Nekad nebiju domājis, ka kļūšu par veikalnieku aizstāvi:) īpaši jau Salmo :D Čaļi, ticiet man, jūs nezinat, ko nozīmē sūdīga apkalpošana. Es esmu uzaudzis veikalā (mamma bija pārdevēja). Es zinu, kā ir jāizskatās labam vaikalam un laipnai apkalpošanai un ticiet man, bieži vien aizrādu pārdevējiem, ja man kaut kas nepatīk. Salmo veikali nebūt nav sliktākie ne preču klāsta ne apkalpošanas ziņā. Pieļauju, ka var gadīties katram cilvēkam grūtās dienas, mēnešreizes, vai vienkārši dienas, kad viss krīt no rokām ārā un viss kaitina. Taču ja visu laiku trāpās tikai stulbi, tizli un rupji pārdevēji, bet citiem nē, tad varbūt ir laiks aizdomāties:)))) Un varbūt pienāci slaiks visu iegādāties tikai interneta veikalos, ja jau ar komunikāciju tik ļoti nevedas:D
P.S. Man par reklāmu neviens nekad neko nemaksā.... (es pat nezinu kādēļ) :DDD
jJā,Salmo diezkas nav.Vakar mekleju Pontoon vobleri.Izvele ļoti trūcīga .Draugs ieteica veikaliņu Prūšu ielā.Patīkams pārsteigums-ļoti liela izvēle ,pārdevējs,kurš var raksturot gandrīz vai katru modeli un cenas patīkamas.Tas pats Pontoon gandrīz par 2 € lētāks,kā Salmo.
... hoču kupitj dom, no ņeimeju vozmožnosti, Mogu kupitj kozu, no ņeimeju želaņija.
Tak vipjim, že za to, štob naši želaņija sovpadaļi s našimi vozmožnostjami :)
Cik no salmo darbiniekiem brauc Dziļūrā? šādu jautājumu sev uzdevi? Cilvēks nevar zināt par lietām kuras nezin. :)
vakar iepirkos daugavgrīvas ielā. Diemžēl darbiniekiem vairāk interesēja kino viņu telefonā. Iztērēju ap 25 $ jo nezināju ko man vajadzētu dziļjūrai. Bet biju gatavs pirkt vairāk ja tik būtu pārliecība ka tas ir tas kas nepieciešams. Vai nu salmo nemaksā darbiniekiem, vai darbinieki cirvji. žēl
[quote=410839]ir skriets pat uz kanālu svarot pludu,jo veikalā to izfarīt vienkātši nav iespējams to rio.
...paprasiet priekšniecībai lai iegādājas kaut nelielu akvāreli vai noliekat kaktā ,,venden" pudeli ar ūdeni ...nekur nebūs jāskrien!:)
Soreiz runa ne par pludiem,bet par attieksmi pret klientu.
šodien biju uz Piedrujas ielu, pirku karpām makšķeri iesākumam- pārdevējs gadījās ļoti laipns, vajag tikai konkrēti prasīt kas un kā- visu izskaidros. Klienta karti arī uztaisīju- 3 eiro un copes lietu lasītāja karte arī ir, tā kā kopā jau sanāks atlaides, jo ir doma arī vēlāk Salmo šo to nopirkt.
ir skriets pat uz kanālu svarot pludu,jo veikalā to izfarīt vienkātši nav iespējams to rio.
...paprasiet priekšniecībai lai iegādājas kaut nelielu akvāreli vai noliekat kaktā ,,venden" pudeli ar ūdeni ...nekur nebūs jāskrien!:)
Veikalā pircējs:jums maķernieku kartes ir?pard.nē diemžēl tikko beidzās.klients:jums vispār nekā nav,kas tas par sūda veikalu .un purpinādams aiziet.cits klients pie kases :nu man atlaidi.pard.prieks atlaidēm var iegādāties klienta karti vai jāuzrāda cl lasītāja karti.klients:kas tā par apkalpošanu???es sūdzēšos!!!
Šāda tipa gad.gadās katru dienu.kurš šadā gad. Ir dunduks.var jau būt ka pārdevējs.. .ja normāli tiek vesta saruna nevienam nekad nav atteikts.visiem ir palīdzēts.pat pastāstīts kur jābrauc copēt un uz ko!!!tiek pat uz vietas sasietas makšķeres.ir skriets pat uz kanālu svarot pludu,jo veikalā to izfarīt vienkātši nav iespējams.cienīsim viens otru un dzīve,cope:)kļūs jaukāka.p.s ja jums ir pretenzijas pret pàrdevēju lūdz risināt šīs lietas uz vietas veikalā.parasti ir iespēja pasaukt kādu priekšniecību.daugavgrīvā tie būtu Vita(veikala vadītāja).NG vai Egīlu.
biju liecinieks gadījumam kad pircējs jautāja pārdevējam par kātu - kas tas ir?(ne ta gruntene, ne ta spinings) - pārdevējs iepleta acis un paziņoja ka tas ir ...(es aizmirsu).pircējs paziņoja ka no laukiem un nezin kas tas ir, lai pārdevējs izskaidro.Domājat ka pārdevējs to izdarīja? Biju iepriekš to cilājis un centos pircējam izskaidrot. Morāle - lielai daļai pārdevēju ir jānolaižās no mākoņiem.
Man arī Salmo veikalā ekscesu parasti nav. Kad pērku to ko vajag, norēķināmies, atlikumu izdod, maisiņā ieliek -man ar to pietiek.
Kad vajag pajautāt, tad arī jautāju un parasti jau nekad padomu neatsaka. Domāju, ka ļoti no svara ir noformulēt jautājumu. Ja jautāsi, cik ir šitā spininga tests, cik m konkrēta diametra auklas uz spoles paredzēts tīt, tad darbinieki parasti spēj atbildēt. Bet ja seko - "man vajag labu kātu, kas patiktu MAN, kad testēšu dabā" - tad var sanākt vilšanās.
Pilniigi Tev ivog piekriitu par to 50sant, ingu..pi..aam!!! Peec savas pieredzes zinu-pa gadiem sakraajies entais daudzums ar visaadiem prichendaaliem (pilniigi jauni un neizmantoti),ko sakaraa ar aizbraukshanu (liidz nav reaali aizvest), meeginaaju tirgot kapeiku veertiibaa,tak vienalga zvana un raksta pa 100 reizeem un gvelzh aarpraata lietas-briizhiem var apjukt!!! Taa kaa tos veikalu paardeveejus arii var saprast tiiri cilveeciii!!!
Parasti jau ir tā - ar kādu attieksmi atnāksi, tādu arī pretī dabūsi. Man kaut kā vienmēr trāpās laipni un zinoši pārdevēji, kas labprāt pakonsultē, cik nu paši zin. Bet ir tādi, kas atnāk, izdirsina pārdevēju pēc pilnas programmas un pēc tam vēl neko nenopērk ar tekstu ka internetā 50 centi lētāk
Es neiesaku, minu tik kā piemēru.
Labi jau būtu, ja daļa bļāvēju iemācītos uztīt auklu uz pareiza izmēra kasetes, un pietiekamā daudzumā, lai nav ne pa daudz, ne pa maz, no tā arī sākas problēmas ar nespēju aizmest, vai bārda katrā metienā, utt
Arī pie pārdevējiem mēdzam griezties laipni/nelaipni !!!
Kadmij, tu pirmkārt parādi, kur kāds ir nolikts par zīmuli IESAKOT St. Croix, grafitleader, daiwa, shimano, sunline, ygk,utt? Vai ari neklabini tukšu...
Braun, silti iesaku copes veikalos iegriezties biežāk, savādāk staigāsi mūždien sapīcis kā svina klucis. Vai ta grūti saprast, ka lielākā daļa copes loriņu pārdevēju visā pasaulē ir daudz maz zinoši copmaņi nevis izdresētas Maximas salātbābas. Sagribējās no večiem, kuru aicinājums ir gūstīt zemūdens nezvērus, SPA administratores viesmīlību...
Man ir jautājums, cik pārdevēju ir Daugavgrīvas ielas veikalā? Man šķiet, ka es ja ne pazīstu, tad zinu visus... šķiet neviens no man zināmajaiem cilvēkiem līdz šim nav atteicis padomu un skaidrojumu.
Ja piemēram nelaipnais un nepalīdzošais ir Valdis Mols, tad nu labāku speciālistu kurš varētu kaut ko ieteikt no preču klāsta fīderim, es Latvijas veikalos vispār nezinu un cenšos iet uz Salmo veiklau, laikā kad tur ir Valdis.
Mani visbiežāk apmeklētie veikali ir - Milo (bruņinieku) jo tur pērku tārpus un barības, arī method barotavas un citus štruntus.
Salmo (Daugavgrīvas) jo vistuvāk mājām un kad neesmu centrā, tad labākas alternatīvas nav.
Salmo (Spice), kad citi veikali ir ciet un pēkšņi atjēdzos, ka kaut ko ļoti vajag.
Ēsma (Dzelzavas) - speciāli pēc dipiem, Dynamite barībām un citām karpu lietām.
Domstarpības nereti rodas dažādi izprotot jēdzienus džigs , mikrodžigs, nedod dies tvičs, džerks vai citādi zvēri, un izpildoties šajās tehnikās bez mazakās pieredzes ar budžeta un universāla pielietojuma rikiem. iestāstit ka visi šie aizjūras briesmoņi neiekļaujas 50 eiro budžetā, ne vienmēr tas ir reāli.
Fantastika.
Kad cilvēki iesaka labas liets - St. Croix, grafitleader, daiwa, shimano, sunline, ygk,utt, tad liela daļa te brēc, ka tie ir zīmuļi un ka nevajag tik dārgus kātus, spoles, auklas, vienvārdsakot apdirš pēc pilnasprogrammas.
Tad paši sapērkas lēto galu un vaid - paradoks, ne :))))
Plus liela daļa neprot uztīt auklu uz kasetes, neprot šeibītespalikt, lai aukla vienmērīgāk tinas virsū, lai iemetienā pareizi brūk nost.
Vieglāk ir pateikt ka visi citi ir lohi, tikai ne es.
Ir nācies redzēt pie ūdeņiem ''šos sūdzību autorus'', dažreiz grūti saprast, smieties, vai raudāt.
Pirmkaart ,jau tas vien ,ka iepeercies Salmo, jau izsaka daudzko-pilniigs sviests!!! Ej jau nu labaak tam visam ar liikumu!!! Ja sevi cienu!!!
Vispār sen sen atpakaļ, kad vēl īsti nezināju kam konkrēti esmu atnācis pakaļ, parunājot ar tā laika čaļiem veikalā , likās ka esmu nolīdzināts līdz ar zemi.. toreiz es kaut kādu kātu meklēju.. Patiesībā man tik ļoti neiepatikās ta iepirkšanās pieredze, ka ilgi negāju uz to bodi.. Bet jautājums vai ta bija mana nezināšana vainīga par to ko man vajag, vai speciālista velme ēc iespējas vairāk izcelties...
Tagad arī šad tad tur uzrodas kāds meistars ar saviem stiķiem, bet nu tagad jau es pats liels meistars un viegli izeju no situācijas.. Toties pavasarī pirku pludiņa kātu, Grand distance, nu par to čali kurš man ieteica kātu es varu teikt tikai to labako, laba komunikācija un kāts arī ir ļoti labs.