atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Pītā aukla

Bljitka 21.10.11
Man jau likās ka šis ir tāds sakarīgs copmaņu portāls....filologiem...filozofiem..demagogiem un deputātiem ir citas publiskas vietas kur izcelties:)
Headhunter 21.10.11
Eu, nu pietiek to sū...oi zvaigzni kustināt.
Zvaigzne 21.10.11
Skrejejs ... par kādu krāsu tu raksti?
Zvaigzne 21.10.11
Cien. janis.a! Kurā vietā esmu rakstījis par pirkšanu un pārdošanu?
Būtu mazāk to, kas uzskata par vajadzīgu kaut ko iestarpināt, tēma sen jau būtu atlekusi savās sliedēs, bet nē, kaut kas jāiedēj, tas nekas ka pašam nav par ko par pītajām auklām teikt. Es saprastu, ja pārmestu kāds, kuram šī sarakste traucētu konkrētu jautājumu par pītajām auklām noskaidot.
skrejejs 21.10.11
Zvaigzne tak nopērc jaunu,un uzprasi lai pārdod bez krāsas,un nebūs tev te jāčīkst.
Zvaigzne 21.10.11
Cien. Bljitka, redzi tu vērsies pie manis, man jāatbild, kur te alkas pec popularitātes? Būtu uzmanīgi lasījis, saprastu kāpēc no PM aizgāja uz publisko.
janis.a 21.10.11
Cienījamais Zvaigzne. Ja Jūs gribat runāt par pirkšanu un pārdošanu, tad ir tāda sadaļa. Bet nepiesārņojiet tēmas, kurās cilvēki dalās par tehniskām lietām bez apvainojumiem viens otram.
Bljitka 21.10.11
Vīri..nu tas jau paliek nedaudz smieklīgi..ja jau cien.Zvaigznei tika jau atbildēts PM..kāpēc nerisināt tālāk šo lietu arī PM...jeb tādas alkas pēc popularitātes ka acīs cērtās?:) Sorry..jau kuro dienu lasu cik viss ir slikti un nav pareizi...un neviena vārda par pītajām auklām...:)
Es arī neatbalstu ,,torgašus,, kuru uzdevums ir pārdot da jebko un jebkam...bet visi taču nav tādi...gadās arī pārpratumi un cilvēciskais faktors...tas arī jāņem vērā....lai kurš te arī būtu vainīgs...vienalga ne jau tā to visu risina....:) Cieniet sevi...un citus:)
Headhunter 21.10.11
Vienu atziņu jau nu toč es guvu :D
Zvaigzne 21.10.11
Cien. janis.a! Sienaazis pie manis vērsās publiski un es viņam tieši tāpat atbildēju. Neviens Jums nespieda lasīt manu atbildi Sienaazis. Šī nav pirmā tēma kura pārlec uz saistītām lietām. Ja Jums ir pretenzijas pret manis sarakstīto lūdzu vērsties pie portāla administrācijas.
p.s. uzskatu ka šāda publiska sarakste - diskusija noderēs kādam jaunam makšķerniekam, izvērtējot, no kā pirkt preci, kāda būs pārdevēja, iespējams ražotāja pārstāvja attieksme, ja viņš nozaudēs pirkuma čeku un kā pareizāk risināt lietas, ja šķiet, ka iegādāts brāķis un citas atziņas kuras var gūt izlasot šo diskusiju, saprotams katram pēc viņa prāta spējam un pasaules redzējuma.
janis.a 21.10.11
Cienītais Zvaigzne. Kā jau iepriekš rakstīju, šī ir tēma par pītajām auklām, bet ne romāniem par nepiepildītajiem sapņiem. Vai tiešām Jūs nesaprotat, ka nav korekti malt vienu un to pašu. Ļausim makšķerniekiem izteikties pa tēmu. Būsim korekti.
Zvaigzne 21.10.11
Sienāzis. Jautājumu centos risināt ar lietotāju FishBon izmantojot PM, uzrakstīju viņam situāciju. Man atbildēja. Pēc manis, ja ražotājs tic klientam, ražotāja pārstāvim čeks ir sekundāra lieta un tas nemaisa izskatīt gadījumus un tā ir cilvēka cienīga apkalpošana. Papildus, tas ļauj izprast vai kāds nevelk ko pa kreiso iekšā un kāds ir apjoms, kas nāk no malas. Garantijas lietas sen tiek regulētas starp ražotāju un pārstāvi un ticiet man, ražotājs savam pārstāvim nekādus čekus neprasa. Par neatbilstošu pieeju imidžam arī uzrakstīju. Par to man pārmeta un sanāca rakstīt šos garos palagus. Pie tam FishBon savu atbildi nav atļāvis publicēt. Cik beigās sapratu man atbildēja veikala pārstāvis, kas par šo lietu nav informējis to personu, kas atbild par attiecībām starp ražotāju un klientu. Varbūt ir, vienkārši pēdējais izteiciens, ka man neesot neko pārdevis un tāpēc, lai nevirzu pretenzijas, liecināja par pārdevēja, nevis pārstāvja atbildi.
Uz doto brīdi, ko viņš dara viņš es nezinu, iespējams ir pajautājis tai personai, kas atbild par ražotāja - klienta lietām vai īpašniekam ko darīt, iespējams, ka nav un uzskata, ka situācija ir izsmelta.
No savas puses esmu atradis, ka Kimko vēl ir dzīvs un pat vienu Berkley kātu internetā tirgo. Gaidu zvanu no viņiem vai viņi varēs sameklēt čeka kopiju. Sliktākais ir tas, ka pirku skaidrā naudā, un klienta karte īsti neesot saistīta ar pirkumiem. Zinu kāda tā ir p*** sameklēt pirkumu, bet ko padarīsi, ja FishBon man netic, ka esmu preci pircis tepat. Pie reizes Pure Fishing esmu paprasījis Eiropas pārstāvniecības vai tās pārstāvniecības, kas atbild par Latviju kontaktus, gadījumam, ja tomēr Kimko atteiksies veikt tādu anormālu darbu, kā sameklēt divu mēnešu ietvaros čeku lentē kopiju.
Ja FishBon būtu rīkojies atbilstoši ražotāja pārstāvim vai kaut izrādījis interesi un apskatījis produktu, un secinot rūpnīcas brāķi tālāk vērsies pie ražotāja, tad es neko neteiktu un viss šis Jums nebūtu jālasa.
Par attieksmi pret mantām, tieši Šekspīra komplekts bija par iemeslu kāpēc nevērīgi izturējos pret čeku, spole nokalpoja gadus 5 un ja grib to var salabot un lietot tālāk, kāts kalpo no 1993.gada un tiek lietots vēl šodien.
Ja kādu interesē, kā esmu vērsies pie FishBon, varu nosūtīt savu PM viņam, FishBon atbildi tikai ar FishBon atļauju, piedodiet tomēr PM.
OskarsB 21.10.11
es tač tam antonam teicu.,ka par krāsu nau ko stresot.. :D aukla jau nesaplīsa.,bet krāsa tikai nonāca..viens pīpis par to krāsu..stress dara savu..! :) un man likās ka cilvēki kuri makšķerē ir apveltīti ar īpašu pacietību..! :D Laikam ne visi!
sienaazis 21.10.11
Zvaigzne, jebkuras problēmas ir jārisina ar personu, vai firmu kur tās radušās un tikai tad publiski jāsāk ko šķetināt.

Nevienam tirgotājam nav intereses kādu sūtīt prom, jo katrs klients ir dārgs.

Antona gadījumā, čalis kārtīgi iedēja, vēl lāga nesagaidījis atbildi no pārstāvjiem.

Par čeka būšanu, ja reiz ir likums, tad viņš visiem ir viens, turklāt vēl ir daudz nianses, kā patērētājs izturas pret nopirkto preci.

Arī kantoris kurā strādāju es regulāri izskata sūdzības no patērētājiem, cenšāmies visu vienmēr sakārtot, bet cilvēki ir ļoti dažādi..

Kad daudzus gadus atpakaļ strādāju restorānā, tad bija tādi indivīdi..................
porcijas beigās no kabatas izvilka tarakānu, apviļāja mērcē un sauca zāles pārzini.........tā kā par čeku runājot, tam ir jābūt. Tas ne konkrēti par tavu lietu, bet vispārīgi.

Jebkurā gadījumā, lietas jārisina godprātīgi, ne tā kā ar vafelēm Dāņu profesors .....
Zvaigzne 21.10.11
sienaazis, vienkārši pajautāju kā viņi rīkotos manis aprakstītajā gadījumā? Nekā personīga. Par Normark, kā par izplatītāju esmu ļoti labās domās. Pie tam visu cieņu nebaidīties publiski risināt vienkāršas lietas un parādīt, ka spēj nodrošināt servisu.

Par FishBon noteikti, ka vairumam ir liels labums no tā, ka LV ir šis pārstāvis, jo iepriekšējais galīgi nerullēja.
Zvaigzne 21.10.11
edvinss, es rakstu tieši priekš tevis, kā saka eksluzīvi tev, nevienam citam un līdz ko tu pārtrauksi lasīt, tā es vairs nerakstīšu, bet kā sāksi lasīt, tā mans rakstāmais jau būs tev priekšā :)
sienaazis 21.10.11
Pēc šādas Normark atbildes ......
antonb, tu esi parādā atvainošanos.....

Zvaigzne, tu vispār kaut jēl kur pozitīvismu saskati ?
edvinss 21.10.11
Zvaigzne,tev pašam neapnīk šeit visās tēmās kaut penterēt.Tak vienreiz beidz te tēlot gudro un aizveries.Zb lasīt tavas gudrības.
Zvaigzne 21.10.11
NORMARK, ja drīkst provokatīvu jautājumu. Kas notiktos ar AntonsB iesniegumu, ja čeks nebūtu saglabāts, bet veikals varētu apliecināt, ka viņš šādu pirkumu ir veicis?
avtt 21.10.11
Skat,īsi un kodolīgi!
Gandrīz vai neinteresanti!
;)

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs