Hotentots, nezinu cik bija palicis bākā kad uzsākām braukt, pa dienu, gan ne velcējot, bet pārbraucot no vienas vietas uz otru (4 zs motors) divas pudeles 1,5l pielējām, noteikti palika nākamai reizei, bet tomēr. Iespējams patērēja vairāk dēļ tā, ka bijām 4 personas un bleķa laiva.
Vai nebūs mazliet pārspīlēts par to maisu ar plastmasas pudelēm degvielai? Pats braukāju ar 2,5 ZS un parasti pietiek ar bākas uzpildi pirms copes un rezervei paņemu puslitra pudeli, lai gadās tikt mājā, ja nu kas.
Bāku (1l) izbraukt sanāk vien tad, kad samērā daudz braukā apkārt normālā gaitā. Velcējot degvielas patēriņš ir diezgan mazs. Protams, ja ir vēlme vizināties ar vērienu, tad jau var arī sanākt līdzi ņemt benzīna kannu, taču tādā gadījumā diezin vai sanāks laiks makšķerēšanai :)
Protams, 5 zirgi vai 10 zirgi rīs jau lielāku apjomu, tad arī vairāk jāpaņem, bet nu ne jau kā traktoram.
Pie tam tā pudelīte vai divas jau nu tik daudz vietas neaizņem - ja reiz laivā var sabāzt kātus, vizuļu kastes, uztveramo tīklu, eholoti un vēl tūkstoš lietas, ieskaitot pašus copmaņus, tad tādai pudelītei vieta atradīsies.
No tiem kas uz ūdeņiem, gadījums Nr.1 Yamaha 4 taktis, 4zs, pirka lietotu, pārlasīja īpašnieka brālis, kas ir mehāniķis, lieto trešo sezonu nesūdzās. gadījums Nr.1 Yamaha 5zs, pēc tam uz Yamaha 9.9 zs, neesmu dzirdējis nevienu sūdzību, apkopes pie dīlera, gadījums Nr.3 Tohatsu 5 zs., lieto 3 sezonas, pārdeva jo copē plašā akvatorijā un pirka 15zs motoru, arī no Tohatsu. Pārējie secinājumi no forumiem, arī no šī, jo šo sadaļu esmu no sākuma izlasījis, cenšos ņemt vērā to, kur rakstījis īpašnieks, piemēram kā nesen aspens rakstīja.
Moderators, cik saprotu tev laba pieredze ar Parsun, neesi vienīgais, bet neapmierināto, kuri raksta sliktas atsauksmes, ir vairāk.
Nepretendēju uz absolūto patiesību un ceru ka pārējie to nelasa kā vācu boote žurnāla testa rezultātus, ja man viedoklis izveidojies nepareizs pats arī cietīšu, tāpēc esmu priecīgs, ja kāds padalās savā pieredzē, diemžēl tādu ir maz.
galīgās muļķības! To saka tikai tie, kuri paši nav braukuši vai pa ausu galam, no kāda, kaut ko dzirdējuši. Parunājies uz ūdeņiem.
Visi motori ir labi, nu, izņemot lētos ķīniešu brīnumus. Par tiem spļaudās pat tie, kam rokas no pareizās vietas aug, kā te minēja. Kā labi viens no Krievijas tālajiem austrumiem uzrakstījis forumā bija - ar Parsun var braukt tikai tik tālu, cik esi gatavs atpakaļ airēties. Parsuns esot neuzticamākais no pašreizējiem ķīniešiem, labāk tajā cenu kategorijā iesaka sevla vai sail. Tas no krievu forumiem. No Ķīnas motori nākot jau ar rezerves daļām līdzi.
Īstermiņā visi ies labi (ja netrāpīsies brāķis) un ja pareizi kops, tad arī ilgtermiņā. Esmu dzirdējis sliktas atsauces par tohatsu, bet tas vairāk uz vecākiem modeļiem - jauniem esot problēmas novērstas, vienam pazīstamam jau trīs gadi strādā bez aizķeršanās.
A, salīdzināt yamaha un honda ir tas pats, kas salīdzināt vienas klases BMW un Mercedes. Nevar teikt, ka viens ir labāks un cits sliktāks.
šeit taču pierakstīts kas kuram par motoru, vajag tikai palasīties. Un jāzin, ko TU vēlies. 2-taktu TU nepierunāsi braukt atpakaļgaitā, a tas ir tik svarīgi.
ārējā bāka= lieka greznība makšķerniekam!
Tu c.colas pudeli nenobrauksi pa dienu velcējot! Ar noteikumu ja nevizina slēpotājus un ogotājus.
Parsun= O.K., tiem kam rokas no pareizās vietas aug. Yamaha= tiem kas kājām spārda. Honda= intelektuāļiem. Tā, kaut kā šitā...
mazkalns, nest sanāk jebkurā gadījumā ... vienā motoru un aku, otrā motoru un bāku, izņemot no 5zs uz leju, ar integrēto bāku. Tad bākas vietā parasti ir maisiņš ar pāris 1,5l pudelēm. Jārēķinās, ka benzīna motors aizņems vairāk vietas un odīs. Cik sapratu burvība slēpjās citur. Tas ir, aku paliek ar laiku ne tik izturīgi, un tie paši 2,5 zs benzīna ir pārāki par maksimālo ko var dabūt ārā no tā, ko saprotam ar elektromotoru. Parametri elektromotoram un benzīnam īsti nav salīdzināmi. Vēl var atcerēties, ka uzlāde kā minimums aizņems 6h laika, bet degviela ... .
Tohatsu 3.5 Hp nav bijušas problēmas.
Interesējos, jo arī taisos iegādāties, tikai šogad nesanāca. Man nav pazīstama laba motoru meistara, pats neņemos to labot, tāpēc skatījos uz tiem, kas jauni. Pie tam lietoto laivu motoru tirgus ir mazs un vairāk balstīts uz veiksmi. Jaunu 2-taktu nav, pie tam, mani nevilina šī eļļas un benzīna jaukšana, grūti jau nav, bet kaut kā, kāpēc darīt, ja var nedarīt. Pie tam cik sapratu tad 4-taktu draudzīgāki dabai.
Atkāpjoties uz to, ko izvēlēties, principā izvēle ir saistīta ar dažām lietām, tas ir kā makšķerē, kāda laiva, kur makšķerē un kur to motoru glabās.
Ideāli, ja var atļauties aprīkot ar abiem motoriem, bet parasti rocība ir tāda kāda ir.
No vairāku cilvēku pieredzes, tomēr no tā elektromotora beigu beigās pāriet uz benzīna, tas, ja atļauts lietot benzīna motorus.
Iemesls vienkāršs, motors, lādējamais, akumulators, cenas ziņā gandrīz tas pats, kas 2,5zs benzīna motors, bet tomēr benzīna ērtāks.
Ja neiedziļinās vairākās lietās, tad beigās tāpat sāk runāt par ražotājiem...
Parsun, vairumā cilvēkiem nepaveicas, bet ir daži, kas ir apmierināti arī ar šī ražotāja izstrādājumiem. Par Selva un līdzīgiem mazpopulāriem grūti saņemt atsauksmes. Paliek Mercury, Tohatsu, Yamaha un Honda. Tohatsu un Mercury ražojot viens un tas pats ražotājs (zinātāji apgalvo), tas ir priekš Mercury to dara Tohatsu. Vienīgais, kas atturētu no šo ražotāju dzinēju iegādāšanās, varētu būt, ja klientu apkalpošana un apkopes nav līmenī. Ar uzsvaru - varētu būt. Katrā gadījumā daudz slikta nav dzirdēts. Šogad pavīdēja info, ka Tohatsu kaut kas neesot kārtībā ar remontu un apkopi, par cik pavīdēja nezinu vai ir vai nav taisnība. Kas ir Mercury izplatītājs nezinu. Yamaha vai Honda - ja pameklētu, retas sūdzības var atrast par brāķētiem ūdens sūkņiem (bija kādu brīdi), vai par vīzdegunīgu attieksmi servisā, dārdzību, nevis par kvalitāti vai uzticamību. Tohatsu ir zemāka cena, pirms pirktu noskaidrotu kā ar servisu. Ja slikti tad izvēlētos Yamaha vai Honda.
Pats esmu nolēmis, kad nauda būs kabatā, vispirms sākt ar Tohatsu 5 zs ar ārējo bāku (nu nepatīk man tās 1,5l pudeles un laistīšanās copes laikā uz ūdens), pēc tam aiziet uz Yamahu un tad Honda, ja nebūs zemūdens akmeņu, kas var atklāties runājot ar veikala darbiniekiem, palikšu pie pirmās izvēles.
Pie tam apzinos, ka gribēšu motoru ap 30zs, bet situācija ir tāda kā ir un 5zs tomēr ir daudz labāk, nekā airēties. (tas ir ko esmu lasījis un dzirdējis)
Zvaigzne,man ar lūgums,padalies ja vari,nāk vecums kad akb nēsāt jau sāk riebties...
nē klāj vaļā! pats tagad ar domāju ko pirkt mazo benzīnieku vai elektro...
gribēju uzrakstīt apkopojumu, kas pēdējā gada laikā dzirdēts par dažādiem laivu motoru ražotājiem, bet izskatās, ka labāk paklusēt...
tāda pat atbilde- tohatshutonehatshu vai tojamahatokanava.
dzirdētas sliktas atsauksmes par tohatso.... kāda jums pieredze?
Bigboss, kāds jautājums, tāda atbilde :)
Piemēram, kādu laivu labāk pirkt?
Atbilde, tādu kura peld un negrimst....
čau Ringo!
Sāc ar to-2takt, vai 4takt... !
Vai par to pašu naudu nesanāk Tohatsu 5zs ar ārējo bāku?
sveikini!! gribeju pajautat jusu viedokli par yamaha 4hp motoriti.. taisos iegdaties... kadas atsauksmes....vai ari varak ko ieteikt citu kas ir labaks..
imzis, kam tev to vesti vajag un ko tev nozīmē demokrātiska cena? Ja ... kā saka, sievasmātei, tad ir bērnu piepūšamā veste Ls 2,89, ja īpašo makšķernieku ir par Ls 34,89, var pazīmēties ar Yamaha vesti par Ls 98,89 (i-veikals 689), ir veste maziem suņiem Ls 22,50 (i-veikals boatshop). Sev šogad izstādē iegādājos Jobe universālo vesti, jo citas nederēja, par Ls12,50 tās var nopirkt veikalā boatshop internetā vai Krasta 89, Rīga.