atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

urmaas 08.12.11
Daddy_i
Kāpēc tik rupji.:)
Pārvērst kuņģa saturu zivju iebarojamajā!
:DDD
daddy_j 08.12.11
ērgli - tādos tu arī neielaistos iekšā, jo jau pie krasta plīstošajos viļņos tev laiva būtu pilna ar ūdeni :))
a jūrā, okeānā, ja viņi neplīst 2m nekas nav, tik izvemjās ik pa brīdim un copē :))
eerglis 08.12.11
dažām laivām ir norādīta viļņu klase. BUsh 360 ir teikts 2m viļņi. es gan laikam tādos nelaistos iekšā, bet ar ko tik velns nespēlējas :D
karmets 08.12.11
Vai nevarētu ieteikt gumijas laivu lieliem ezeriem (teiksim Lielais Baltezers, Ķīšezers). Man interesēja tās garums un balona diametrs. Laivu es pārvadāju mašīnas bagažniekā tādēļ meklēju visoptimālāko variantu. Teiksim ar Dulkan 290D ir iespējams lielākos viļņos (vējš apmēram 5m/s)pacopēt ezerā. Motors ir Honda 5zs.
AndrisABC 07.12.11
Aiwa, sabāzt visu esošajā korpusā ir pagrūti. Vienkāršākais variants ir shēmu savākt atsevišķā kastē un ieslēgt ķēdē starp akumulatoru un motoru. ātrumu regulēšanu esmu izvietojis turpat kastē iestrādājot potencipmetru. Atpakalgaitas ieslēgšanai divi divpolīgi releji (auto), strāva tomēr pie 30A, parastie slēdži tādu strāvu netur. Esmu ar šo sistēmu copējis pusi vasaras un tikai spiningojot, respektīvi ar ļoti biežim pārbraucieniem. Secinājums, ka ātruma regulēšanas pocim jābūt tomēr motora rokturī, kā arī ieslēgšanas/ izslēgšanas/ reversa tumblerim kaut kur tur pat netālu. Uzsals, beigsies vaļējo ūdeņu sezona, varēs ķerties pie pārbūves. Jaudas ķēdē, liekas, ka jau rakstīju, es ieliku četrus lauktranzistorus IRF804, drošībai pret polaritāšu sajaukšanu (visi saslēgti paralēli). Svarīgi! Vadu diametrs 6mm2, visi savienojumi pārlodēti, esošo slēdzi mest labāk ārā un savienot slēgumu pa taismo ar motoru. Katrs liekais, sliktais kontakst, lieks vada garums dod sprieguma kritumu un samazina motora jaudu un lietderības koeficentu.
aiwa 07.12.11
AndriABC, vai vari nedaudz pakomentēt par to regulātoru! Kā fiziski labāk pieslēgt un kā nodrošināt reversu, lai nav liekas detaļas ārpuss esošā korpusa??
Pateicos!
antonsb 07.12.11
micuks
ok skaidrs paldies!
micuks 07.12.11
AKB ir akumulatora baterija
antonsb 07.12.11
aiwa
las ir AKB?????
aiwa 07.12.11
Visa zemāk minētā teorija ir laba lieta, bet reāli neatkarīgi no AKB tipa (ja vien nav profesionālais) 3-4 gadi un būs beigts. Tam pamatā ir mūsdienu AKB tehnoloģijas-kvalitāte un mazais ciklu skaits. Tāpēc es neieteiktu saspringt ieguldot līdzekļus AKB un lādētājā.
antonsb 06.12.11
aakkis
ok paldies tev pa ieteikumiem-padomu!man jau vis ir 99% skaidrs!
aakkis 06.12.11
Skatās šīs līknes.,ja mākiet palielināt att.tur visu var izlasīt.antonsb,Tavam jautājumam atbilde mana ir ka ~8h.Viss.. ar ko Tu lādē,kādu strāvu lādē un tt.,es beidzu !!!!
ilmarsvs 06.12.11
uz pasha motoriisha, kur rokturis, aatrumu paarsleedzeejs aughsaa (man kaada 3-4 gadus veca minkota), bet laadeejis akji ilgaak par 6h neesu, ar krievu laiku samodelku un lieku kaukur 6-7A, peec tam noseestas tie A, un sanaak ar 4-5A laadeet...
antonsb 06.12.11
ilmarsvs
kur ta diognale bija uzzimeta?
antonsb 06.12.11
aakkis
tas gan!bet ta tik apmeram ja izladetu galigi lidz 0 tad cik jalade apmeram kamer pilns?stundas?tikai apmeram?
antonsb 06.12.11
ilmarsvs
ja varetu ta but pec visas informacijas kas te tika rakstita!!!parsvara jau lietosu 2-3 atrumu!!!!
aakkis 06.12.11
Ir tādas tabulas,kur vīri testē aķus,motorus un laivas ar dažādiem parametriem.Ja ielikšu-tas jau neko Jums neizteiks!
antonsb 06.12.11
kkas
ne visur ezeros var ar bendzina motoru maukt!
ilmarsvs 06.12.11
pareiz, aakkis, lai njem to 125 i miers, man shkjiet uz minkotas 30 bij pat diagonaale uzziimeeta, un, ja neshaubos, tad pie 2-3 aatruma vai tik nebij 12-14 stundas, ja lieto 90Ah akji? , bet 5jam laikam 2,5h
antonsb 06.12.11
aakkis
nu tad janem divi kamer viens ladejas ar otru moci!!!!un ta uz mainam!:)cik apmeram jalade tas akis stundas nu apmeram tik?

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs