Satiku Inspektora kungu pie upes. Aprunājos un no viņa teiktā sapratu, ja esi ar špini rokās pie upes būšot jārēķinās ar 20-30 ls. tas protams atkarīgs no inspektora noskaņojuma. Jo vispār sods ir 20-500 ls. Par GNP nezinu.
biomasters, 3.oktobris 2013, 10:20
Iekš GNP kā īpaši saudzējamā teritorijā varētu būt vairāk,īpaši,ja trāpīsi uz Lencbergu...:) Cienu to vīru,bet nu bišķi pārspīlēta tā uzcītība un agresija pret copmaņiem
Satiku Inspektora kungu pie upes. Aprunājos un no viņa teiktā sapratu, ja esi ar špini rokās pie upes būšot jārēķinās ar 20-30 ls. tas protams atkarīgs no inspektora noskaņojuma. Jo vispār sods ir 20-500 ls. Par GNP nezinu.
Nori.
Neesu specs šai tehnoloģiju jomā.Tik cik pa durvju spraugu redzējis.Bet stāsts par to,ka mūsu tirgū parādās brāķēto partiju produkti.Nav jau nozīme tam,kur to ražo.Kvalitātes kontrole un testi tie paši.Kur paliek brāķis?Jo tā ir visa partija,no kuras tikai dažas atklātās vienības nekvalitatīvas.Gan jau uzrodas izveicīgi darboņi.Par piemēru,ko minēju.Tas gan nebija kāts,bet hokeja nūja pirkta"no rokas".Mēs,opīši, 2-3reizes nedēļā paslidinamies.Tika atvērts jauns iepakojums.Izvēlies.Skursteņi vieni,tik konvejeri citi.
99%visas lietas,kuru ražošana saistīta ar kompozītmateriāliem,izgatavo Ķīna un Meksika.Šaubos,ka lielajam tirgum,St.Croix vai G.Loomis,ko tādu dara štatos.Ekskluzīvus specpasūtījumus,jā.Arī Simms kādreiz lielījās,nekad un neko Ķīnā.
Andri.
It kā gudrs,zinošs džeks.Bet kur loģika?
Kurš izbalējušu suņa kaku greznos briljantiem?
Kādēļ atvēlam savām nodarbēm vairāk un tiecamies pēc labākā?Laikam,lai gūtu vairāk pozitīvu emociju.Lai štrumi kalpot mums,ne otrādi.
Veiksmīgu dienu!
... šķiet sākot no 20lvl, nezinu cik pēc noapaļošanas uz eur, un nezinu par nacionālā parka īpatnībām
Ok, man 2011. gada noteikumu gramatina pie rokas. Jaaiepeerk jaunaa, ja ir.
Nedaudz palabosu - no sī gada liegums ir no 01.10.-01.01
No 1.oktobra lidz 30. novembrim makskeresana ar maksligo esmu Gaujaa (no ietekas juuraa lidz shosejas tiltam Strenchos) ir aizliegta.
Par soda apmeru noteikumos gan nekas nav rakstiits. (ja esi piekjerts bez zivs)
Cik vispār ir sods, ja esi pie Gaujas ar spini lieguma laikā GNP teritorijā, bet bez zivs...
tas pa pusotru stundu pēcpusdienā.
biomasters, 2.oktobris 2013, 20:35
nu gan pacietīgs :))
Šodien biju Gaujā pametāt, klusums. Neviena taimiņa lēciena vai copes, tas pa pusotru stundu pēcpusdienā.
Nerakstu par par traumētiem štrumiem.
Raksta doma par to,ka augstas klases štrumus netransportē un netirgo "plikus" kā malku.
Labs kāts jālutina un jāsaudzē kā Stradivari vijole.
Ja pats personīgi nebūtu saskāries ar līdzīgu problēmu,nerakstītu.Lūzuma vietā,praktiski,tik lakas kārta.
Manā kolekcijā "krutākais" Shimano Lesath.Kāds IM-nepateikšu.Štrums nav kabinetā.Ādas futrālis+ar ādu apvilkts tubus.Kalpo vairāk par 3 gadiem.Pavilcis zivis virs 10kg un piedzīvojis pamatīgu"zacepu"purināšanu. Tiesa-krūmus nepļauju un spītīgus skuķus neperu.
Lbruno, 2.oktobris 2013, 12:37
Lakas karta bez šķiedras apakšā pat pie Ķīniešiem "nav iespējama", ja nedaudz apskatās oglekļa blankas izgatavošanas tehnoloģiju.
Lbruno. Ražotāji var pat zemas kvalitātes blanku skaisti izdekorēt un ielikt zelta futlārī ar dimanta inkrustāciju. Ja tev vajadzīgas ārišķības, par tavu naudu da jebko, lūdzu. Laba blanka ne mazākajā mērā nesaistās ar ādas futlāri, tā ir tikai tava izvēle. Ja patīk, "augstas klases" kātu var pielikt kabinetā pie sienas un nocelt tikai uz augstiem svētkiem, lai noslaucītu putekļus. Tai pat laikā pret makšķerkātu var izturēties kā pret lietu, kura ir paredzēta makšķerēšanai visu laiku nepiedomājot ka tik kas negadās. Un ja kas gadās, ņem nākošo. Katram pašam ir jāizlemj vai gūt baudu no copes vai saudzīgas rīcības ar copes rīkiem.
Nerakstu par par traumētiem štrumiem.
Raksta doma par to,ka augstas klases štrumus netransportē un netirgo "plikus" kā malku.
Labs kāts jālutina un jāsaudzē kā Stradivari vijole.
Ja pats personīgi nebūtu saskāries ar līdzīgu problēmu,nerakstītu.Lūzuma vietā,praktiski,tik lakas kārta.
Manā kolekcijā "krutākais" Shimano Lesath.Kāds IM-nepateikšu.Štrums nav kabinetā.Ādas futrālis+ar ādu apvilkts tubus.Kalpo vairāk par 3 gadiem.Pavilcis zivis virs 10kg un piedzīvojis pamatīgu"zacepu"purināšanu. Tiesa-krūmus nepļauju un spītīgus skuķus neperu.
Micuk.
Tikai nevavajag.Pēdējās muļķības par oglekļa šķiedras trauslumu.Trausla tā kļūst tad,ja nav kvalitatīvi veikts formēšanas process-visa blanka,visā garumā utt.nav viena biezuma.Katra partija tiek stendā baudīta.Atklājot neatbilstību,visa partija tiek brāķēta.Tā pat arī notiek ar hokeja nūjām.Bet,diemžēl,šie brāķētie produkti nonāk mūsu tirgū.
Par kātu zaudēšanu un muļķīgu salaušanu.
Ceru,ka šis ieteikums palīdzēs.Vismaz man tas ir līdzējis.Kāts VIENMĒR VERTIKĀLI JĀPIESLIEN.Vai tā ir mašīna,vai tas ir krūms.
Lbruno, 2.oktobris 2013, 09:15
Atlaušos nepiekrist tev par to oglekļa blanku izturību un to saistīšanu ar izgatavošanas kvalitāti, kurai protams ari ir nozīme. Jebkura oglekļa blanka ir neizturīga pret sitieniem un saspiešanas, rezultātā blankā veidojas mikro plaisas, kuras agri vai vēlu noved pie kāta lūzuma. Ari oglekļi mēdz būt dažādi, jo augstāks oglekļa moduļa cipars, jo blanka vieglāka un arī jūtīgāka pret traumām. Populārākais blanku materiāls ir IM6, kuras tiek gatavotas no 34 miljonu moduļa oglekļa, cipars neliels, blanka relatīvi smaga un izturīga. Kātu var mētāt neiesaiņotu pa auto bagažnieku īpaši neiespringstot, ari cena tādam kātam ir 50 Ls robežās. Piemēram, jau IM7 materiāls, ražotājs ļoti bieži dod līdz jaunam kātam rezerves spici. Šodien ļoti vieglas Fly blankas ražo pat no 66 miljonu moduļu oglekļa, ar kurām jāpietas īpaši saudzīgi. Protams nozīme ir arī izgatavošanas tehnoloģijam. Micuka pieminētā stiklašķiedras kārta joprojām ir daudzu blanku pamatā, tas lauj ražotājam pazemināt izgatavošanas cenu. Apakšā stikla šķiedra, virsū IM 7, marķējums attiecīgs. Augsta moduļa oglekļa kāta blanka no laba ražotāja nemaksā mazāk par ~100LS +, kura ir pamatā visiem dārgā gala kātiem. Vēl protams lomu spēlē izgatavošanas tehnoloģijas, blankas pamats, austs, neausts ogleklis, škiedras virziens, blankas dizains, autors kurš šo dizainu veidojis un protams arī ražotāja logotips.
Lbruno, to ko piedod stiklašķierda, to ogle nepiedod. Uz uzsitieniem ogle ir krietni jūtīgāka. Mūsdienās tie ogles viedošanas procesi nu jau ir gana dažādi un katrs ražotājs viņu formē pa savam, bet tik un tā izstrādājumi lūzt, dažos izstrādājumu veidos pat ļoti lūzt. Kā nekā svara vērošana prasa upurus :D
.Vismaz man tas ir līdzējis.Kāts VIENMĒR VERTIKĀLI JĀPIESLIEN.Vai tā ir mašīna,vai tas ir krūms.
2.oktobris 2013, 09:15 | citēt | links To Lbruno!
Man fāteris ieaudzināja,ka caur krūmiem lienot nedrīkst copeni ar spici pa priekšu nest,kaut arī tajos laikos bambuseni!
Micuk.
Tikai nevavajag.Pēdējās muļķības par oglekļa šķiedras trauslumu.Trausla tā kļūst tad,ja nav kvalitatīvi veikts formēšanas process-visa blanka,visā garumā utt.nav viena biezuma.Katra partija tiek stendā baudīta.Atklājot neatbilstību,visa partija tiek brāķēta.Tā pat arī notiek ar hokeja nūjām.Bet,diemžēl,šie brāķētie produkti nonāk mūsu tirgū.
Par kātu zaudēšanu un muļķīgu salaušanu.
Ceru,ka šis ieteikums palīdzēs.Vismaz man tas ir līdzējis.Kāts VIENMĒR VERTIKĀLI JĀPIESLIEN.Vai tā ir mašīna,vai tas ir krūms.
Mans viedoklis ir tāds-lai jau tie kāti lūzt ik pa laikam,bet tas kaifs turēt rokā to vieglo un jūtīgo štrumu ir tā vērts. St. Croixsiem nomainīju tikai spices un maucu tālāk.