stiiv_lee
ka ta tik near!!!tas vtocna bija akmentins vai kautkas cits jo tas dirkins bija tads ka piemeram asvalta caurums-bedre!!!!!!!ja brakis tad nebutu atklata vieta bet gan savienojumu limetajas vietas butu vala atnakusas kautku!bet te ir fors mazor situacija kautkur trapijas akmentins vai kautkas lidzigs un vedot irberza cauruminu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
urmaas
nav jau instrukcija ja jau butu tad jau tak neprasitu foruma!!!!
krievu laivām jālīmē ir vismaz 2 kārtas... Bet jaunajām laivam pilnīgi pietiek ar vienu kārtu... protams tik no sākuma kārtīgi apstrādā to vietu (notīri u.t.t)
Pipec'.Tūlīt sāksies .......
tas nebija akmentiņš, laiva brāķis:D
MrDaniiC
eu tu dazkart nezini ka to navigatoru labak limet ar vienu kartu ielapu jeb nosakuma vienu ielapu uzlimet un pectam pa virsu vel lielaku ielapu!?????ar diviem ielapiem biju limejis krievu gumijas laivas un tureja mjortva pectam!!!bet nez kada ta lime ir tam navigatoram!????
MrDaniiC
neblauju!!!!nevau saprast kada veida to dirkinu dabuju 31 decemra pedeja gada cope!!!soka esmu tads caurums ar bedriti neliels laikam ka zaliku laivu soma un trapijas kads akmentins vai kautkas lidzigs!!!!!soka esmu!!!!!!!!!!!!ok paldies pa info!!!
antonsb, ko bļauj? Ilgi jau nežūst. pāris h un viss.
CIK ILGI ZUST LIME KAS IR REMONTA KOMPLEKTA LIDZI AR NAVIGATOR LAIVU???????????????????????????????
spiningists> tas atkarīgs, kā motors ekspluatējas. Kādēļ, tā vaicā?! Motori dažādi, jau sarakstīju iespējamos variantus, bet izdzēsu, jo nezinu par kādiem motoriem Tu interesējies. Apstākļi un regulācija identiska auto/moto tehnikai. Tie, kuri jūsmoja par 98- oktāna marku bencīnam, var būt kandidāti pie manis uz vārstu regulēšanu. Jaudīgiem/moderniem motoriem vārstu atstarpes regulē hidrokompensatori, gluži, kā mašīnā.
Info par BUSH laivām: Ja ir doma iegādāties BUSH laivu, tad tā noteikti ir jāpērk pie ražotāja (Ganību dambī) jo, kad biju pie viņiem viņi man stāstija, ka Latvijas interneta veikalos nopērkamās BUSH laivas mēdzot būt Ķīniešu ražojums, kas ir lētākas un līdz ar to kvalitātes ziņā daudz sliktākas. Pats esmu noskatījis BUSH KAIMAN 360. (tagad krāju naudiņu jo šogad tika iegādāts jauns HONDA 5 zsp motorītis.)
Paldies par informāciju.Diez kā ir ar to Skate busha ražojumu.
..ā un atšķirība ir matreālam, Kaimanam likās tāds cietāks, biezāks kvaltatīvāks atšķirībā no Crabja. Crabim uz tausti liekas kad ir tāds pats kāds ir Dulkanam.
Spinis34
Galvenā un lielākā atšķirība ir kvalitāte! Kaimanam man nebija kur piesieties, visas šuves perfekti salīmētas u.t.t , bet Crabis mani pievīla jau pašā sākumā pie pirmās copes konstatēju šķībi ielīmēto tranša balonu, nevarēju kārtīgi uzpumpēt jo ventīls gāja zem grīdas (nācās vest uz garantiju) un pārējie sīkumi - diezgan daudz redzamas atdzīmētās vietas ar pildspalvu, šuvju vietās un uzlīmēs ir redzamas deformācijas, piepūšot nedaudz stingrāk gar ventīliem laiž gaisu garām.
Tāpēc jau ir Kaimains dārgāks par ko protams jāpiemaksā.
To gabis..
Vari lūdzu pastāstīt tās atšķirības starp Kaimanu un Crabi
Pēc manas pieredzes vislabākais ir SUZUKI DF 2,5 vai JOHNSON 2,5, kas patiesībā ir analogs.
Agrāk 2,5 motoram bija ļoti vāja piekare, kas mēdza pat salūzt - tagad jaunajiem modeļiem šīs problēmas vairs nav.
Karlis5:
Man ir bijis gan Kaiman gan tagad Crabis. Ja man piedāvātu izvēlēties, tad nedomājot ņemtu Kaiman!
A ko Tu gribi brokastīs???
Velcēšanai der laiva Bush crab 300 vai labāk Bush kaimanam300