Vobleru presformas izmaksas ir milzīgas 10 000USD par formu katram izmēram. Basarai ir 5 izmēri, Anirai 3 un Haira. Plus vēl šobrīd izstrādes procesā atrodas nākamie 5 modeļi, lai vobleru ģemene veidotos. "Kad Ingu mes to atpelnsim," jautā man priekšnieks. "Tad, kad vietējais copmanis sāks lepoties ar vietējo produktu". Patriotiski, bet tāds es esmu. Nākamais loģiskais jautājums, pie kura nonācu, bija vobleru cena. Presformu ražošanai jānotiek Japānā -te tā kā jautājumu nav. Arī ABS indžekšēnam jānotiek tur pat. Ultras skaņas mašīnu pat nācās noprikt Salmo, jo tieši vien bija pa īsu. Ar roku taču voblerus vairs neviens nelīmē. Krāsošanu Seiji veic pats. Tas viņa lauciņš un atdot to viņs nevienam nekad neļaus. Atlika āķi un pakošana. Opā!!! 13-15EUR plauktā. Vai tu pats vari reize nopirkt 10 voblerus, lai nokomplektētos visiem gadījumiem? Grūti... pats sev atbildēju un sapratu, ka šis ir gadījums, kurš jārisina...
MCS un OSS bija sistēmas, kuras radījām no nulles. Sistēmas, kuras māneklim ļauj lidot un stabile spēlēt. Māja sākas no pamatiem -ir viņs mīlākais izteikums. Tālāk sekoja jaunu formu radīšana. Jauni krāsojumi -Basarai Audi UV un japanese swordfish krāsas ir pilnīgs un 100%igs mūsu lolojums. Arī Haira armijas kamuflažas krāsojumi ir mūsu radīti. Vinmēr esmu uzsvēris, ka šis ir mūsu kopīgs darbs. Seiji ir citās domās -tas ir Latvijas sasniegums -Latvijas!!! Iedomājies, to saka japānis! Viņs māca mani lepoties ar savu valsti.
Sapnis par savu vobleru sēriju manī dzīvo jau sen. Japāņu brendi tolaik vēl Latvijā vien sāka parādīties pavisam niecīgos apjomos. Tāpat uzreiz skaidrs bija tas, ka vobleri nedrīkst būt kopijas. Tiem ir jābūt ar savu rokrakstu, savu izteiktu vaibstu kā dizainā tā tehniskajā risinājumā. Ilgi nācās meklēt kur un ar ko kopā ražot... līdz iepazinos, īstenībā pat diezgan nejauši ar Seiji. Seiji tolaik ļoti "plotna" sēdēja uz Smith pasūtījumiem. Ari ar Megabasu sadarbība viņa bija ļoti cieša. DUO viņs savulaik pat attieca, jo ražošanas jaudas nespēja vilkt. Japāņi par jaudu palielināšanu parasti runā nelabprāt. Baidās par kvalitātes kritumu. Pamatoti... Pirmās tikšanās reizes bija diezgan diplamātiskas. Ko šis jaunais gurķis no manis grib un kur tāda Rīga atrodas, to es nolasīju no viņa mīmikas. Laikam ejot viņs manu ideju uzoda. Viņam patika tas, ka mans uzstādījums bija mēģināt konkurēt ar japāņiem. Nevis ar Eiropas brendiem vai ķīniešu kopētājiem, bet reāli iet un cīnīties ļoti sarežģītā tirgū. Es tev ticu vecais, tev piemīt harizma! Tie bija viņa vārdi un mēs sākām rakt. Latvija viņam ar sievu ļoti patīk. Ūdeni dzert no strauta un sēnes mežā griezt ir tas, par ko viņs sajūsminās katru reizi. Ari par copi Kaņierī ar virsminiekiem...
Sveiki visiem!
Vakar iegādājos daudz reklamētos LJ Pro Series Basara voblerīšus, kā noprotu vakar tie iegāja visos Salmo Rīgas veikalos, krāsu daudzveidība pārsteidza, vairākas krāsas, kuras nav citiem ražotājiem, ir vērts paskatīt. Sākumam paņēmu 90F un 90SP. Teiksim līdzība ar Rigge 90F (arī ar ION XS 90F, kas ir Rigge pakaļdarinājums) ir manāma, bet Basara ir tomēr nedaudz plakanāks, kas piedos tam citādu spēli, skan tas arī citādi, atkal salīdzinājumam Kosadaka ir nedaudz platāks par Rigge, kas arī viņu padara par atšķirīgu vobleri no Rigge. Mēlīte Basarai ir lielāka nekā Rigge un Ion, kas varētu liecināt atkal par lielāku pretestību, tas būs jāskatās empīriskā veidā. Svari attiecīgi 90F - 10gr, 90SP - 10,5gr. Biju pārsteigts nedaudz par cenu, godīgi sakot, gaidīju, ka būs dārgāk, kopā par abiem 17 ar kapeik eināri, ņemot vērā lielos mārketinga pūliņus un Ingusa vārdus, ka šamais vobleris tiek gatavots turpat, kur daži labi dižie skanīgie Japāņu vobleri, gaidīju, ka cena par vienu būs padsmitos eiriku, bet tas laikam ir patīkamais pārsteigums. Vobleri designed in Japan, bet ražoti in China, kas laikam ir diezgan tipiski nu jau gandrīz visiem arī krutajiem Japāņu vobleriem, kā noprotu no Krievijas copes forumiem, tad reti kura kompānija ir atstājusi ražotni pašā Japānā.
Kopumā vnk informācija tiem, kas šos voblerus bija gaidījuši, tiklīdz man būs sakarīgs sakāmais par mānekļa rezultātiem došu zināt. Ne asakas un nedaudz pacietības gaidot copes sezonu no laivām! Ja nu kādam ķepas uz šo vobleri bija jau nonākušas agrāk, lūdzu padalāties ar iespaidiem!
P.S. Neesmu Salmo darbinieks :D, mans ziņojums nes tīri informatīvu raksturu :D
sodien biju cope ar tioga 2.9 4 zandarti 3 atlaidu jo bija zemzemmeri, lielakais 2,7kg stradaja tikai mazie, lielos pat negramstija.
Šodien pavēroju to Japāņu brīnumu Mebaru Izpildījums un funktieris labi Tikai astes āķi tomēr vajadzēja būvēt nekustīgu Kaut gan mērķa zivs ir līdaka un tai būs vienalga ja kamps tad kamps Svars 18 gr
Ja labi ķeras, tad abi kustīgie āķi nav tas labākais, bet cerams, ka būs zivīgi.
Ja, aizmirsu piebilst! Mebaru ir aprīkots ar diviem triszuburiem. Tāpēc kerot upe, nekas (3. āķis) vairs nebūs jalauz nost. Upe, ka zināms, joprojām balansierim atļauti ir divi āķi.
es jau nopētiju viņus! nu super! izskatas ļoti labi un izskatas krāsojums ar pareizais :) cepuri nost! noteikti pameiģinašu! ar šiem vares arī upē žvidzinat, neko nelaužot nost :)
Sakot ar nākamo nedēļu labākajos makskerlietu veikalos parādīsies jaunais Japānā izstrādātais balansieris Mebaru. Tas ievērojami atšķiras no tiem manekliem, kādus mēs esam radusi lietot iepriekš. Japāņu āķi, augstvertigs izpildijums - tas ir tas, ko LJ mums ir sagādājis jaunajai ledus sezonai. Sīkāk pagaidām tikai te:
http://www.salmoru.com/shop/market/catalog/1643/
velos uzzinaat kadas atsauksmes par lucky john pike hunter
albis77, 16.augusts 2013, 20:08
Nu, kā lai pasaka... Ja rēķina attiecību cena/rezultāts tad ir okay. Ja piešaujas, tad ķer normāli, bet teikt, ka kabina ārā somus u.c. japāņus nevar. Lido gan diezgan štruntīgi.
Komplektā ar furlaksu!)))))
Iespeejams , ka prece par 400Ls bija Sorbex.
Skat,skat neapmierinātais ņuņņa atkal izlīda no pažobeles!Varbūt tev joske ienākot bodē pārdevējam būtu jāizritina sarkanais paklājs?
NG.
Tas nav uzbrauciens Tev, bet pārdevējam Daugavgrīvas veikalā (tas pat nav uzbrauciens):-)....pačakarēja viņš 400-500Ls, toties maziņš copes veikaliņš dabuja mēneša apgrozijumu. Tas bija pavasarī un tā vairs nav taisnība. Pusstundu gaidiju ar cerībām ka izrakstīs rēķinu....tā arī nesagaidijām un aizbraucām. Pārdevējs varēja arī pie kompja pieiet un apskatīties kurā salmo veikalā ir mūsu interesējošās preces. Diemžēl, viņš pateica ka neesot, iespējams kādā citā Salmo bodē ir....Ne jav man ir jābrauc pa bodēm, bet viņam ir jāmeklē un jāpasaka
velos uzzinaat kadas atsauksmes par lucky john pike hunter
Biedri Salmieši, manīju spice home reklāmu, ka gummīši ar atlaidēm būšot, nepiefikseju datumus.. kuros tas būs? Ja nu sanāk ripot garām..
Man arī ne viss Salmo attieksmē pret klientu ir paticis, bet šajās lietās esmu novērojis pozitīvas tendences.
Svētdienas vakarā apmeklējot Salmo veikali pie Spices jutos ļoti labi apkalpots, jo:
1) kad pie ēdamo gumiju stenda nevarēju pamanīt man vajadzīgo paciņu, pārdevēja faktiski momentā bija klāt, un paka uzreiz bija manās rokās;
2) pie kases gribēju nopirkt vēl dažus sīkumus, bet pārdevēja ļoti argumentēti ieteica man mainīt izvēli par labu citam produktam.
:):):) varu tikai piebilst, ka Salmo gluži uz vietas nestāv, ir noslēgts līgums ar profesionāļiem par VISU mazumtirdzniecības darbinieku individuālu apmācību klientu apkalpošanā, biju klāt prezentācijā, izklausījās ļoti labi, nevis sausa teorija, bet gan reāls darbs ar katru individuāli.
tā, ka cerēsim uz to, ka pēc laika šādu kašķīgu dirsēju, (piedodiet, bet prasās būt rupjam) būs mazāk.
esmu reālists un lieliski redzu, ka daļa mūsu pārdevēju nav lielākie intelektuāļi un skaistuma karaļi, bet viņiem tādiem nav arī jābūt, toties laipni un izpalīdzīgi viņi ir un Salmo veikalos tīši pircējam neko nesmērē un apzināti nemāna