iet runa par tiem ar krāsainajiem ekrāniem, esot grūti nolasīt saulē - tas pēc ārzemju forumiem + ronny info. ok, ja viņš tev pie deguna ir - tad ok, bet kajakā viņš ir patālu. vismaz manā tā būs. un saulē neko nevarot saskatīt tajā krāsu ekrānā. melnbaltais marks ar led bright gaismu ir tas ko dakters izrakstījis. un man personīgi to dsi 100gadus nevajag.
osscar-DSI saulē ,-kur saredzi problēmu....?
nu ja vēl sačoku vajag labu ar īsu kātu, bet nu tur ir dažas diy idejas, jo grips man nepatīk kopš čomam līdaku nenoturēju + vienam kolēgam līdaka ar visu gripu aizgāja- kā cirta tā čau :D
sorry par tekstu plūdiem - bet biedrs Focis, te bija izlicis linku uz savām DIY lowrance kartēm, iemēģināšu, tad ziņošu kā jamās ir.
un doma par kajaku man jau bija sen - pirms gadiem 7 , kad zviedrijas copes žurnālos jau viņus nevērtēju.
nu jā un ņēmu eho + gps lainav 2 devaisi jāstaipa līdzi kā tagad gumijas pūslī.
vēl no ebaja uzsūtīta novelcene rapala ar cm lai var uz borta uzlīmēt un zivis samērīt.
man atkal šis patika, nav ātrs - bet viens no stabilākajiem - var kājās mierīgi mētāt. eholotu paņēmu mark 4. kartes nav primārais, man galvenais lai rāda ātrumu + mazs izmērs + labi saulē redzēt. dsi, cik sapratu saulē ir problēmas. aķis - mazais vieglais zilais no ķinas. 0,5 kg. 12 AH
vēl enkuru vajadzēs. citu uzlabojumu nav plānots pagaidām veikt. 4 kātu turētāji ir standartā + de luxe benķis. vēl protams var slaveno milk crate kasti aizmugurē uzlikt papildus loriņiem.
Sveiks.
Nu re, izrādās mēs jau esam vismaz trīs. Arī sākumā skatījos uz Mokenu, bet beigās tomēr izvēle krita uz Perception.
Man arī ir doma kajaku aprīkot ar eholotu un pagaidām izvēle krīt uz Lowrance Elite 4 DSI Combo ar krāsaino displeju. Kaut kur dzirdēju, ka Latvijas karte būšot pieejama par kādiem 40 LVL, bet tad jau manīs.
Kādus loriņus vēl plāno uzstādīt?
Varbūt kādam ir bijusi darīšana ar Lowrance Elite 4 DSI Combo un var padalīties pieredzē?
Ne asakas!
kaut kā tā viņš izskatīsies. tik liekas, ka priekš velces vajadzēs modificēt kātu turētājus + skatījos ka šos "darbina" ar mazo elektromotoru. šim celtspēja paliela - ap 250kg. vēl interesants ir 12.5 variants ar bīdāmiem kātu stiprinājumiem plus stāvēšanas platformu. bet tas ir lielāks - garāks.
man ar drīz būs sOT kajaks (cerams šonedēļ beigās) , izvēlējos stabilu un mazu lai var uz auto jumta uzmest vientulīgiem copes izbraucieniem. Modelis - feel free moken 10 angle desert camo. pagaidām iespaidu nav :D iepirkts ir eholots ar speciālo kajaka devēja stiprinājumu caur drenāžas caurumu. vēl iepirku auto jumta stiprinājumus J veida.
Sveiks.
Iepirku Perception Triumph 13 Angler smilšu krāsā. Kajaks stāv Liepājā un gaida kad kāds viņam aizbrauks pakaļ. Airis un enkura sistēma arī jau ir izdomāta, jāgaida kad atsūtīs. Vēl atliek atrast sakarīgu glābšanas vesti un tad jau pagaidām arī pietiks.
Bet lielākā nelaime ir tā, ka pats uz doto brīdi atrodos tālu prom no Latvijas un pirmais testa brauciens sanāks tikai jūnija otrajā pusē.
Kad nedaudz būšu apjēdzis kas un kā, tad viss drīzāk došos arī uz Liepāju, izmēģināt to agregātu jūrā.
Ja ir kādi ieteikumi, tad labprāt uzklausītu.
Ne asakas!
Ir kopš pagājušā gada sezonas, šogad vēl nav būts, bet tūlīt, tūlīt jālaiž iekšā. Nodarbe interesanta, ja meklējat daudzveidību un savādākus piedzīvojumus. Patreiz būts tikai Liepājas ezerā.
Sveiki visiem!
Makšķerēšana no kajakiem ir labi aizmirsta nodarbe, kas ir vismaz 400 gadus sena.
Pasaulē tā pēdējos gados ir kļuvusi par ļoti populāru makšķerēšanas sporta paveidu.
Pie mums makšķerēšana no kajaka protams nav ne tuvu tik izplatīta, kā ASV vai UK, bet lēnām tomēr ienāk arī Latvijā. Arī pie maniem personīgi jau ir nonākusi. Viss sākās ar to, ka mēģināju izvēlēties sev piemērotāko laivu. Pie kajaka nonācu relatīvi zemo izmaksu, izmēru un svara dēļ. Lielu lomu arī spēlēja fakts, ka kajakam praktiski nav nepieciešama nekāda apkope un tas ir viegli remontējams. Nav arī īpaši vajadzīga piekabe pārvadāšanai. Ņemot vērā nelielo svaru un gabarītus viens cilvēks to var ielaist ūdenī praktiski jeb kuā vietā. Bet protams, ir arī savi mīnusi un viens no lielākajiem ir tas, ka ir jābūt gatavam saslapināties un pa reizei pat izpeldēties ar visām izrietošajām sekām.
Tēmu veidoju ar domu, ka šī varētu būt vieta kur kajakistiem dalīties pieredzē, piedzīvojumos un iespējams pat kādai reizei uzorganizēt kādu nelielu makšķerēšanas tūri.
Ne asakas!