Klausiet Zvaigzni, tas taču ir bijušais Latvijas Pasta pakalpojumu dienesta direktors… tiesa gan sen tas bija.....
Ar to Pastu viņam tāpat, kā ar MOSP, vieni runā ka izmeta ar visām panckām no tā kantora, bet pats saka, ka aizgāja ar lepni paceltu galvu….
imations, 26.februāris 2014, 22:09
Par ko izmeta? Kāpēc pats aizgāja? Kas runā? Kur saka?
ja neatnāca, tad raksti sūtītājam ka ir nekomplekts, pievieno bildi, parasti atsūta trūkstošo.
Klausiet Zvaigzni, tas taču ir bijušais Latvijas Pasta pakalpojumu dienesta direktors… tiesa gan sen tas bija.....
Ar to Pastu viņam tāpat, kā ar MOSP, vieni runā ka izmeta ar visām panckām no tā kantora, bet pats saka, ka aizgāja ar lepni paceltu galvu….
Izteicu savu hipotēzi, ka pazūd kaut kur citā valstī. Varbūt kādam ir sajēga par sūtījumiem un varētu izskaidrot, kādu ceļu tie no tās pašas ĶTR mēro uz Latviju? Nu gan jau ne pa tieši, bet caur kaut kādu pārkraušanas/šķirošanas punktu.
Ja tas ir kādā Londonā, tad es drīzāk teiktu, ka pazūd TUR. Kādam čomam bija sanācis mazliet vairāk iepazīties ar to viņu Royal Mail ( vai nu kā jamo sauc). Kā darboņi bija vieni vienīgi niggas un babaji - vārdsakot, salašņu kontingents, kam nofenderēt to vai šo diez vai liela bēda. Diez vai tā kontrole tur arī ir kā šeit. Zaudēt tādam grauzdiņam arī, stingri ņemot, maz ko - atlaidīs, atradīs līdzvērtīgu darbu citur. Šeit - te ir bik jāpadomā...
... pa pastu varētu grāmatu uzrakstīt ... :)
vislabāk pasta pakalpojumus, īpaši EMS, spēj novērtēt tie, kuri sūta dokumentus uz ASV ...
ja pastu vērtē kā
- parastos darbiniekus, jāvertē augsti
- administrāciju ... nezinu
- vadību ...grūti*
*Ir vienkārš veids kā pārstāt saņemt negribēto reklāmu, lieta strādā, tikai nav vēlmes šo jautājumu risināt valstiskā līmenī
... jā, tas ir sava veida hīts, gribētos, kādu iestādi paslavēt, bet nav par ko, precīzāk laikam būtu - reti ir tie gadījumi, kad ir par ko.
..Latvijas pasts ir viena no labākajām valsts iestādēm. Nopietni.
jurists, 26.februāris 2014, 20:16
man kaimiņos zirgs sāka smieties :D
ramex, 26.februāris 2014, 20:22
Pareizi smejas, pats no VI (valsts iestāde), tapa par BO VAS (Bezpeļņas organizāciju Valsts akciju sabiedrību), un tagad ir tikai VAS (Valsts akciju sabiedrību), starp citu Latvijas Pasts ir vislabākais pasts Latvijā .....
... nosauc kādu labāku)))
Tie nav sīkumi. Pastā agrāk strādāja ļoti daudz cilvēku, tagad mazāk, bet vienalga pietiekoši daudz. Tāpat kā dēļ pāris kretīniem cieš makšķernieki, tāpat pastā, dēļ pāris indivīdiem tiek lamāti cilvēki, kas par mazām naudām godprātīgi pilda savus pienākumus.
Kasīties vajag ... normāli cilvēki saprot, ka ar viņiem kasās tie, kas vēlas ar viņiem sadarboties + jo vairāk sūdzību, jo vieglāk atrast vainīgo. Ja sūdzības risina ar cieņu, neaizvainojot, visu var atrisināt.
Svars atšķiras, jo šadi veikali visbiežāk to aprēķina matemātiski, preces svars + taras svars, un drukā uz pakas. Jo šādi sūtītāji ar pastu norēķinās savādāk kā ierindas cilvēks.
No otras puses svaram nevajadzētu dramatiski atškirties, tas vairāk liecinātu par to ka vairākām precēm svars sitēmā ievadīts pavirši vai kaut kas iztrūkst.
Tāpēc arī ieteicu, uzrakstīt uz Cabelas, īpaši norādot to ka uz pakas svars ir tāds, Latvijas pasts to saņēmis ar tādu svaru un mājās nosvēri un svars tāds pats kā pastam. Laika daudz tas neprasīs un mēģināšana nenogalina.
Nezinu ko tagad tev pasts atbildēs, kādreiz bija formāla atbilde, ka sūdzības jāiesniedz sūtītājam vai kaut kā tā.
..Latvijas pasts ir viena no labākajām valsts iestādēm. Nopietni.
jurists, 26.februāris 2014, 20:16
man kaimiņos zirgs sāka smieties :D
..Latvijas pasts ir viena no labākajām valsts iestādēm. Nopietni.
Tieši tā, kurš ir vainīgs, var tikai minēt. Par tiem dažiem loriņiem ar nav pamata pārdzīvot, tomēr fakts ir nepatīkams. Kā beigsies, ja beigsies došu ziņu, kā jau teicu pieteikt pretenziju, kad pats esmu to konstatējis mājās ir gandrīz bezjēdzīgi, tomēr es to uzrakstīju.
Starp citu šodien nosvērām visus trīs sūtījumus, dīvaini ja neteikt vairāk, nevienam no viņiem neatbilda svars. Un tagad var tikai minēt, vai ASV pakas bija mitras un lidojot pie mums izkalta, bet svars atšķīrās samērā daudz, pie kam pie mums tas bija mazāks, kā tur uzrādītais:) Tā ka atlika tikai fiziska pārbaude, kur viss bija kārtībā.
Ne jau dēļ tādiem sīkumiem tagad sadirsties, vai ne?:)
VFS ... es neesmu bijis Cabelas noliktavā ... bet esmu bijis 4 līdzīgu uzņēmumu noliktavās ... netaisos mazgāt tīrus pasta darbiniekus, bet lielāka iespēja ir kļūdai ...
No otras puses, ASV izejošo pastu īpaši nepārbauda, un tur dēļ vobleriem neiesprings.
Visbiežāk pastu apzog tranzīta laikā, lidostās, jo tur mazkvalificēti darbinieki ... bet ja būtu zagts tur, to uzreiz pamanītu, paka būtu vienkārši brutāli atplēsta un neviens to nelīmētu ciet ...
Automašīnas vadītājam ar nav pārāk laika, ņemties pa auto, taisīt vaļā maisus, meklēt voblerus, tieši tas pats ir ar muitniekiem un pasta šķirotājiem ... (ir bijuši izņēmumi)
Ja uz sūtījuma nebija atzīmes par muitas pārbaudi tad nav labi ... atliek ... tikai jāatceras, ka vainīgo var noteikt tiesa.
Bet ja tev pateica, ka no muitas LV līdz pastam svars ir mainījies ... tad varētu būt interesanti.
Ja nav slinkums uzraksti kādu atbildi saņemsi.
Tas ir tik pat ticami, kā, ja Cabelas darbinieks neieliek vai aizmirst ielikt ko iekšā (cilvēciskais fgaktors), tad aizlīmē kasti ar armēto lentu, uzlīmē pavadzīmi uz kastes, vēlāk to pārgriež un tad uzlīmē virsū caurspīdīgo skoču lai paka sūtīšanas laikā neatverās. Tādu pārgrieztu paku es arī saņēmu. Bet bija par vēlu iesniegt pretenziju jo to konstatēju tikai mājās.
Šodien pastā rakstiski informēju par notikušo un jautāju kādas darbības tad notiek ar pakām nonākot LV.
Nodaļas vadītāja atbildēja, kad pakas atved uz LV tās nosver, tad nogādā uz muitu viņu darbībām, pēc muitas atkal nosver un saņemot pasta nodaļā atkal pārbauda svaru, par ko šodien pārliecinājos. Tomēr nonākot no muitas līdz pasta nodaļai svars nedaudz mainās uz mazāko. Gribētos jau ticēt ka tas nenotika LV.
VFS ... muita pārbauda kopā ar pasta darbiniekiem + jau labu laiku telpās, kur notiek apstrādāti šādi sūtījumi ir drošības kameras ... nezinu kā tagad, kādreiz darbiniekus izlases kārtībā pārbaudīja ...
Ja ļoti vēlas ... var visu ... tikai vobleri nav tā manta dēļ kuras zaudēt darbu.
C) iespējams - pastnieks vai muitnieks, kurš varētu būt arī makšķernieks, aptīra pasta sūtījumus, izvēloties voblerus pēc to vērtības, ja tiek atvērts pasta sūtījums, kurā ir šadas lietas.
tas kas piesevinās nav nekāds muļķis ta tādā gadijuma!!!!
Kad vēstules šķiro tas saņo sainīšos, agrāk šos sainīšus sameta maisā, maisu ciet un attiecīgo valsti prom. Katrā maisā ir pāris, kura vēstules, atklātnes trāpās sainīša ārpusē un maisa apakšā. Lai cik dīvaini nebūtu, šādu vēstuļu, pastkaršu saņēmēji visbiežāk ir vieni un tie paši.
Pasta darbinieki izdomā atplēst vienu vēstuli ko kāds bārenis sūta salatētim, varbūt kaut ko var izlīdzēt. Puisītis salatētim, raksta, ārā tik auksts, man salts galva, kakls, rociņas un kājas, lūdzu Ziemassvētkos uzdāvini man cepurīti, šalīti, cimdiņus un zeķītes. Tā nu pasta darbinieki metās kā var, algas maziņas, cepurītei sanāk, šallītei un cimdiņiem ar, bet zeķītēm par īsu. Tā nu uzmeistaro paciņu un piegādā bārenītim. Pēc laika skatās puika salatētim atkal raksta. Tā nu savācās, gaida pateicības vārdus un lasa... Paldies Salatēti, man viss ir labi, tagad ir silti, saņēmu no tevis gan cepurīti, gan šallīti, gan cimdiņus, tikai viena nelaime, zeķītes laima pasta darbinieki būs nozaguši, nosūti viņiem žagarus.
Ja apmēram nojaušat ko tikai sūta pa pastu, tad nu tā var piemest, cik kādam pasta darbiniekam ir liela interese par trīs vobleriem? Īpaši, ja pieķerot zogam var pazaudēt darbu - adekvāts risks kādam pastniekam makšķerniekam maniakam.
Gadās, ka muita atver, bet to dara kopā ar pasta darbiniekiem, 3 vobleri liels ķēriens. Vai nav lētāk pieteikties uz Rapala testa vobleri?
Bet nu ja tā ir noticies, ka kaut kas trūkst un konstatēts mājās, vajag rakstīt sūtītājam. Vēlams pievērst uzmanību sūtījumu svaram. Ja svaru nosūtītājs nosaka matemātiski (visbiežāk), vismaz kādreiz Latvijas Pasts pārsvēra. Būtiskas svara atšķirības būtu kaut kāds arguments.
VFS ... kam lielāka ticamība:
a) strādājošākie vobleri ir ejošākie, ejošākie var beigties noliktavā, darbineks var nosūtīt līdz galam neizpidītu pasūtījumu;
b) makšķernieks - eksperts - pastnieks vai muitnieks aptīra pasta sūtījumus, izvēloties strādājošos voblerus.
Arī man sanāca šaize. 8 gadus regulāri saņemot sūtījumus līdz šai pirmdienai, nebija nekādu problēmu, tomēr pirmdien saņēmu sūtījumu ar-2 vobleriem. Tika izzagti labākie. Šeit nav runa par zelta vai dimanta, fakts kā tāds ja tik īsā laikā vairākiem un labākie (strādājošie) vobleri, tātad jādomā ka zinātājs kurš zina kas ir Cabelas, ja labākie vobleri, tātad tas kurš saprot ko un ar ko.
P.S. Šodien saņēmu vēl 3 sūtījumus, pārbaudīju uz vietas viss čikeniekā.
Jebkurā gadījumā viela pārdomām. Labāk atvērt pastā un pārskaitīt, kā mājās un ..... .
es vairakas reizes sutiji cabela vismaz 40x. man nekada nav biji sudziba ne zagt....es esmu apmierinats :)
es jau lietoju 3 gadi cabela interneta...
RoginskisLV, 26.februāris 2014, 15:38
Es izmantoju viņu pakalpojums vēl ilgāk. Problēma nav Cabelas, bet gan pastā kurš pieņemis darbā zagli-makšķernieku.