atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Pītā aukla

janis.a 21.10.11
Cienījamie oponenti. Man sķiet, ka Jūsu diskusija ir pārāk izplūdusi un rezultāta nebūs. Tāpēc lūdzu, atcerēties, ka šeit apspriež pītās auklas bet ne pirkšanu - pārdošanu. Varbūt ir vajadzīga jauna tēma, kur varētu risināt šod jautājumus vai arī risināt personīgajā sarakstē. Tāpēc lūdzu, runāsim par tēmu.
Zvaigzne 21.10.11
Griezeejs, bieži vien ražotājs pats ir vainīgs, ka attieksme no pārstāvja ir tāda. Bez tā ko minēji -garantijas darbību izmaksu segšanas jautājums, slikta attieksme parasti ir, ja ir vairāk par vienu pārstāvi, jo viens knapi var nopelnīt, diviem nav ko LV darīt. Bet nedomāju, ka šis ir tas gadījums. Papildus, tirgus arī nav tāds, ka kāds cenšas pa tiešo ko ievilkt, ja nu vienīgi paši, lai papildus kādu kapeiku dabūtu. Tad gan nav to mēslu kam atpakaļ sūtīt, jo ražotājam nevar. Par to man arī ir aizdomas, ka tas nemaz nav Shakespeare ražojums, jo nu nav man abas kreisās rokas un spole, kas paredzēta kaut vienai sezonai tik ātri nevarēja saplīst. Tāpēc tāpat tikšu pie ražotāja.
Nav man tas vecums, ne vajadzība Fishbon dēļ savām kļūdām čakarēt, ja tas būtu mans feileris norakstītu un aizmirstu. Ja man vajadzētu naudu, caur Elkor preci atgādātu ražotāja pārstāvim. Fishbon pēc klienta datiem varēja mierīgi noskaidrot, kas ir kas. Ja atklāti biju starā, ka beidzot Pure Fishing Latvijā ir normāls pārstāvis, bet dēļ attieksmes paldies nevajag. Saprotu, ka neesam mēs normālā valstī, bet tomēr ar savu maku varam balsot un neiet pie tā, kur klientam nav taisnības. Sanāk, ka kūdu jaunatni, bet nu nav normāli, ka vairums uzskata apčakarēšanu par normu un iesaka Ls 17 par Sufix norakstīt zaudējumos. Tas pats ar spoli, ja padsmits latus uzskata par neko, kāpēc man viņi jānoraksta?
Esmu pats strādājis tirdzniecībā, tikai man nācies klausīties tos, kas tiek garām pārdevējiem, un zini labi var atšķirt kas ir kas. Bet pie šādas attieksmes, kāda atšķirība kur man preci pirkt, tepat vai pasūtīt no ārvalstīm, kur par katru klientu priecājas. Un tad vietējais brīnās kāpēc visi pasūta no interneta. Cik saprotu tad FishBon ir pārdevējs, nevis ražotāja pārstāvis vai firmas īpašnieks, tāpēc nav jēga runāt par lietām, kuras viņam nav saprotamas. Paliksim pie tā, ka man nav čeka no FishBon puses, un pie tā, ka meklēju Pure Fishing Eiropas biroja adresi, no manas puses.
Griezeejs 21.10.11
Tajā pilsētā (bišu) nav latvian vulgaris. Kamēr strādāju nedaudz veikalā, zini cik ... stāstu un pretenziju dzirdēju. Un cik pamatotu????
Beidz, ja. Nav čeka, nav ... priekš mūsu publikas ir tikai normāli, jo ...
... nu nav pie mums tā lietotāja / pircēja kultūra, lai kāds vēl ārpus likuma noteiktās garantijas piedāvātu. Protams, ja ražotāja un izplatītāja LV līgums iekļautu, ka ražotājs sedz visas garantijas ...
Bet tā notiek tikai ar dārgām lietām. Piemēram, daži auto izplatītāji, pēdējā laikā, tikai priecājas, kad kāds uz garantijas remontu atbrauc. Nojaut, kāpēc? :)
Un beidz kūdīt jaunatni ar ... prasībām labāk. Pieaudzis, taču, esi ;)
Zvaigzne 21.10.11
andriskkk, runa nav par spoli. Priekš FishBon esmu melis, kas kaut kur sadabūjis viņa pārstāvētā zīmola preci un grib uzkraut viņam papildus darbus.

Mani atkal interesē tikt pie normāla ražotāja pārstāvja, kas preci paņems atpakaļ, iespējams šis nav vienīgais eksmeplārs, attiecīgi analizējot brāķus ražotājs var saprast kā uzlabot savu produkciju.

Vienīgiais kam šis te viss nav izdevīgi ir pērc-pārdod principa tirgotājam, teiksim precīzāk torgašam, kuru nekas tālāk par šīs dienas ieņēmumiem neinteresē.

Varbūt Jums ir normāli izmest naudu par precēm kas nestrādā, man tā nav.
Zvaigzne 21.10.11
Griezeejs, pāris gadu atpakaļ bišu pilsētā nopirku vienu mantu, izpakoju, čeku un iepakojumu izmetu lai mazāk vietas vedot uz mājām. Pēc tam secināju ka neder (ir dažas lietas kas man ir kā kreiļiem, dažas, ka labročiem), aiznesu uz veikalu un apmainīju. Tur papildus jautājumi neradās. Paskaidroju kas un kā, ar to pietika. Banānu republikā nopērc preci kurai ir viens izplatītājs valstī, un tas pats tevi pasūta.
Griezeejs 21.10.11
Laikam nelasīšu te vairāk. Aprēciena dēļ var no krēsla nokrist :DDDDDDDD
* labāk ... par politiku. To no "šejieniešiem" maz kas saprot (neapgalvoju, protams), bet par ...
Vnk Tev nesanāk, šķiet ;)
BTW, Marti te vislabāko textu ieraxtījis. Respect :)
andriskkk 21.10.11
Jēziņ. Viena spole, bet kaislības kā Santa Barbarā. Tas kāds fetišs te publiski iztirzāt savus piedzīvojumus un neveiksmes? Nav čeka/izziņas - nav variantu. Nav pārdevēja pienākums pierādīt, kur un kā esi pircis spoli. Protams, klientam vienmēr taisnība, bet dēļ tādiem irsējiem kā mums te ir, kad tikko nopirktas spoles vietā mēģina iesmērēt 10it gadus atpakaļ pirktu un teikt, ka jaunā manta nestrādā, varbūt 1 no 100 ies kaut ko pētīt un meklēt. Ne uz ko neattiecinu, vienkārši saku, ka sūdi gadās, kāpēc tad te publiski jāapmierina savu vēlmi izpausties. Kāpēc to visu nevar izdarīt privātā sarakstē?
Zvaigzne 21.10.11
FishBon. Veikals kur esmu pircis produktu vairāk neeksistē, vienīgo pierādījumu, ierakstu Kimko klientu kartes datu bāzē, kas apliecinātu pirkuma datumu, es dēļ tā, ka veikals vairs neesksistē iegūt nevaru. Ja tirgotājs pastāvētu, es dabūtu no viņa izziņu par pirkuma datumu. Pie kā man vērsties ja mani neapmierina ražotāja pārstāvja LV atbilde? Jeb kas skaitās atbildīgs par Latviju?
FishBon 21.10.11
Zvaigzne, Atvaino, bet beidz te filozofēt. Paskaidrošu vienkārši un īsi. Nav garantijas talona vai maksājuma dokumenta - nav garantijas. Šajā situācijā ja tu būtu pircis no manis un es tevi vizuāli noteikti atcerētos, atkāptos no augstāk minētajiem noteikumiem. Vienmēr klientiem palīdzu. Diskusija beigta, nepiesārņojam pīto auklu foruma sadaļu.
Zvaigzne 20.10.11
Fishbon, te ir tas ko ražotājs nedrīkstētu pieļaut. Ka izplatītājs ir arī tirgotājs. Tas kropļo tirgu. Es pie tevis nevērsos kā pie veikala īpašnieka, bet kā pie zīmola izplatītāja Latvijā un tā ir liela atšķirība.

Veikals kur esmu pircis produktu vairāk neeksistē, vienīgo pierādījumu, ierakstu Kimko klientu kartes datu bāzē, kas apliecinātu pirkuma datumu, es dēļ tā, ka veikals vairs neesksistē iegūt nevaru. Pie kā man vērsties? Ja nav slinkums iedod adresi tam kas stāv virs Jums, ja jau nepaslinkoju uz ASV uzrakstīt, nepaslinkošu arī Eiropas birojam.

Attiecīgi jautājums, tu mani pasūtīji kā veikala Biķernieku ielā klientu vai kā Pure Fishing pārstāvis?

Ko nozīmēja iegādājās mūsu preci, tas ir mūsu prece ir Biķernieku veikala prece? Un tie kas pērk Albakors vai Elkor garantiju var prasīt Albakoram un Elkoram?
FishBon 20.10.11
Hromoj , paldies par rūpēm. Turpmāk patiešām var rakstīt privāti ja kaut kas nav skaidrs no manis rakstītā vai ir kādi ieteikumi, diskusiju beidzu. Sadaļa taču tomēr saucas pītās auklas.
FishBon 20.10.11
epox59, vai tu vispār piefiksēji, ka es to spoli klientam Zvaigzne neesmu pārdevis? Lasi rūpīgāk, lai nevajedzētu izteikt muļķīgus komentārus. Visiem klientiem, kas iegādājas mūsu preci garantiju nodrošinam. Samainam vai arī saremontējam ja iespējams. Paldies par novēlējumiem!
marti 20.10.11
makšķerēšana ir kā sekss. kā ilgāku laiku nav sanācis, tā velk uz kašķi :)
hromoj 20.10.11
Fishbon
Man ieteikums, jo mazāk te rakstīsiet, jo labāk jums būs. Jo kā tikko teksts no jums, tā zaudējat vismaz pārdesmit potenciālo klientu.
epox59 20.10.11
FishBon > Vispār palasot Jūsu saraksti ar klientu , iespējams bijušo , mans subjektīvs secinājums , diez vai iegādāšos Jūsu izplatītās preces !
Kur Es iepērkos šādas un līdzīgas problēmas risina pavisam vienkārši - apmaina , arī ja čeks ir pazaudēts un preces summas ir lielākas , kā divdesmit lati!
Kā tur saka , Firmas gods augstāk par visu!!!! Veiksmi turpmākā biznesā.
FishBon 20.10.11
janis.a Atbalstīt vai neatbalstīt tā ir jūsu izvēle. Mūsu struktūrā notiek tieši tā kā aprakstīju jau iepriekš. Diemžēl Latvijā, kur šis bizness jau tā ir tik sarežģīts nevaram atļauties lieku izšķērdību. Garantijas servisu mūsu ietvaros nodrošinam pilnībā un pēc iespējas arī palīdzam citos jautājumos. Jebkurā gadījumā paldies par ieteikumu!
Zvaigzne 20.10.11
Fishbon. Līdz šim mana nostāja bija tāda, ka ja nav kosmiskas cenu atšķirības, tad labāk iepirkties ir Latvijā no Latvijas pārstāvja. Pieredze saistībā ar distances tirdzniecību ir kopš 97.gada. Sīkumiem atšķirības nav, bet lielām lietām serviss ir tas par ko maksājam. Tas ir ne tikai konsultācijas, bet arī garantija un pēc garantijas apkopes. Tas viss bieži arī strādā interneta veikalos, bet ja kas salūzis, kamēr aizsūtīsi - sagaidīsi sezona var beigties. Pie tam, uzskatu, ka jāatbalsta vietējie izplatītāji, jo viņi atbalsta sportistus. Bet tas tā.

Neesmu no tiem kas melo, un ja būtu pircis citur, tad arī tā būtu uzdevis jautājumu. Un, ja būtu kaut piedāvāts to spoli apskatīties, nevis pateikts ka nav ko gaidīt no Ls10 spoles, man nebūtu grūtību aizbraukt to un parādīt. Kā teicu, ja būtu Kimko pie dzīvības, klientu kartes datos varētu atrast, kad to spoli esmu nopircis pie viņiem. Pie tam tā tur bija vienīgā šī veida spole, un pēc pavadzīmēm viegli varējāt apskatīties vai pēc veikala slēgšanas Jums viņu atsūtīja atpakaļ. Tajā laikā tāda pati spole, bez Kimko, bija arī Brības ielas Elcor, tikai maksāja ap Ls 20, spoli iegādājos Kimko, jo Jums pašiem tādas nebija un pievedumā neplānojās, tad vēl bijāt vecajās telpās.

Jā es esmu lietotājs Zvaigzne no CL portāla, bet esmu arī Jūsu bijušais klients, klienta kartes Nr.0027 īpašnieks, kartes, kuru Jūs neatgādiniet uzrādīt pirms norēķināšanās, kam viņa un kad izsniegta nebūs grūtību apskatīties.

P.S. citāts – „Tad iedomājies, kas notiktu ja man būtu jānodrošina garantija visām Pure Fishing precēm” – lūk to var uzprasīt ražotājam, kā rīkoties šādos gadījumos, nevis man, kāpēc ražotājs pārdod interneta veikaliem, kas nenodrošina, ne konsultācijas, ne garantiju.
janis.a 20.10.11
Cienījamais FishBon. Es izlasīju Jūsu argumentus, bet kaut ko nesapratu līdz galam. Es agrāk strādāju tirdzniecības kompānijā, kur bija viena Eiropas ražotāja dīleris. Un, ja kādam klientam bija problēmas ar šīs firmas ražotu preci, kur nebija pat iegādāta pie mums, mums bija steidzami jākontaktējas ar šo klientu un jārisina problēmas. Protams, ka dažreiz bija arī klienta vaina, bet konflikts tika civilizēti atrisināts. Tāpēc es tomēr neatbalstu Jūsu, kā tirgotāja, attieksmi pret saviem esošajiem un varbūt arī potenciālajiem klientiem. Vispirms ir jātiek skaidrībā par notikušo un jāpalīdz klientam. Tikai tā Jūs varēsiet attīstīt savu biznesu.
FishBon 20.10.11
Cienījamais Zvaigzne, diemžēl uztecēšanās tieši arī ir tas kas šajā gadījumā nestrādā. Jā, mēs esam Pure Fishing pārstāvji Latvijā un izplatam mūsu produkciju savā veikalā un arī citos Latvijas veikalos. Nevienam arī nav noslēpums, ka daudzi Latvijas makšķernieki iepērkas ASV, Anglijas, Vācijas un pat Polijas interneta veikalos, kur arī var iegādāties Pure Fishing preces. Tad kamdēļ tu domā, ka man tev ir jātic!? Iespējams, tu to spoli esi iegādājies kādā no Polijas vai te pat Lietuvas makšķerēšanas veikalā. Pēc garantijas tev jādodas pie veikalnieka, kas tev to spoli ir pārdevis un veikalnieks nosūtīs spoli vai tevi ar spoli uz garantijas servisu. Tad iedomājies, kas notiktu ja man būtu jānodrošina garantija visām Pure Fishing precēm, kas tiek ievesta no ārzemēm. Un ar attieksmi es domāju man viss ir pilnīgā kārtībā. Tu esi lietotājs Zvaigzne no CL portāla. Tu pat neesi pacenties atnākt līdz manīm, es tevi nepazīstu un atvaino neredzu pamatu tev ticēt.
ilmars638 20.10.11
cik kg. iztur nanofil aukla kas ir 0.15 mm. resna.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs