Atieksme svarīga lieta,bet ar viņu vien nesaskatīsi zemūdens akmeņus...
Tonis:)
Akmeņiem nav ne vainas.Tie ari āfrikā ir akmeņi,nevis desmaize.Galvenais ir attieksme pret otra mantu!
:))
Ālandos akmeņi dara savu...
Daddy_j
Tas tāpēc,ka Ālandos klientūra tāda,kurai viss PO.Savējo visi taupa.Bet Ālandos - šodienu izturēs,būs labi.A rīt citi lai paši domā.
Bums, iebildumus pieņemu :D
Redzi, mēs ar Tevi esam amatieri-mīlētāji, tehniku lietojam ar baudu un mīlestību, tāpēc tā turās...
Man ir labi strādājoši i 20 gadus vecs motobloks, 15 gadus vecs zāģis utt. Cienījama vecuma piekaramā motora pagaidām nav, pagaidām divgadīgs knīpa :))
Tas, ko teicu par 4-5 gadi, ir balstīts uz pieredzi ar Ālandos...pirmā ghadā, kad jauni motori, viss iet uz urrā, otrā gadā arī nekas, vienīgi degvielu norij par 1/3 vairāk...trešajā gadā vairs lāga pielaist nevar un trešā dienā jau plecs sāp no raustīšanas...tad kādu laiku nebraucam uz to bāzi un atkal - skat jauni motori :)
Dady atļaušos maķenīt nepiekrist Man honda 2 PH funicinē no 1998 gada /intensīvi/ Neskatoties uz tīri mehāniskiem bojājumiem savas funkcijas izpilda teicami Ne reizi nav mani spiedusi atgriezties mājās airojot....Varbūt palaimējās -tapēc Tev iebildīšu ļoti rezervēti :DDD
manuprāt tirgus likumsakarības ir tādas, ka ar lietotiem laivu motoriem, motorzāģiem un zāles pļāvējiem nekāds lielais bizness nesanāk (tipa vilkt iekšā second hand), jo jauna aparāta cena nav nekāds kosmoss gan pie kārtīgas ekspluatācijas 4-5 gados tiem aparātiem resurss praktiski ir izsmelts.
andis47, būtu labi, ja varētu saprast tirgus likumsakarības. Piemēram, auto vidēji 4 gadu laikā zaudē pusi no savas vērtības. Vismaz LV likumsakarība ir tāda, katrs pārdod pēc sevis iedomātās vērtību skalas. Pie tam, ja auto redzi noskrējienu, laivu motoram motorstundas (vismaz man šķiet) ka īsti noteikt nevari. Te nu sanāk, V.S.O.P. pieminētās ūdeņiem bagātās valstīs īsts loto, jo vari dabūt motoru kas sezonā maz nobraucis, vai tādu kas gandrīz katru dienu drillēts. No otras puses jo plašāks piedāvājums, jo labāk vari saprast likumsakarības, tas ir to kur ir sakarīga cena, kur zema un kur neadekvāti augsta.
Tas pats ir ar laivu tirgu, bez patstāvīgiem ražotāju piedāvājumiem, uz ziemu pārsvarā palikuši sapņotāju piedāvājumi.
Pateiktos, ja kāds varētu ieteikt tuvāko valstu populāras reklāmas mājas lapas, kuras lieto vietējie un kurās var apskatīties laivas un motorus.
Biju iegājis CSDD pie veciem paziņām Noprasīju kas jauns laivu motoru reģistrā No cik zirgiem jāreģistrē Atbilde bija Pat no 0.1 zirgspēka -lai izskaustu laivu motoru zādzības ?????????;DDD
Es nekādā gadījumā nesaku,ka labāk pirkt tur.
Drīzāk tur var meklēt kaut ko,kas šeit nav,vienkārši tirgus tur ļoti liels.
Es pats arī nebraucu tur motoru pirkt.
Par tēmu - kur labāk pirkt leitotus motorus - ir vērts padomāt. "ūdeņainās" ārzemēs dzinējiem ir lieli noskrējieni. Iespējams, ka pie LV vai LT var sanākt gan lētāk, gan labāk. Tikai jāatceras, ka LT ir liels fenderēto motoru īpatsvars un jānodrošinās, lai motoriem būtu vietējie papīri, reģistrācija CSDD, lai sanāk labticīgs ieguvējs. Zinu puišus, kam 2010. gada 50 Hp honda sanāca par 1200 LV naudiņām. Jauns... gandŗīz... neticas, ka gaišs, bet nevienā sistēmā kā zagts neuzrādījās. Ētiskā puse - katra paša ziņā...
Ja kādam interesē,varu apskatīt kādus piederumus vai lietotus motorus Somijā.Šonedēļ plānoju apmeklēt vairākus laivu centrus.Tur tas tirgus un izvēle krietni lielāka.
Lauric, visa vaina motora novietojumā pret tranci, kad brauc motors ir perpendikulāri ūdenim, bet noslāpējot motoru un stāvot, motors ir slīpi. Apskati bāku, un redzēsi, ka bākas izvads uz karburatoru ir nepareizā pusē un izbraucot 3/4 bākas, karburatorā sāk raut gaisu. Man arī bija šāda problēma, bet braucot, kad jūtu drīz sāks slāpt nost motors, pieleju bendžu un vālē tālāk. Uz velci mierīgi trīs stundas var nobraukt. Par motora jaukšanu, nekā sarežģīta tanī Suzuki nav, esmu pāris reizes pārjaucis. Švakākā vieta ir kājā ātruma pārslēgs un vajag pievaktēt eļļu kājā, jo sagāžot motoru tā kārtīgi uz sāniem, daļa eļļas var iztecēt pa gāzu izplūdes caurumiem , jo kājā ir ventilācijas caurums, pa ko eļļa iztek. Ar pazeminātu eļļas līmeni var nobeigt asi no motora uz kāju. Tas prieks maksā ap Ls 60
Ja vienīgi karburatorā varētu iemontēt to sūkni. :) A savādāk tur caurulīte caur krāniņu uz karburatoru.Nekā cita tur nav,
2.5 HP nav sūkņa!!! Tikai paštece!!
Es domāt ka visiem tādi ira.
Tam motorītim ir degvielas sūknis?Tiešām neesi kaut ko sajaucis?
To Lauric
Tur pie vainas sīka draza sūknī...kas visātrāk ir membrānas tipa un pēc runām neuboijnijs ilgam laikam. Pašam bij tāda vaina. Biju jaucis un tīrījis, kaut arī vizuāli neko tādu netīru nemanīju. Liksta tomēr pazuda...un pagaidām viss Ok. Vari pārbaudīt sekojoši - atvieno šļauku no karbulja un ar izslēgtu aizdedzi pastartē - ta redzēs sūc/nesūc. Pie tam no bākas tas benža jau arī brīvi tek uz karbuli, no karbuļa netek. (stipri pūšot var ko i ieplēst) Tāpēc pilna bāka ir augstāk par karbuli un paštecē viss notiekas. Karoč roc šajā vietā. Var jau tūningot - paņem babiņas spiediena mērītāju lai uzturēt bākā spiedienu :)))))
Tieši tā,ar pus bāku(varbūt nedaudz mazāk) tiešām neiet.Slāpst nost.Parasti ieskatos bākā tādā gadijumā,benzīns ir normālā līmenī,līdz tai izteces vietai,ja to tā var nosaukt,vēl tālu.