts piemērs), bet to nedara visi, un vairums tomēr saskārsies ar nepilnībām. To biju domājis ar savu komentāru.
Zvaigzne,
šķiet, ka Tu mani esi nedaudz pārpratis. Es sevi nepozicionēju kā Pellas tipa laivu ražotājs, tas būtu bijis par skaļu teikts. Drīzāk kā amatnieks- tjūnētājs, kas pēc klienta pasūtījuma un specifiskām vēlmēm izgatavoja specvariantus- piem., sagatavotu jūrai piekrastes hobijzvejai, vai tieši otrādi- pensionāram tik vieglu laivu, ko viens var ielaist vai izvilkt no upes vai ezera.
Trešais variants- sekot gājputniem... :)))
P.s. Piedod, Vairi30, nekā personīga... tikai joks.
Otrs variants, iepumpēt ziemas gaisu. (kā tajā anekdotē par ko vēl auto serviss var paprasīt naudu)
Vairis30
Ir tikai viens variants.No rīta Piepumpēt pūsli.Dienai iesilstot ,biku nolaist gaisu.
:))
Es šajos aukstajos rītos secināju vienu lielu problēmu piepūšamajām laivām - no rīta baloni ir tīri pamīksti. Es saprotu ka pie zemas temperatūras gaisa spiediens samazinās, bet varbūt ir kāda NORMĀLA ideja kā to problēmu atrisināt???
eerglis, vai nu neprotu sameklēt vai arī...
Ar vienu vārdu sakot skarīgs lietoto laivu tirgus ir ASV, bet to nevar salīdzināt ar Eiropu, kultūra un pieprasījums savādāks. Cik esmu skatījies skandināviju neko prātīgu neatradu (valodas zinašanas ar nekādas).
Un kādās cenās ir šīs laivas?
Esmu braucis ar Pellu, Samu un Līdaku. Visstabilākā tomēr ir Pella. Man šķiet pat trijatā to nav iespējams apmest. Vēl man šķiet, ka vecās Pellas ir ērtākas par jaunajām. Salīdzināt var Kaņiera ezera bāzē.
Ir Pella mini. Sūdzēties nav par ko. Pārsvarā braukājam 2atā vai 3atā. Diviem ļoti ērti, trijatā mazliet švakāk - priekšgalā stāvošajam zem kājām nav gluži plakana pamata un mazliet jāpiedomā par līdzsvaru. Pārsvarā ķeram kājās stāvot un neviens vēl iekšā iekritis nav.
Divatā mantas var sakraut cik uziet, trijatā ir jau mazliet neērtāk, jo sevišķi tad, ja katram ir pa diviem kātiem un tad vēl vizuļu kaste, trauks lomam, ķesele u.tml, taču prātīgi savietojot, mantas nolikt var.
Ir 2,5 ZS motors - laivu ar 3 copmaņiem un aprīkojumu dzen uz priekšu atzīstami. Ar kādu elektrisko "mikseri" varētu būt mazliet grūtāk, bet nu par to lai spriež tie, kam tādi ir.
Par svaru. Ja ir kāds gabals līdz ezeram ejams, tad 3atā aiznest nav problēmu, divatā jau mazliet grūtāk, taču nav neiespējami. Protams, tas atkarīgs no attāluma un ļaužu veiktspējas.
Rezumējums - ja ikdienā brauc 2atā, bet šad tad 3atā, tad Pellai Mini nav ne vainas (ja vien tie 2 vai 3 copmaņi nav tādi uz 120-140 kg :D).
Esmu redzējis Samu ar trijiem cilvēkiem vējainā laikā. Nedaudz pastūrējot laivu smēlās iekšā ūdens, vienam bija aši jādarbojas un jāsmeļ ārā. Skats amizants, viens lamājas uz stūrmani, lai negriež tik asi, stūrmanis par spīti griež, bet trešais ar izlobītām acīm smeļ ārā ūdeni.
Līdaku redzēju nedaudz labākos laika apstākļos - trijatā - kad viens piecēlās kājās, tad pārējie sāka teikt, lai sēžas, jo dikti šūpināja laivu :D
Pella izskatās daudz stabilāka un drošāka par visām iepriekšminētajām. Braucis gan neesmu ne ar vienu no nosauktajām laivām =)
Ja brauksiet trijatā, tad viennozīmīgi Pella. Sams - var spiningot divatā, tikai ne stāvēt (es domāju vējainā laikā). Līdaka, laikam vispār ir diezgan bīstama. Tas ir tikai mans personīgais viedoklis. Ja gribi izmēģināt, liekas, ka visi šie tipi ir Babītes ezera bāzē Spuņciemā. Labāk pierms pirkšanas ir izmēģināt. Tad jau sapratīsi piemērotāko.
Sveiki kādu stiklplastikāta laivu jūs man ieteiktu parasti copēšu viens vai divi bet kādu reizi brauksim trijatā. mini pella vai sams vai lidaka. kadas cenas tas varetu sanakt?patīk spiningot stāvot kājās un vai pa viļņiem viņa iet labi?
Eerglis
Iespējams ka drīzumā sitīšu gaisā 5zs gondu.Viss atkarīgs no nākamā dzinēja īpašnieka!Auksts Lec uz 2-3 uzrāviena.
:))
Zvaigzne papēti ārzemju praksi. pieprasījums noteikti, ka būs, jautājums cik liels. + blakus noteikti vajag ūdeni, lai var pabraukāties. + lietotu motoru tirdzniecība un samērojamība ar laivām.
es laivu nopirku atritinot, nemaz nepumpēju. karoč, es ir nepiekasīgs pircējs :D