ar pilnu bāku iet un ar pus bāku neiet? pielejot iet ..... vai bākā sāndziņa benzīna ir tik gara cik vajag nu uz to pusi ....... ko tā var pateikt ..... tur tev jāpapēta pašam . kā iet un kā neiet...
Cik noprotu,tad zem kapota neko Tur nedrīskt skrūvēt.Ja vien nedaudz tukšgaitu un padevi paregulēt.Vaina noteikti ir degvielas padevē.Un tā izskatās,ka līdz karbūzim viss ir OK.Bet tālāk.......
nu ja ir garantija tad ir kā ir pašam līst iekšā ...... ja tā ir vainā degvielā padevē tad .... es tavā vietā izpētītu to bāku kas un kā notiek un gan jau pats atrastu kas pa vainu .........
Es netaisos maksāt par jauna motora remontu.Tas,ka jauns dzinējs nedarbojas kā nākas nav mana problēma un man par to nav jāmaksā.Tikai tas viss man aizņem gan laiku,gan nervus un arī nedaudz līdzekļus.
servisam ar jāpelna un muļķošanas rēķina .... problēmu varot atrisināt jeb kuru
Tā problēma ir gan vienam,gan divatā braucot.taču problēma pastāv,tikai nezinu kur.Biju pāris mēnešus atpakaļ paņēmis motoru nomā pie Ojāra Vecates bāzē un tam bāku varēja sausu izbraukt bez problēmām,taču manam nekādīgi.Vēl ir doma par gružiem degvielā.Var būt dīzē ieskrien kāds sīkums,nosprostojas un bākā līmenim krītot,spiediens arī krīt un tad sāk trūkt.To visu nostāstiju servisā,taču karburatorā neko neatrada.Esot bijis tīrs.Nomainija karbūzi.Un vispār tas nav normāli,ja pats nevar skrūvēt motoru.Neticu es servisiem jau no seniem laikiem.
Lauric
Mums tieši tāda pati lieta ar bāku, vienkārši pielejam un braucam tālāk.
Atļaušos izteikt savu amatiera versiju - varbūt nelādzīgs motora novietojums, teiksim, tu pats sēdi aizmugurē, bet priekšā neviens, līdz ar to priekša gaisā - degviela bākā arī nav vienā līmenī visur un padeves nepietiek.
Tas tā - minējums, jo bākā daudz lūkojies neesmu :)
Ir viena problēma,kuru pašlaik neizdodas atrisināt.Tātad pāris mēnešus atpakaļ tika iepirkts 2,5Zs Suzuki motorītis.Un jau ilgstoši pastāv viena problēma.Ar pilnu bāku dzinējs iet normāli kā uz maziem,tā uz lieliem apgriezieniem.Kā bāka ir zem vidējā līmeņa,tam acīmredzot sāk trūkt degviela un slāpst nost pat praktiski tukšgaitā velcējot.Sia Vimmo pat karburatoru nomainija,taču problēma netika atrisināta.Nu it kā jau tā nav problēma pieliet benzīnu drusku biežāk,taču manā skatijumā tas nav nopietni.Vai ir vēl kāds,kuram ir tādas pašas problēmas ar tieši šo motorīti?Būšu dikti pateicīgs par noderīgu info šajā sakarā.
Es arī nesapratu moderatora teikto,ka 2-taktnieki neiet atpakaļgaitā:)
Vai tik viņš pats kaut ko nav pa ausu galam saklausījies?:)
Pilnīgi piekrītu VSOP.
Manējam 3.0 metru bušam noteikti būtu optimāls 10 hp motors, net tam ir jau pavisam cita massa. Tā kā laivu un motoru transportēju bagažniekā un uzglabāju pagrabā, tad katram liekajam kg ko nesāt ir liela nozīme.
Man ir pirmo gadu ir honda 5 ar ārējo bāku, kolēģim otro gadu Yamaha 4hp ar iebūvēto (vecais modelis), par tiem pamatā varu spriest.
Dazīmani novērojumi par šiem motoriem.
Par Yamahu - izkalausās ka ir nedaudz klusāks, bet tas iespājams nav patiesi, jo kolēģa laivā parasti sēžu purngalā, savējā pie motora.
Honda arī kad ir auksts lec labāk, lai arī Yamahai nav ne vainas.
Kolēgi vienmēr līdzi ņem 5 litru benzīna kannu, līdz ar to iebūvētās bākas priekšrokas tā kā nebūtu.
Pēc copes Yamaha smird pēc benzīna. Hondai smird tikai savienojošā šļauka starp motoru un bāku.
Iegādājoties motorus būtu vērts paturēt prātā, ka dzinēja jaudas nekad nav par daudz, proti, samērā drīz jaunais un jaudīgais būs par mazu, ja vien laiva atļauj. Vēl -lēti pirkt=dārgi maksāt. Īpaši, ja pērk jaunu mantu.Īpaši -ekonomēt uz apkopēm, piem. likt līdzīgus eļļas filtrus un tamlīdzīgi ir dārgi.
Galvenais - copē nekad nevar atpelnīt ieguldīto. ne dzinējā, ne degvielā, ne kātos un spolēs līdz ar ko būtu vērts tērēt tik cik nav žēl un copēt baudai. Ne asakas!!
Zvaigzne
Jau trīs sezonas braucu ar Hondu 5Zs,sūdzību nav.Priecē izturība,mazais patēriņš un to ka šamajā motorītī ir 12v izeja.Var pieslēgt aķīti,kuram pievienots eholots.Briestu lielākam.Jo apmakšķerējamā akvatorija liela.
:))
Zvaigzne, bet tā ir ne tikai makšķerēšanā. Ja manta laba, tad ko muti dzesināt, jālieto vien nost. Ja slikta - tad gan brēka.
moderators-nesapratu.... kāpēc ar 2taktnieku nevar pabraukt atpakaļgaitā, vismaz līdz šodienai to varēju....
Paldies, taisnība, aizmirsu par Suzuki. Par attaisnojumu varu pateikt, parasti to īpašnieki ir noslēpumaini, katrā gadījumā neatminos ka būtu lasījis vai dzirdējis sūdzības. Kaut gan makšķerniekiem ir raksturīgi (vairumam), ja ko labu atklāj, klusē kā partizāni.
(5l ūdens pudele vs 15l bāka, priekš sevis nosliecos par labu bākai)
Paņem 5litrīgo bunduli, ja nu reiz tiešām vajag. Būs ērtāk tā, nekā n-tās pudeles.
Un jā, gribējās piebilst par Suzuki, bet aizmirsās... pašam tāds :)
Zvaigzne, Tu esi palaidis garām savā uzskaitījumā Suzuku.
Par ārējo bāku pilnīgi piekrītu. Ja visu dienu velcē ar 5nieku, tad litrus 4-5 var nokurināt, atkarībā no vēja, laivas un cilvīšu skaita. Tā rezerves pudeļu būšana nav tas foršākais risinājums, bet var arī tā.
Hotentots, nezinu cik bija palicis bākā kad uzsākām braukt, pa dienu, gan ne velcējot, bet pārbraucot no vienas vietas uz otru (4 zs motors) divas pudeles 1,5l pielējām, noteikti palika nākamai reizei, bet tomēr. Iespējams patērēja vairāk dēļ tā, ka bijām 4 personas un bleķa laiva.