atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Pītā aukla

janis.a 20.10.11
Šķiet, ka jauno tehnoloģiju auklas ir apaļākas, mazāka diametra, lielākas izturības un mazāk spurojas.
janis.a 20.10.11
Ne tikai NANOFIL. Piemēram: ADRENALINE HD PE no SAVAGEAR vai TUF-LINE XP ražota ASV. Undomāju, ka tas nav vēl viss. Vajag tikai rakt, kā teica slavenais Edgars Liepiņš.
antonsb 20.10.11
janis.a
kadas jaunas tehnologijas-NANOFIL??????????????
janis.a 20.10.11
Un vēl. neieciklējieties uz vecajām auklām. Meklējiet jaunās tehnoloģijas. Tas atmaksāsies.
jurciks 20.10.11
es būtu ļoti laimīgs,ja man zaļās auklas izbalētu sieg baltas :),jo pārsvarā nesanāk laika vazāties pa bodēm meklēt to ko vēlētos.biezak sanāk ņemt to kas ir.
janis.a 20.10.11
Ja tā, tad atgriežos pie iepriekš teiktā: ja esat nodomājuši kaut ko pirkt, palasiet info netā, arī atsauksmes, un tikai tad dodieties uz veikalu. Netā var atrast ļoti daudz informācijas.
Zvaigzne 20.10.11
janis.a - tur ar auklu nav ko darīt, izņemot ja vēlies samaksāt par ekspertīzi un saņemt slēdzienu ka viss ir ok. Baidos, ka kā rīkoties var pateikt tikai Normark.
janis.a 20.10.11
Anton. ja ir čeks, griezies Patērētāju aizsardzības centrā. Email: ptac@ptac.gov.lv vai tālrunis 65452554. ceru, ka tur tev palīdzēs tikt galā ar problēmu. Un turpmāk iepērcies uzmanīgāk, jo uzmetēju šinīs laikos ir daudz.
micuks 20.10.11
Ko jūs tur ņemas ar tām auklām. Sen jau zināms, ka LV nopērkamās auklas un ne tikai auklas, tepat vien Bolderājā tiek štancētas :D būtu paprasījuši kaut vai Vieplim lai atved lielo rulli un satin katram cik vajag. Lēti un kvalitatīvi.
antonsb 20.10.11
stiiv_lee
nu nu ar flaumiti varbut vel ar zilonku??????
stiiv_lee 20.10.11
copes bodēs vajag izdalīt antona bildes, lai vairāk viņam neko nepārdod, savādāk čalis sabojās sev nervu sistēmu:D
anton pārlaid ar zaļo flomīti pāri tai auklai, paliec validolu zem mēles un liec kājiņas baltajos paladziņos:D
antonsb 20.10.11
Zvaigzne
tev tocna tainiba man nauda kokos neaug un tris nedelas stukoju pirkt vai pirt tadu auklu pa 17ls man jau likas tas ir neadekvati dargi!labi ka ceku neizmetu ara kautgan sogad izstukoju pa so gadu sakrat visus cekus lai gada beigas varetu zinat cik pa so gadu esmu izterejis uz copes lietam!!!labi ka ta!
Zvaigzne 20.10.11
Ja atklāti sakot man interesē kā šis Antona gadījums risināsies tālāk. Veikalnieki parasti pieņem atpakaļ tādu preci ko var ieskapēt nākamajam, attiecīgi to čeku varēs sarullēt un ... Vai arī pasūtīs uz Normark ar visu to čeku. +/- patiesi izvērtēt varētu apskatot makšķerēšanas kātu, jo spole ir jauna. Ja ar gredzeniem viss kārtībā, tad ... . Pēc reklāmas TV šai auklai nevajadzēja pūkoties un mainīt krāsu 2 sezonas.
Pārējie variet smieties, iespējams Jums Ls 17,- neko nenozīmē un ir tāda summa kuru var mētāties pa labi un pa kreisi pērkot mantas kas sevi neattaisno.
hromoj 20.10.11
antonsb, tu token izskaties pēc tāda, kuram, da jebkurš pārdos, da jebko. Atliek tik ar flomāsteru uzrakstīt uz parastā spolīšdiega - sufix, spešl priekš antonab. Cena - runājama.
antonsb 20.10.11
eMKa
catana vins man neieskaidroja un tapat ari sufix!biju ievacis informaciju pa auklu un uzprasiju vinam viedokli un tas bija punkts uz i burta jo jau tapat biju vairak vai mazak izlemis!un plus vel paris comi atsaucas pozetivi pa sufix!!
eMKa 20.10.11
anton uzdod šos savus sakrālos jautājumus tepat CL foruma expertam- Gintam Dārzniekam. Viņš tev par Catanu un Sufix izstāstīs daudz. Neaizmirsti pajautāt- uz ko šobrīd ķeras līdakas.

P.S. Neapskaužu Gintu :DDDD
Zvaigzne 20.10.11
FishBon, man nav ne mazākās vēlēšanās kasīties, jo arī Pure Fishing nav uzskatījis par vajadzību atbildēt uz manu jautājumu un tā ir Jūsu darīšana kā strādāt ar klientiem. Mana darīšana ir pirkt vai nepirkt, un tiem, kas man prasa, ieteikt ko un kur pirkt vai nepirkt. Uz doto brīdi, dēļ šīs situācijas, vairāk neiegādājos Pure Fishing preces un neiesaku to darīt tiem, kas man prasa padomu.

Lai pārējie saprastu par ko rakstu, martā vasaras sezonai iegādājos bait runer vai free spool sistēmas spoli no izplatītāja X par 12,78 un aprīlī no Kimko Pure Fishing zīmola par 14,99 -10% (nevis 10).
Par pēdējo zīmolu biju tik pārliecināts, ka dēļ iepriekšējas pozitīvas pieredzes, neuzskatīju par vajadzīgu saglabāt čeku. Diemžēl spole, pat īsti nesākot to lietot, nedarbojās, pat nevar teikt, ka salūza, vienkārši nestrādāja. Otra strādā bez pārmetumiem.

Formāli. Par garantiju, es nezinu kādai tai ir jābūt, bet man garantiju uz šo produktu nerakstīja, jo komplekts ir spole, aukla, rezerves uzgalis un kaste un veikalā teica, ka garantija ir čeks. Atkārtošos čeka man nav, attiecīgi formālas pretenzijas pret Kimko man nav, jo juridiski nevaru pierādīt pirkuma laiku, varu pierādīt tikai pirkuma faktu, tas ir uzrādīt spoli pilnā komplektā ar iepakojumu. Varētu pirkuma faktu pierādīt pēc Kimko klienta kartes datiem, kur šis pirkums ir reģistrēts, bet Kimko nav un visi gali ūdenī. Pret FishBon man nevar būt pretenziju, jo neesmu no viņiem iegādājies šo produktu.

Bet jautājums pēc būtības, iegādājos Pure fishing produktu Latvijā un kas šo produktus izplata Latvijā? Biju domājis, ka Pure Fishing izplata tikai FishBon, ko pārdod kā savā, tā citos veikalos. Ja tā nav, lūdzu, palabo mani lai nerakstītu muļķības. Attiecīgi, formāli man nav tiesības uz garantiju, jo nav čeka, un pārdevēja – Kimko ar vairs nav. Bet, ja zināms, ka Latvijā varēju nopirkt tikai tādu produktu ko izplata FishBon, tad attiecīgi šai lietai var pieiet dažādi un neizlikties par beigtu, ka pirkums nav Jūsu ievestais un izplatītais produkts.


Par vārdu interpretāciju – ja atļausi varu nopublicēt atbildi un tad lai cilvēki izvērtē kas un kā? Nav runa par garantiju. Ir jautājums vai to spoli ieveda un Kimko realizācijai nodeva FishBon un vai Jūs ticat man, ka es šo spoli esmu nopircis Kimko.


Es domāju, ka FishBon pietiek klientu lai pievērstos šādiem sīkumiem. Mani personīgi aizskāra tas, ka klientu, kas iegādājas preci pa Ls 15 vai pēc Jūsu mēriem Ls 10 Jūs neuzskatiet par klientu. Ja Jūs neesat vienīgie, kas izplata Pure Fishing, tad tā varējāt pateikt. Bet Ja Jums skaidrs, ka prece ir Jūsu, tad ko Jums dos čeks no vairs neesoša pārdevēja? Jo ja ejam formālo ceļu, pretenzijas jāiesniedz pārdevējam, kura vairs nav. Pēc būtības, es atšķirībā no Jums nevaru šo preci nosūtīt ražotājam izvērtēšanai, apmainīt vai saņemt ko citu tādā pašā summā. Tā kā, pēc būtības, visa pamatā ir attieksme pret klientu.
OskarsB 20.10.11
aigaigars: Tu par tām trim stundām nopietni..?:D par to liktenīgumu..? :D es ticu ka nepaliek bāla.,bet ir redzēts..!
aigaigars 20.10.11
Cirksni, tā aukla, ko es lietoju jūrā, nepaliek balta no sāls! Netici? Pārliecinies!
aigaigars 20.10.11
Nu nevar būt, ka pa trīs stundām, tiešām necopēji kaut nedaudz vairāk? Kā zināms, tās dažas minūtes pēc pirmajām trīs stundām ir liktenīgas gandrīz jebkurai auklai.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs