Tā , Usim , kā vienmēr , humora netrūkst , viņš pat kaimiņa ķēvi gribēja man izprecināt un centās ieskaidrot ka galā sanākšot ļoti smuki kucēni . Par motoru , 2 sezonas ar tādu jau nobraucu esmu ļoti apmierināts , nav bijušas ne vienas problēmas , ņem tik ciet , domāju ka neko labāku neatradīsi , protams jā paņemsi 200 zs zivju izmērs būtiski pieaugs .
Sveicināti! Beidzot esmu saņēmies un nolēmis pirkt 2.5zs motoru (Benzīna)! Doma ir ņemt merkuriju, jo ar to ir bijusi saskarsme!
Varbūt kāds var padalīties pieredzē kam ir šis motors? Kādi plusi un kādi mīnusi?
Varbūt esmu veicis nepareizus secinājumus, bet par laivām esmu nonācis pie sekojošā.
Pa lielam daudzas lietas saistītas ar cilvēka rocību, bet tomēr pārējās tendences pamazām sakārtojas līdzīgi (saprotams ir izņēmumi). No sākuma visi cenšas pielāgoties apstākļiem, pēc tam tomēr apstākļus pielāgo sev.
Par motoriem, iesāk vairums ar airiem, bet pēc laika tomēr pāriet pie elektromotora, no kuras uz 2,5 – 5 zs benzīna, ir, kas ieklausās un uzreiz sāk ar 2,5 – 5 zs benzīna, nākamais solis ir 9,9, vēlāk 15 – 30zs, kas, ja rocība atļauj, beidzas ar 30zs+ motoru papildinātu ar elektromotoru.
Laivas, parasti iesāk ar savienības ražojumu vai kaut ko navigatorveidīgu, pēc tam seko vai nu kaut kas samveidīgs vai pellveidīgs, vai uzreiz kaut kāds bušdulkans, pie tam bušdulkans izaug virs 3m un tuvojas kaut kam tuvu 4m, pēc tam ... kā rocība atļauj sākot no rib beidzot ar „bass boat”.
Pārvadāšana, tie, kurus nenodarbina doma, kā lai laivu piesien pie krasta tā, lai tai nepieaug kājas, parasti no nepūstas bagāžniekā palēnām pāriet no pus pūstas vai piepūstas uz jumta, kamēr beigu beigās nonāk pie secinājuma, ka piekabes āķis un piekabe ir nepieciešama.
Glabāšana, ja no sākuma tiek ierādīts no pagultes līdz skapjaugšai, tad palēnām lolojums tiek glabāts jau kaut kur pie kaut kā, līdz tas godpilni dala vai jau aizņem savu garāžu.
Kā rakstīju ir izņēmumi, ir kam pagadās uzreiz kāds virs 3m bušdulkans ar benzīna motoru un ilgstoši pārmaiņas neprasās, ir kas dzīvo pie ūdens un kopšanu neprasošā plastmasas laiva liekas gana laba, ir kas kuļās pa tilpumu, kur gribēdams elektromotora barokli nenosēdināsi, biedru skaits laivā, indivīda dzīvsvars un citi parametri, attieksme pret mantu ir tas, kas koriģē šos izņēmumus. Saprotams arī apstākļi ievieš korekcijas laivu garāža, zeme pie ūdens, dzīvoklis ar pagrabu šo to pamaina.
Esmu sapratis vienu, agri vai vēlu laiva būs ap 4m, piekabes āķis, piekabe un garāža ir neizbēgama, tāpat kā benzīna motors.
Tie, kas cenšas apgalvot pretējo, vai nu pieder pie izņēmumiem vai arī māna sevi.
Bravo BST 12 HP pūslim ar cieto grīdu nav nemaz vajadzīgs. Pietek ar BST 12 bez hp. HP ir vajadzīgs vib grīdām ( piepūšamām cietajām). Pavasarī e-boat.lv būs pieejami visi veidi( ar akumulātoru un bez akumulātora)
Man jau nav vairs ko rakstīt:)!
Andris jau uzrakstīja kas notiekas ar tiem madrača pūtējiem un pat uzrādija linkā tieši tādu pašu pumpi kas ir man+bonusā video!
Lētie der, tikai jāskatās, lai nepumpē pusgadu - pietiekama jauda :D Tikai - pie intensīvas darbības, viņiem mūžs nav izcili ilgs (vairumā gadījumu). Protams, pumpēšanu jāpabeidz ar rokas/kājas pumpi.
to Gabis Kādas markas gaisa sūkni izmanto laivas piepūšanai. Lētie sūkņi matraču piepūšanai der? Ja barošana 12V,tad gariem el vadiem jābūt. Vai ir speciāli elektriskie pumpji laivām.
Protams kārtīgam copmanim un ja vēl gribi čomu līdzi ņemt tad viennozīmīgi 4 meti laiva un silti iesaku piekabi,pats sameklēju SS.lv Russo Balt ūdens moča par nieka 350 Ls , jo patstāvīgi montējot un pēc copes salokot laivas mūžs saīsinas lai ar cik labs materiāls tomēr patstāvīgi locot rodas poras un ar to vis pārējais un ērtības arī tomēr vairāk tāpēc jau ar izvēlejos sev BUSH CLASIK 370 kārtīgs ķīlis,droša uz ūdens un ērti uz piekabes un motors vizinās uz laivas jo tās konstukcija to atļauj bet nu katram jāizvērē ko un kā darīt...
Drīkst, bet tikai uz to pusi (manam Suzuki tur ir tādas izbīdītas "ķepiņas"), kuru ir norādījis ražotājs. Un protams pirms tam aiztaisi ciet visus krānus.