Tā pasta padarīšana,maigi sakot,ir skabarga pakaļā! Ja tās rindas vēl varētu pieciest tad kā,lai izņem sūtījumu ja darba dienās netiec,bet sestdienās ir jabrauc uz copi? :D
kaut viens no jums sadzirdēja ko jig.lv teica ? Pakomāts, tā ir vēl vienen točka sūtijumu nodošanai, attiecīgi izmakasas par cilveķa darba stundām kas uz turieni pako, nogādā mantas uttt
visi gribam pa lēto, bet nesparotaam, ka ja viena lieta ir atstrādāta un strādā bet nākamā palielinās VISU sūtijumu izmaksas, iepakošanas laiksus utt par X naudiņām.
2 eur(pasta stacijā) 10 paciņas ar gumijas zivtiņām . Tā tas maksā . Ir pārbaudīts. Polšs gan neaizgāja čomam :( Pēc tam tikai izlasīju noteikumus . Alkoholu izrādas nedrīkst.
Nu nespirinies.... painteresējies.....!
S izmēra kaste omniva ir 2eur iesk pvn, privātajiem Gan jau biznesa klientiem ir citas cenas.
Ietiepīgs . Puse LV internetveikalu sūta ar pasta stacijām . Iecērtas un viss . Tev klienti prasa . Ko spirinies .
Bralitis, 20.aprīlis 2016, 22:51
Puse , pat teiktu 80% interneta veikalu nav veilai, bet loģistiks servisi, kas stumda preci no vairumniekiem
Neesi tik skeptisks! Gandrīz visos veikalos piegāde caur pakomātu ir lētāka kā Latvijas pastam...
Neviens jums pakomātu neprasīs un citas lietas arī. Internetā ir vienkārši. Kkas nav ērti vai saprotami- klients aizies. 75% grozu internetā tiek pamesti nepasūtīti. Nevienam i veikalam nav problēmu ar identitāti un pakomātiem. :) varu derēt ka pat priekš jums pašiem būs 3x ātrāk sagatavot nosūtīt ar pakomātu kā čikāties pastā. S izmērs domāju jums kādiem 70% pasūtījumu pietiks atliektiem galiem.
Ietiepīgs . Puse LV internetveikalu sūta ar pasta stacijām . Iecērtas un viss . Tev klienti prasa . Ko spirinies .
Nu ja būtu pakomāts, tad arī klientu būtu vairāk! Tas kas izmēģinājis pakmātu diez vai gribēs vēl kādreiz uz pastu skriet
Leopolds, 20.aprīlis 2016, 22:28
Nu esmu skepisks, kk kšds izvēlēsies paakomātu,pie nosacījuma, ka uzliksim cenu pa pakomtu 6EUR un bezmaksa piedādi no 100EUI bet pa pastu atstsim tos pašus 4 utt. Visiem ne kāpēc būs mīlāks pasts :(
Nu ja būtu pakomāts, tad arī klientu būtu vairāk! Tas kas izmēģinājis pakmātu diez vai gribēs vēl kādreiz uz pastu skriet
Jig!
Ašpadsmit piegādes veidu nevajag. Bet viens pakomāts gan būtu progresīvi un klientiem ļoti ērti. Noteikti, ka lielākā daļaa tavu klientu ir strādājoši cilvēki, kuri nesēž mājās un kuriem problemātiski līdz pastam tikt, kurš strādā no 9-17 vai kā līdzīgi. Savukārt pakomāti atrodas lielākajos tirdzniecības centros, strādā ilgi un var saņemt sūtījumu dažu sekunžu laikā. Ļoooti ērti!
Jig!
Ašpadsmit piegādes veidu nevajag. Bet viens pakomāts gan būtu progresīvi un klientiem ļoti ērti. Noteikti, ka lielākā daļaa tavu klientu ir strādājoši cilvēki, kuri nesēž mājās un kuriem problemātiski līdz pastam tikt, kurš strādā no 9-17 vai kā līdzīgi. Savukārt pakomāti atrodas lielākajos tirdzniecības centros, strādā ilgi un var saņemt sūtījumu dažu sekunžu laikā. Ļoooti ērti!
Jig!
Ašpadsmit piegādes veidu nevajag. Bet viens pakomāts gan būtu progresīvi un klientiem ļoti ērti. Noteikti, ka lielākā daļaa tavu klientu ir strādājoši cilvēki, kuri nesēž mājās un kuriem problemātiski līdz pastam tikt, kurš strādā no 9-17 vai kā līdzīgi. Savukārt pakomāti atrodas lielākajos tirdzniecības centros, strādā ilgi un var saņemt sūtījumu dažu sekunžu laikā. Ļoooti ērti!
tik tiešām ir 21 gadsimts un tas pasts ar stagnātiskiem klientiem un apkalpojošo personālu, kuram akumulatori sen nosēdušies.... laiks padomāt par progresīvākām piegādes metodēm
papsis, 20.aprīlis 2016, 22:00
Pakomāts ir progresīva piegādes metode tādā griezumā, ka piegāde ir visātrākā, bet tā reāli izdomāta unp predzēta privātpersonu sūtījumiem privātpersonām. Trūkumi ir ļoti strikti ierobežoti izmēri un, no biznesa viedokļa, slikti pārbaudāma atsekojamība un vai preci šaņem tas kas par to maksājis vai kāds, kas nolūrējis vai tml. ieguvis kodu. Biznesa sūtījumiem klientiem daudz drošāks ir pasts, kur tiek pārbaudīta saņemēja identitāte un nekad nevar rasties strīds ka un ko ir saņēmis. 2.5 gadu laikā pasts mums nav pazaudējis nevienu sūtīumu un nekad nav radušās prolēmas, tā kā uzskatam, ka klienti ir apmierināti. Par pakomātu piegādes iespēju to pašu 2.5 gadu laikā ir interesējušies kopumā cilvēki 5-10. Katrs klients ir svarīgs, taču šajā gadījumā "pakomātu fanātu" vēlmes nepārsver simtiem mūsu esošo un ar sistēmu aomierināto klientu "balsojumu"...
tik tiešām ir 21 gadsimts un tas pasts ar stagnātiskiem klientiem un apkalpojošo personālu, kuram akumulatori sen nosēdušies.... laiks padomāt par progresīvākām piegādes metodēm
jig.lv jums pakomāta piegāde ir iespējama? LV pasts mani tracina. Lēni un nodaļā vienmēr mega rinda, lai saņemtu paciņu.
kkas, 20.aprīlis 2016, 16:54
Pakomāta piegāde nav un arī, ja godīgi, tad nav plānota."Latvijas pasts" strādā pietiekoši operatīvi, par saprātīgu cenu un ir viegli atsekojums. Savukārt piedāvāt ašpadsmit piegādes veidus nozīmē to, ka jāpaceļ piegādes cenas, tīri elementāri internetveikala menedžerei būs jāpatērē daudz vairāk laika izvadājot paciņas ne tikai uz pastu bet vēl pa n-pakomātiem. Par izdarīto darbu un patērēto laiku ir pieņemts (vismaz pie mums!) darbiniekiem maksāt. Bezmaksas piegāde no summas no 45EUR, de fakto ir papildus atlaide (pie tam nebūt ne maza) klientiem. Nez vai mūsu klienti priecāsies, ja pacelsim piegādes cenu vai bezmaksas piegādes limitus.
Visi mūsu sutījumi, izņemot lielgabarīta, tiek sūtīti kā ierakstīta sīkpaka, kuru pastnieks nogādā līdz durvīm. Protams problēma ir, ka, ja uz pastnieka ierašanās brīdi neviena nav mājās, tad jau tiek atstāts paziņojums un jāsavāc sūtījums pasta nodaļā.
JIG.LV, 20.aprīlis 2016, 21:29
Vajag nopūst putekļu kārtu no faksa aparātiem un pasūtījumus pieņemt ekskluzīvi pa faksu :))
.. :) es tak saku,, vajadzīga. JIG.LV savāc infu un izmet vienu līkumu ar bulku vāģi, gar Cēsīm, Rēzekni, Bausku, Dobeli, Liepāju, Popi, Roju... i visi laimīgi !
bushmans, 20.aprīlis 2016, 18:13
Mēs dzīvojam 21.gadsimtā, pie esošajām tehnoloģijām un loģistikas ātruma, "autoveikala" koncepts mūsu laikos ir pilnīgs sviests. Joprojām ir veči (vismaz vairumtirdzniecībā), kas uz tāda "čelnoku" principa strādā, bet tā ir pagātne, kura dabīgi nomirs līdz ar pēdējo PSRS laikā dzimušo :)
Jaunie, un arī progresīvie "vecie", lieliski prot izmantot tehnologīju dotās iespējas un ātrumu.
Makšķerēšanas nozare šai ziņa ir spēcīgi atpalikusi, bet nu arī kustās. Citās nozarēs ir tā, ka ja Tevis nav internetā, tad Tevis nav vispār, ja nav normāla un ērta kataloga ar pasūtīšanas iespējām internetā, tad vari uzreiz bankrotu izsludināt.
jig.lv jums pakomāta piegāde ir iespējama? LV pasts mani tracina. Lēni un nodaļā vienmēr mega rinda, lai saņemtu paciņu.
kkas, 20.aprīlis 2016, 16:54
Pakomāta piegāde nav un arī, ja godīgi, tad nav plānota."Latvijas pasts" strādā pietiekoši operatīvi, par saprātīgu cenu un ir viegli atsekojums. Savukārt piedāvāt ašpadsmit piegādes veidus nozīmē to, ka jāpaceļ piegādes cenas, tīri elementāri internetveikala menedžerei būs jāpatērē daudz vairāk laika izvadājot paciņas ne tikai uz pastu bet vēl pa n-pakomātiem. Par izdarīto darbu un patērēto laiku ir pieņemts (vismaz pie mums!) darbiniekiem maksāt. Bezmaksas piegāde no summas no 45EUR, de fakto ir papildus atlaide (pie tam nebūt ne maza) klientiem. Nez vai mūsu klienti priecāsies, ja pacelsim piegādes cenu vai bezmaksas piegādes limitus.
Visi mūsu sutījumi, izņemot lielgabarīta, tiek sūtīti kā ierakstīta sīkpaka, kuru pastnieks nogādā līdz durvīm. Protams problēma ir, ka, ja uz pastnieka ierašanās brīdi neviena nav mājās, tad jau tiek atstāts paziņojums un jāsavāc sūtījums pasta nodaļā.