Kāda jēga šeit meklēt taisnību, ja copeslietas lobē šo salmo aizstāvi.
Pirms pāris gadiem nopirku SALMO bodē putaplasta kastīti motiļiem. Kalpo joprojām. Tā ka cepuri nost Salmo veikaliem un produkcijai.....;D
Nesen zviedros nopirku shimano stradic kātiņu (pa dārgo),dikti jau patikās,vienā copē noliku uz zemes, atnāku un redzu, ka galiņš salauzts.Neviens no opkārtesošajiem atzīties negribēja....
Kā būt,vai ir vērts zvanīt shimano pārstāvjiem...:DDD
Nopirku Salmo grand majestic IM9 Rokā iegūla labi precīzāk patika Viena šaize nobruka korķis virs spoles turētāja varēja būt mana vaina -jo metu ar īkšķi tajā vietā pieturot auklu Tāpēc bez pretenzijām -salaboju pats
Žēl ka vairs nevar nopirkt Walley diver un Balzer voblerus .
Kādu laiku jau lasu šo foruma sadaļu. Man izskatās ka pircēju dēļ jāatver vaļā vēl viens forums :
"Ko labu no salmo esat iegādājies" :D
Man šoreiz kaut kā nesanāk sūdzība. Vispār ar to vešu biju drusku pārsteigts. Cena tā kā drusku kodās, bet kvalitāte, izskatījās cenai atbilstoša. Īpaši pārsteidza iepakojums- pēc labāko fraņču modes namu paraugiem (bez ironijas). Patīkami rokās turēt. Sieva kā ieraudzīja to iepakojumu, tā pat neprasīja kas tur iekšā, bet - cik "tas" maksāja.
Tas tā, taisnības labad, ka nav jau iekš Salmo tikai sliktas lietas.
Ja godigi, tad lidzigu gadijumu ir maz, es teiktu, ka 2-4 sezonā ...., bet es jau ari nesaku, ka nevar :), vienmer uzsveru, ka ir jarunā :):)
Pirmkārt, neiet runa par manu konkrēto vešu, bet par principu. Es jau Rīgā strādāju un nav jau tik traki. Lauciniekiem gan tas var būt ērtāk. Es tik izteicu priekšlikumu. Bet ja nevar, tad nevar.
Un nevienā brīdī neesmu neko pārmetis pārdevējiem gan puisis Spicē, gan k-dze Deglava ielā bija laipni un zinoši. Tas ir darba organizācijas jautājums vadībai.
Mjaaa, ar lieliem pirkstiem mazā telefonā sabakstīt bez kļūdām grūti :):)
Gribēju tikai piebilst, ka pats gan arī veļu veikalā nemēru ..., kaut kā ... , nu veļa tomēr ir veļa, bet ... Lai nebūtu problēmu vēlàk to tomēr ir jādara :):)
Te pārmest veikala darbiniekiem neko nevar, viņi visu darīja pareizi, pēc instrukcijas , viņiem liekas galvas sāpes nav nepieciešamas un darīt ir ko :)
Protams, ka ir arī izņēmumi, bet tie ir jāsaskaņo, piektdien veikalniekiem nebija ar ko saskaņot darbību, jo tiešie vadītāji bijām mācībās un telefoni bija izslēgti :).
Nevajag mums te Ameriku, oi nevajag, jo labas lietas jau vienas nenāk, abet tur ir daudz arī slikto lietu, kāpēc neviens par to nerunā ???? :):)
Kā teica mani draugi kazahi, staigājot pa vienu no USA lielveikaliem un redzot to vidējo preču kvalitāti u.t.t. - нам очень стыдно за нашых американских товарищей ....:):)
Ne viss tur ir tikai labi un ne viss pie mums ir tikai slikti :):)
Ja neesi pārliecināts par izmēru, tad jāmēra, ja neuzmērīji, tad pa kielsm jau neviens nav vainīgs, izņemot tevi pašu, ka neder ... , veikals samainīs, ja tu līdz tam sizbrauksu....
Teorētiski jau tā ir,bet praktiski veikalu ķēdes īpašņieks var izgrozīt to lietu pēc savas vēlēšanās,īpašniekam pa lielam nav nekādas starpības no kuras bodes kaut kas aiziet un kūrā kaut kas pienāk kāt. VIDam arī pie kājas kā īpašnieks pārbīda preces savā tīkla iekšienē.Viņiem interesē lai viss izietu oficiāli caur kasi un attiecīgi tiktu nomaksāti nodolkļi.Viss atkarīgs no uzskaites sistēmas un vēlmes vai nevēlmēs iet pretī saviem pircējiem...
Kaut kad biju aizstiepis kaut kādu ķīniešu mēsla pulksteni atpakaļ uz Cenuklubu-tīri solīdi-pirku vienā veikalā,uz ekspertīzi paņēma un arī piķi pēc tam atdeva citā
Teorētiski. Lai samainītu preci, tā ir jāatgriež atpakaļ veikalā. Tātad ir jāanulē pirkuma čeks, ko nevar izdarīt, jo čeks ir no cita veikala. Droši vien katram apģērba izmēram ir arī savs kods uzskaites sistēmā. Tātad ir jāpieņem atpakaļ pārdotā prece jaunajā veikalā un tad jāatdod ar pavaddokumentiem uz to veikalu kurā viņa tika pārdota. Atkarībā no kases sistēmas to vai nu var izdarīt veikals vai arī nevar. Čakars ir baigais, tā ka nākas vien iet uz veikalu kurā veikts pirkums.
Ja buutu ista veeleešanās palīdzēt klientam- savam pircējam , tad vienas keedes veikali vareetu teoreetiski samainiit citaa veikalaa pirktu preci ....
Liidz USA liimenim mums veel taalu:)
No sākuma jāizmaina grāmatvedības likumdošana un tad mūsu tirgoņi varēs arī kaut kur tiekties. Lai tā smuki visu samainītu ir jāuzražo vesela kaudze papīru, kuru cits veikals nemaz nevar tā uzražot.
Varena suudziiba, var veel ar ražotāju sazinaaties pa tiešo un pie viņa samainiit.:)))
opusums, 2.novembris 2013, 19:37
Neredzu pamatu ironijai. Dēlēns Losandželosā Tomana veikalā nopirka brālim ģitārai stīgas. Izrādījās neriktīgās. Pa to laiku viņš jau bija aizbraucis līdz Ņujorkai. Ņujorkas Tomana veikalā viņam bez vārda runas stīgas samainīja pret pareizajām. Mūsu tirgotājiem ir uz ko tiekties :-)
Nav tā īsti sūdzība, drīzāk priekšlikums pircēja ērtībai.
Varena suudziiba, var veel ar ražotāju sazinaaties pa tiešo un pie viņa samainiit.:)))
Iepirku vešiņu "BASE" izgāš sestdien Salmo Spicē. Vešiņai ne vainas-glīta un patīkama, bet tā kā biju iesvīdis, tad atteicos no pārdevēja piedāvājuma laikot veikalā. Mājās izrādījās, ka 2X, tomēr, par mazu. Tā kā Spice galīgi nav pa ceļam, tad iebraucu Deglava Salmo. Tur laipni teica, ka veša 3X ir, bet samainīt nevar, jābrauc uz Spici. Tas piektdien vakarā prasīja teju 2 stundas (darba laikā nesanāk). Vai tiešām preci samainīt var tikai tajā Salmo veikalā, kur pirkta?