Arvids8;es zinu kā taisa volframus un pats esmu viņus meistarojis.Bet tos elektrodus.... viņš vienkārši apstrādā vienu galu,tad nolauž,tad otru un pēc tam pārejo.
Te viena gudrīša roku darbs
viņš tikai piebilst,ka attālums starp mānekļiem esot pa mazu.Ja divi lieli asari,tad pa lunku nevarot dabūt ārā.Tā pat mazā straumē tās turbīnas strādājot.
Nepareizi!!! Vispirms apstrādā,tad nolauž,tad tas kumosiņš jāaplodē ar cietlodi-sudrabu vai misiņu,jo āķis jāpielodē ar alvu,bet alva pie volframa nelodējas...
Kad viņas parādījās veikalos 80itajos,tad vispār sākumā bija kantainas,kubiciņi.Visu vakara maiņu mocies un pārīti uztaisi,no rīta upē uz ledus tā arī viņas aiznesa.Pat kļinskaja 0.17mm nepalīdzēja reizēm.
Tas roku darbs ir apšaubāms,jo mormiškām ir redzama formas stiķa vieta,tātad presētas. Tās cilindraveidīgās gan ir roku darbs,tomēr rokas paslinkas,varēja jau kādu formu izslīpēt,pašam patīkamāk skatīties,zivij,ja tai rijamais laiks jau vienalga,principā tie cilindri domāti ēsmas ātrai nogādāšanai līdz gruntij...
Grūtākais jau atrast,man katrā gadījumā ,ja ir apakšā,tad uz troiņikiem cope ir pirmajos cēlienos.Ir jau ,ka vispār kustīgu neņem.Noliec slieku uz grunti,un uzreiz labs galā.Rausti ko gribi,kā gribi!Cik tādu gadījumu nav bijis.
Uz iepakojumiem rakstīts hand work!Krievijā vispār baigi daudz taisa volframa mānekļus(mormiškas) ar rokām.Ap Urāliem tajās lielajās pilsētās pilni tirgi.Nav nemaz tik sarežģīti,tikai volframa stieņus vajag.Vēlāk ielikšu,kā tas notiek.