bars
01.03.17
http://www.robinson-fishing.sk/Blyskac-plandavka-ASP-d941.htm?tab=description
Vai kāds no šīs lapas sūta sev...interese ir.
Vai kāds no šīs lapas sūta sev...interese ir.
Kāds izmērs vajadzīgs ?
Marihuana, 27.februāris 2017, 20:06
Es iepērkos tikai Ķīnas AliExpress interneta veikalā un man nekad nav bijušas problēmas ar naudas saņemšanu atpakaļ, ja retos gadījos agrākajos gados, kas izgāja greizi.
Tikai laikus internetā vajag ierosināt strīdu, iekams nav pagājis saņemšanas termiņš.
Ja pārdevējs nereaģē AliExpress 7 dienu laikā pārskaita naudu uz bankas kontu.
Ir gadījies, ne vienu reizi vien, ka pēc īsāka vai ilgāka laika atnāk arī nokavējusies prece, lieta jau izbeigta un nav pat kam paldies pateikt, jo ir nauda kontā un manta mājās.
Pie tam cenas!? Ja šeit pītā aukla maksā 18-23 Euro 130 par m, tad tur 8 diegu pīto var dabūt 2,82 Euro 100 m = 28,20 Euro 1 000 m (1 km), 0,41 mm ar testu 49 kg. Ja ņem 4 diegu pīto, tad tests būs 36-38 kg un cena uz pusi mazāka.
Līdz šai dienai man ir 209 dažādu preču pasūtījumu, nav bijis piekrāpšanas problēmu un par visu esmu ļoti apmierināts.
Ja nebūtu Ķīnas interneta veikalu, es nespētu finansēt izdevumus un pilnvērtīgi nodarboties ar zveju.
dictiobacter, 8.februāris 2017, 09:05
Izstāstīšu savu gadījumu.
Daudzas lietas copei pasūtu internetveikalos, un līdz šim ar visu esmu bijis ļoti apmierināts. Pasūtu, jo dzīvoju tālu no Rīgas.
Esmu sūtījis gan jig.lv, gan eboat.lv, fishbon.lv, neoshop.lv, moblive.lv, utt.. Ar visu līdz šim nekad nav bijušas nekādas problēmas, bet pēdējo reiz moblive.lv mani tomēr pievīla. Pirms tam tur ir pirktas vairākas spoles un kāti, viss bija super. Noskatīju sev jaunu fīderi un ar labu cenu atradu to tieši moblive.lv. Mājas lapā rādās, ka prece ir pieejama, super. Izdaru pasūtījumu, atzīmēju saņemšanas veidu. Tad man tiek atsūtīts rēķins, kuru apmaksāju un gaidu savu preci. Nākamā dienā tiek atsūtīta sms, ka mana pasūtītā prece nav pieejama, un pasūtījums ir atcelts, ne vārda par naudas atmaksu. Zvanu, reizes 10, neveiksmīgi, neatbild. e-pastā beidzot atbild, ka lai atgūtu naudu, man jāsūta savs vārds, uzvārds un konta nr. viņiem. Manuprāt viņiem pašiem būtu mani jāmeklē, lai atgrieztu naudu, nevis man viņus, jo rēķinu jau viņi man izsūtīja. Un beigās izrādās naudu man 3-10 darba dienas jāgaida, ja nebūtu interesējies, tad naudas nebūtu.
Par naudu neuztraucos, jo tā jau nav zaudēta. Galvenā problēma, kāpēc, ja prece nav pieejama, pircējiem tiek izsūtīts rēķins? Vai tā ir ierasta lieta internetveikaliem, vai man vienkārši nepaveicās?
EdgarsPriede, 16.decembris 2016, 15:50
Naudu, joprojām, neesmu saņēmis atpakaļ
EdgarsPriede, 3.janvāris 2017, 17:22
Dodies uz policiju. Lai cik neticami tas arī neliktos, zināms cilvēks pēc iesnieguma uzrakstīšanas (standarta situācija - priekšapmaksa un preces nesaņemšana) naudu atguva.
Hotentots, 6.februāris 2017, 21:50
Izstāstīšu savu gadījumu.
Daudzas lietas copei pasūtu internetveikalos, un līdz šim ar visu esmu bijis ļoti apmierināts. Pasūtu, jo dzīvoju tālu no Rīgas.
Esmu sūtījis gan jig.lv, gan eboat.lv, fishbon.lv, neoshop.lv, moblive.lv, utt.. Ar visu līdz šim nekad nav bijušas nekādas problēmas, bet pēdējo reiz moblive.lv mani tomēr pievīla. Pirms tam tur ir pirktas vairākas spoles un kāti, viss bija super. Noskatīju sev jaunu fīderi un ar labu cenu atradu to tieši moblive.lv. Mājas lapā rādās, ka prece ir pieejama, super. Izdaru pasūtījumu, atzīmēju saņemšanas veidu. Tad man tiek atsūtīts rēķins, kuru apmaksāju un gaidu savu preci. Nākamā dienā tiek atsūtīta sms, ka mana pasūtītā prece nav pieejama, un pasūtījums ir atcelts, ne vārda par naudas atmaksu. Zvanu, reizes 10, neveiksmīgi, neatbild. e-pastā beidzot atbild, ka lai atgūtu naudu, man jāsūta savs vārds, uzvārds un konta nr. viņiem. Manuprāt viņiem pašiem būtu mani jāmeklē, lai atgrieztu naudu, nevis man viņus, jo rēķinu jau viņi man izsūtīja. Un beigās izrādās naudu man 3-10 darba dienas jāgaida, ja nebūtu interesējies, tad naudas nebūtu.
Par naudu neuztraucos, jo tā jau nav zaudēta. Galvenā problēma, kāpēc, ja prece nav pieejama, pircējiem tiek izsūtīts rēķins? Vai tā ir ierasta lieta internetveikaliem, vai man vienkārši nepaveicās?
EdgarsPriede, 16.decembris 2016, 15:50
Naudu, joprojām, neesmu saņēmis atpakaļ
EdgarsPriede, 3.janvāris 2017, 17:22
Izstāstīšu savu gadījumu.
Daudzas lietas copei pasūtu internetveikalos, un līdz šim ar visu esmu bijis ļoti apmierināts. Pasūtu, jo dzīvoju tālu no Rīgas.
Esmu sūtījis gan jig.lv, gan eboat.lv, fishbon.lv, neoshop.lv, moblive.lv, utt.. Ar visu līdz šim nekad nav bijušas nekādas problēmas, bet pēdējo reiz moblive.lv mani tomēr pievīla. Pirms tam tur ir pirktas vairākas spoles un kāti, viss bija super. Noskatīju sev jaunu fīderi un ar labu cenu atradu to tieši moblive.lv. Mājas lapā rādās, ka prece ir pieejama, super. Izdaru pasūtījumu, atzīmēju saņemšanas veidu. Tad man tiek atsūtīts rēķins, kuru apmaksāju un gaidu savu preci. Nākamā dienā tiek atsūtīta sms, ka mana pasūtītā prece nav pieejama, un pasūtījums ir atcelts, ne vārda par naudas atmaksu. Zvanu, reizes 10, neveiksmīgi, neatbild. e-pastā beidzot atbild, ka lai atgūtu naudu, man jāsūta savs vārds, uzvārds un konta nr. viņiem. Manuprāt viņiem pašiem būtu mani jāmeklē, lai atgrieztu naudu, nevis man viņus, jo rēķinu jau viņi man izsūtīja. Un beigās izrādās naudu man 3-10 darba dienas jāgaida, ja nebūtu interesējies, tad naudas nebūtu.
Par naudu neuztraucos, jo tā jau nav zaudēta. Galvenā problēma, kāpēc, ja prece nav pieejama, pircējiem tiek izsūtīts rēķins? Vai tā ir ierasta lieta internetveikaliem, vai man vienkārši nepaveicās?
EdgarsPriede, 16.decembris 2016, 15:50
Sveiki!
Noskatīju vienu kātiņu sev tackle4all.com mājaslapā.
Varbūt kāds ir sūtījis no tieši šī internetveikala un var padalīties ar pieredzi? Nekad neesmu sūtījis kātus no ārzemēm, varbūt ir kaut kas, kam jāpievērš pastiprināta uzmanība?
Paldies iepriekš atsaucīgajiem cilvēkiem :)
Tarakans, 22.decembris 2016, 12:01
Ir sūtīti tieši kāti, ērti, uzreiz var nomaksāt PVN, piegāde no Kipras, tikai jāuzmanās ar preces esamību, pirms maksā ar paypal, aizraksti jautājumu, vai prece ir pieejama. Piegāde ar EMS līdz durvīm.
Vigulis, 28.decembris 2016, 21:39
Sveiki!
Noskatīju vienu kātiņu sev tackle4all.com mājaslapā.
Varbūt kāds ir sūtījis no tieši šī internetveikala un var padalīties ar pieredzi? Nekad neesmu sūtījis kātus no ārzemēm, varbūt ir kaut kas, kam jāpievērš pastiprināta uzmanība?
Paldies iepriekš atsaucīgajiem cilvēkiem :)
Tarakans, 22.decembris 2016, 12:01
Izstāstīšu savu gadījumu.
Daudzas lietas copei pasūtu internetveikalos, un līdz šim ar visu esmu bijis ļoti apmierināts. Pasūtu, jo dzīvoju tālu no Rīgas.
Esmu sūtījis gan jig.lv, gan eboat.lv, fishbon.lv, neoshop.lv, moblive.lv, utt.. Ar visu līdz šim nekad nav bijušas nekādas problēmas, bet pēdējo reiz moblive.lv mani tomēr pievīla. Pirms tam tur ir pirktas vairākas spoles un kāti, viss bija super. Noskatīju sev jaunu fīderi un ar labu cenu atradu to tieši moblive.lv. Mājas lapā rādās, ka prece ir pieejama, super. Izdaru pasūtījumu, atzīmēju saņemšanas veidu. Tad man tiek atsūtīts rēķins, kuru apmaksāju un gaidu savu preci. Nākamā dienā tiek atsūtīta sms, ka mana pasūtītā prece nav pieejama, un pasūtījums ir atcelts, ne vārda par naudas atmaksu. Zvanu, reizes 10, neveiksmīgi, neatbild. e-pastā beidzot atbild, ka lai atgūtu naudu, man jāsūta savs vārds, uzvārds un konta nr. viņiem. Manuprāt viņiem pašiem būtu mani jāmeklē, lai atgrieztu naudu, nevis man viņus, jo rēķinu jau viņi man izsūtīja. Un beigās izrādās naudu man 3-10 darba dienas jāgaida, ja nebūtu interesējies, tad naudas nebūtu.
Par naudu neuztraucos, jo tā jau nav zaudēta. Galvenā problēma, kāpēc, ja prece nav pieejama, pircējiem tiek izsūtīts rēķins? Vai tā ir ierasta lieta internetveikaliem, vai man vienkārši nepaveicās?
EdgarsPriede, 16.decembris 2016, 15:50