atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Makšķernieku veikali internetā

ramex 20.04.16
kaut viens no jums sadzirdēja ko jig.lv teica ? Pakomāts, tā ir vēl vienen točka sūtijumu nodošanai, attiecīgi izmakasas par cilveķa darba stundām kas uz turieni pako, nogādā mantas uttt

visi gribam pa lēto, bet nesparotaam, ka ja viena lieta ir atstrādāta un strādā bet nākamā palielinās VISU sūtijumu izmaksas, iepakošanas laiksus utt par X naudiņām.

ramex, 20.aprīlis 2016, 23:04

Maldies. Pastā sūtīt ir daudz lielāks laika patēriņš.

Bralitis, 20.aprīlis 2016, 23:09




muļķības, ja tu visu esi izdarījis un ne pirmoreiz tur vis ir ātri un čiki (starpcitu nav pat rindā jāstāv lielākoties jo esi BIznesa klients
Bralitis 20.04.16
kaut viens no jums sadzirdēja ko jig.lv teica ? Pakomāts, tā ir vēl vienen točka sūtijumu nodošanai, attiecīgi izmakasas par cilveķa darba stundām kas uz turieni pako, nogādā mantas uttt

visi gribam pa lēto, bet nesparotaam, ka ja viena lieta ir atstrādāta un strādā bet nākamā palielinās VISU sūtijumu izmaksas, iepakošanas laiksus utt par X naudiņām.

ramex, 20.aprīlis 2016, 23:04


Maldies. Pastā sūtīt ir daudz lielāks laika patēriņš.
raihs 20.04.16
No vienas puses Pasts reāli besī ar savu arhaiskumu-reizēm gribas tām lēnīgajām vecenēm uzjautāt, vai viņas tās pakas ar zirgu sūtīs... No otras puses- Pasts ir saprotams un pierasts. Personiski mani tāds pakomāts bik biedē, jo vispār pat nesaprotu, kas tas tāds ir! Mans kantoris n-tos gadus nodarbojas ar sūtīšanu- neviena lūguma pēc pakomāta nav bijis
Bralitis 20.04.16
3 gb el.zivju tīrītāji ( nemaz tik maziņi nav iepakojumā )Sigulda -Daugaupils - 2 eur. Pārbaudīts.
Varētu tevi apbērt ar piemēriem no savas pieredzes ,bet tu ietiepīgs :)
Cukurs75 20.04.16
Tā pasta padarīšana,maigi sakot,ir skabarga pakaļā! Ja tās rindas vēl varētu pieciest tad kā,lai izņem sūtījumu ja darba dienās netiec,bet sestdienās ir jabrauc uz copi? :D
ramex 20.04.16
kaut viens no jums sadzirdēja ko jig.lv teica ? Pakomāts, tā ir vēl vienen točka sūtijumu nodošanai, attiecīgi izmakasas par cilveķa darba stundām kas uz turieni pako, nogādā mantas uttt

visi gribam pa lēto, bet nesparotaam, ka ja viena lieta ir atstrādāta un strādā bet nākamā palielinās VISU sūtijumu izmaksas, iepakošanas laiksus utt par X naudiņām.
Bralitis 20.04.16
2 eur(pasta stacijā) 10 paciņas ar gumijas zivtiņām . Tā tas maksā . Ir pārbaudīts. Polšs gan neaizgāja čomam :( Pēc tam tikai izlasīju noteikumus . Alkoholu izrādas nedrīkst.
Leopolds 20.04.16
Nu nespirinies.... painteresējies.....!
kkas 20.04.16
S izmēra kaste omniva ir 2eur iesk pvn, privātajiem Gan jau biznesa klientiem ir citas cenas.
JIG.LV 20.04.16
Ietiepīgs . Puse LV internetveikalu sūta ar pasta stacijām . Iecērtas un viss . Tev klienti prasa . Ko spirinies .

Bralitis, 20.aprīlis 2016, 22:51


Puse , pat teiktu 80% interneta veikalu nav veilai, bet loģistiks servisi, kas stumda preci no vairumniekiem
Leopolds 20.04.16
Neesi tik skeptisks! Gandrīz visos veikalos piegāde caur pakomātu ir lētāka kā Latvijas pastam...
kkas 20.04.16
Neviens jums pakomātu neprasīs un citas lietas arī. Internetā ir vienkārši. Kkas nav ērti vai saprotami- klients aizies. 75% grozu internetā tiek pamesti nepasūtīti. Nevienam i veikalam nav problēmu ar identitāti un pakomātiem. :) varu derēt ka pat priekš jums pašiem būs 3x ātrāk sagatavot nosūtīt ar pakomātu kā čikāties pastā. S izmērs domāju jums kādiem 70% pasūtījumu pietiks atliektiem galiem.
Bralitis 20.04.16
Ietiepīgs . Puse LV internetveikalu sūta ar pasta stacijām . Iecērtas un viss . Tev klienti prasa . Ko spirinies .
JIG.LV 20.04.16
Nu ja būtu pakomāts, tad arī klientu būtu vairāk! Tas kas izmēģinājis pakmātu diez vai gribēs vēl kādreiz uz pastu skriet

Leopolds, 20.aprīlis 2016, 22:28



Nu esmu skepisks, kk kšds izvēlēsies paakomātu,pie nosacījuma, ka uzliksim cenu pa pakomtu 6EUR un bezmaksa piedādi no 100EUI bet pa pastu atstsim tos pašus 4 utt. Visiem ne kāpēc būs mīlāks pasts :(
Leopolds 20.04.16
Nu ja būtu pakomāts, tad arī klientu būtu vairāk! Tas kas izmēģinājis pakmātu diez vai gribēs vēl kādreiz uz pastu skriet
Leopolds 20.04.16
Sorry, perebors sanāca:)
Leopolds 20.04.16
Jig!
Ašpadsmit piegādes veidu nevajag. Bet viens pakomāts gan būtu progresīvi un klientiem ļoti ērti. Noteikti, ka lielākā daļaa tavu klientu ir strādājoši cilvēki, kuri nesēž mājās un kuriem problemātiski līdz pastam tikt, kurš strādā no 9-17 vai kā līdzīgi. Savukārt pakomāti atrodas lielākajos tirdzniecības centros, strādā ilgi un var saņemt sūtījumu dažu sekunžu laikā. Ļoooti ērti!
Leopolds 20.04.16
Jig!
Ašpadsmit piegādes veidu nevajag. Bet viens pakomāts gan būtu progresīvi un klientiem ļoti ērti. Noteikti, ka lielākā daļaa tavu klientu ir strādājoši cilvēki, kuri nesēž mājās un kuriem problemātiski līdz pastam tikt, kurš strādā no 9-17 vai kā līdzīgi. Savukārt pakomāti atrodas lielākajos tirdzniecības centros, strādā ilgi un var saņemt sūtījumu dažu sekunžu laikā. Ļoooti ērti!
Leopolds 20.04.16
Jig!
Ašpadsmit piegādes veidu nevajag. Bet viens pakomāts gan būtu progresīvi un klientiem ļoti ērti. Noteikti, ka lielākā daļaa tavu klientu ir strādājoši cilvēki, kuri nesēž mājās un kuriem problemātiski līdz pastam tikt, kurš strādā no 9-17 vai kā līdzīgi. Savukārt pakomāti atrodas lielākajos tirdzniecības centros, strādā ilgi un var saņemt sūtījumu dažu sekunžu laikā. Ļoooti ērti!
JIG.LV 20.04.16
tik tiešām ir 21 gadsimts un tas pasts ar stagnātiskiem klientiem un apkalpojošo personālu, kuram akumulatori sen nosēdušies.... laiks padomāt par progresīvākām piegādes metodēm

papsis, 20.aprīlis 2016, 22:00


Pakomāts ir progresīva piegādes metode tādā griezumā, ka piegāde ir visātrākā, bet tā reāli izdomāta unp predzēta privātpersonu sūtījumiem privātpersonām. Trūkumi ir ļoti strikti ierobežoti izmēri un, no biznesa viedokļa, slikti pārbaudāma atsekojamība un vai preci šaņem tas kas par to maksājis vai kāds, kas nolūrējis vai tml. ieguvis kodu. Biznesa sūtījumiem klientiem daudz drošāks ir pasts, kur tiek pārbaudīta saņemēja identitāte un nekad nevar rasties strīds ka un ko ir saņēmis. 2.5 gadu laikā pasts mums nav pazaudējis nevienu sūtīumu un nekad nav radušās prolēmas, tā kā uzskatam, ka klienti ir apmierināti. Par pakomātu piegādes iespēju to pašu 2.5 gadu laikā ir interesējušies kopumā cilvēki 5-10. Katrs klients ir svarīgs, taču šajā gadījumā "pakomātu fanātu" vēlmes nepārsver simtiem mūsu esošo un ar sistēmu aomierināto klientu "balsojumu"...

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs