atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Pītā aukla

NORMARK 21.10.11
To antonsb: Parasti šādas lietas vispirms dodas risināt uz veikalu, kur prece iegādāta, vai pie izplatītāja, nevis publiskā telpā. Bet paldies, protams, par publicitāti. Arī tā ir sava veida reklāma, vai ne? :)

Jūsu e-pastu saņēmām vakar ap 21:30, bet tā kā e-pastā nav norādīts Jūsu tel.nr. un šeit ir uzsākta ļoti plaša diskusija, tad arī atbildi sniegsim šeit.

Apskatot bildi, Sufix 832 auklas krāsa ir kļuvusi blāvāka, kas nav nekas ārkārtējs, - tā ir bijusi ūdenī, locīta, tīta caur spoles rullīti, makšķerkāta riņķiem, tā teikt iestrādāta, bet no tā savas īpašības un funkcionalitāti nebūs zaudējusi un droši var turpināt ar to spiningot.

Ja tomēr ir stress, ka tieši krāsas dēļ makšķerēšana ar šo auklu varētu sagādāt vilšanos, droši varat to akurāti satīt atpakaļ uz kasetes un kopā ar pirkuma čeku nedēļas laikā aizgādāt atpakaļ uz veikalu, kur to iegādājāties. Mēs ar šo veikalu jau esam sazinājušies un Jums tika atgriezta nauda par pirkumu.
osscar 21.10.11
nē nu spole ir cita lieta- to vajag labu. ja bieži spiningo.
eerglis 21.10.11
vo. man skapī stāv viena dragon spole (ražotājs un izcelsme un vecums nezināms) Moš kādam vajag? griežas viss čikpik. Ai nē, uz viņas 2gadīgā meita mācās griezt, būs grūti izskaidrot, ka onkuļiem vairāk vajag.
Hotentots 21.10.11
Jā, ebrejā ir dabūjamas auklas par tiešām lētām naudām, vien izturība nebūs tāda kā dārgajām. Taču kādai velcei var paņemt mazliet resnāku un būs OK. Pazīstams palietoja - nebija ne vainas.
osscar 21.10.11
ienācās šodien no e-baya no name pītās - 6ls par 300 m :D 0.26mm ala 30 lb un 0.2mm ala 20lb . Nu nez, izskatās ok pa to piķi - uztīšus uz rezerves spolēm, velcei varētu būt ok. Paskatīsimies vai ir lietojamas.
Deerejhon 21.10.11
Tak beidzat cepties, labaak uz copi aizlaidusi buutu
Zvaigzne 21.10.11
Tev te ir ko rakstīt pīto auklu sakarā?
Headhunter 21.10.11
Par to jau arī iet runa - kontaktējies ar Fishbonu privāti un nepieplūti forumu. Man šķiet, ka patreiz tupī tieši Tu.
Zvaigzne 21.10.11
Headhunter, kāds šim visam sakars ar dzīves apkrāptajiem? Ja esi pieradis dzīvot mēslos, kur cilvēka cienīgu servisu pieprasīt nav normāli, tad tā ir tava problēma. Kur esmu rakstījis, ka Šekspīra spole ir sūds? Ražojot miljonus ir tikai normāli, ka gadās kāds brāķis, bet tas nenozīmē, ka pircējam ir no tā jācieš. Kur esmu rakstījis, ka FishBon ir krāns? Kur esmu rakstījis, ka forumā ir tikai Latvieši vulgaris, tas, ka tu un vēl pāris tupī nenozīmē, ka visi tādi ir. Pie tam Fishbon varēja man uzrakstīt privāti un es viņam atbildētu, attiecīgi izpaliktu šī visa garā ārpus tēmas diskusija.
Headhunter 21.10.11
pļāc, nu vēl Tu nevari nomierināties. Nu pasniedzi info, viss, pietiek, bet nē, jācepās te pa n-tajām lapām. Viss, mēs sapratām:
1. Kimko vairs neeksistē;
2. šekspīra spole par padsmit latiem is sūcc;
3. Fishbon ir krāns turpretī ārzemēs prot strādāt ar dzīves apkrāptajiem;
4. Forumā ir tikai latvieši vulgaris.
Tēmu var slēgt un tālāk runāt par pītajām auklām.
Zvaigzne 21.10.11
Headhunter, labs priekšlikums, vari ar sev līdzīgiem taisīt fondu kas atpērk visas šīs ... teiksim preces. Nebūšu Jums tas labākais klients, jo pagaidām šī spole ir pirmais gadījums manā dzīvē. Antons piemetīs auklu. Kopā jau Ls 30,49 Gan jau vēl kādam kas atradīsies. Vēlu veiksmi apbižoto biznesā.
Headhunter 21.10.11
Džeki moš sametamies piķi vienai spolei. Piegriezās jau tas dzīves apbižotais vīrelis......
Zvaigzne 21.10.11
dzhams, lieta ir elementāra, mana dzīves pieredze nebeidzas tikai ar šo valsti, pie tam Latvijā ir ražotāju pārstāvji kuriem čeks nav būtiskākais. Tāpēc ceru, ka ļausi pašam Pure Fishing pārstāvim atbildēt kādā līmenī ir serviss. Ja Latvijas līmenī - nav čeka - ej d***, tad to tā arī pieņemšu. Pēc tam pārvaicāt Eiropas birojam tā jau būs mana lieta. Ja pārdevējs būtu pie dzīvības, pirkuma apliecinošu dokumentu es no viņa dabūtu, jo kā teicu pirkums ir reģistrēts Kimko klientu datu bāzē.
p.s. kamēr tu pērc tikmēr apkalpošana visur ir samērā laba, patiesā attieksme pret klientu parādās kad jārisina pēc pārdošanas lietas. Par Salmo garantiju zinu, tāpēc vari minēt cik un kas man ir daudz pirkts no salmo, pēc tam kad saskāros ar šo lietu. Lai neminētu varu pateikt, no Salmo pērku barību, pārējais no Salmo mani vairs neinteresē.
skrejejs 21.10.11
Klau ja gribi zaļu auklu,tad iemet ziļonkā,un ja sarkanu tad zilos graudiņos,un būs kā jauna:))
sienaazis 21.10.11
antonb, tu laikam ķer līdakas ar uzkrāsotām lūpām :), ka tik ļoti pārdziivo, ka šai pītā nepatiks :)))))))))))

Ja reiz kas nepatīk, tad nevajag pirms laika dziedāt, aizej pie pārdevēja, aprunājies un ja tad tevi sūta dillēs, tad vari cepties, pašlaik jau esi 5 lpp sareklamējis pirms jebkādu faktu noskaidrošanas......jāsāk no otra gala.
epox59 21.10.11
dzhams >.. bitīt matos... :DDD , viens no... , par kuru tikai labu , man ir SALMO... :) !!!
Laikam katrai cibiņai savs vāciņšs... :DDD !!!
dzhams 21.10.11
Zvaigzne: Pac tu izmet čeku un tagad vervē kkādus apvadceļus, kas LV tirgū ir visiem pie kājas - nav čeka - nav garantijas! Lai arī pārdevēja firma ir bankrotējusi, pie oficiālā pārstāvja tev jāgriežas ar ČEKU, lai pierādītu savu pirkumu, nevis kkādas citas firmas biedra kartes ieraksts datu bāzē, pie kura pats pat netiec! Esmu bijis vairākas reizes FishBon veikalā un tur attieksme ir max levelī un esmu pircējs ne čoms! Vot par salmo garantijas procedūru tur tu vaŗetu cepties! Ar visu čeku un 100% brāķi - tevi pataisīs par losi un varvaru kurš to tik vien dara kā sit kātus pa zemi utt. Tapēc saglabā visus copes inventāra čekus vienā no spoles kastītītēm un problēmu būs mazāk! Ne asakas
Zvaigzne 21.10.11
Piekrītu ka šī nav tā tēma. Bet diemžēl citas nav. Pirmkārt ražotāju pārstāvjiem ir vienalga vai arī tie kritiku uzter negatīvi, nevis kā vienreizēju bezmaksas konsultāciju par to, kas ir nepareizi un ko nedarīt. No otras puses Latvieši ir tādi, kas noklusēs, tālāk nesūdzēsies, bet pēc tam burkšķēs.

Mana kļūda bija tāda, ka domāju, ka lietotājs FishBon ir ražotāja pārstāvis. Attiecīgi jautājums jāuzdod ražotāja pārstāvim nevis lietotājam FishBon kas ir veikala pārstāvis. Bet šajā gadījumā lieotājs FishBon varēja jautājumu pāradresēt tālāk vai parasīt kā rīkoties Inārai vai arī atsūt man kontaktus kur uzrakstīt par šo lietu.
epox59 21.10.11
FishBon > Vai tiešām bija jāmin vārdi ,-ražotājs- izplatītājs - tirgotājs , lai saprastu manis rakstīto !
-bet pareizi saka janis.a , tēma šeit ir cita un nav ko tukšus salmus kult .
antonsb 21.10.11
vajag jaunu sadalu braki un garantijas!

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs