Sveiciens auto copmaņiem!Laiks iet, bet piedāvājums niecīgs.Meklēju abpusēji izdevīgu piedāvājumu , lai nopirktu savam apvidus auto priekšējo aizsargstieni(ķengursitamo).Var būt kādam ir kādi Gali.Interneta iespējas izskatītas, cenas neadekvātas:)(varētu ieguldīt 200-350Eur)Protams ar EUR sertifikātu.Viss PM.
Varbūt kaut ko neuztvēru kā vajag, bet... Kāpēc uzreiz nebrauci uz "uzticamo" servisu? :)
Es aizbraucu, lai man nosaka problēmu, jo nejau katrs servis nemas ar starteriem !
[quote=506001]Par copes transportu, manu autiņu- Stasts par servisu " razvodilu".
Karoče paveicās Tev ja jau nesapirki spararatu u.t.t, nja tautai savi varoņi jāzin, esmu tur ar bijis, ģeneratoru uz diagnostiku vedu, nju beigts, par cik ļoti dārgi piedāvāja vietā, nepirku pie viņiem.
Varbūt kaut ko neuztvēru kā vajag, bet... Kāpēc uzreiz nebrauci uz "uzticamo" servisu? :)
Par copes transportu, manu autiņu- Stasts par servisu " razvodilu".
Pirms mēneša parādās trokšņi starterim ( metāliska skaņa ), es braucu uz diagnostiku -Rīga Pērnavas 86 uz servisu, kas nodarbojās ar starteru diagnostiku un remontu. Pēc diagnostikas Man paziņo, ka spararatam zobrati nodiluši un auto var salabot tikai mainot spararatu un pie reizes arī derētu sajūgu nomainīt, to visu var izdarīt pie viņiem pa summmu x , kā arī sajūga disks pie viņiem arī ir uz vietas! Pēc neilga laika atrodu lietotu spararatu un aizbraucu uz citu servisu, saku , ka tāda problēma, tie saka, ka vispirms apskatīs starteri un sparatu.
Beigas izradās, ka spararatam zobi nav nodiluši, bet vaina pašā starterī , viņs neaiziet līdz galam....
Ko es ar to gribēju pateikt, vienīgi, to , ka nevajag braukt uz to servisu un akli ticēt visam , ko viņi saka, jo parbaidīt, to var tikai uzticama servisā, nevis, kantorī, kur cenšas uzspiest remontu, kurš nav nemaz vajadzīgs.
Šodien es neļāvu no sevis izkrāpt pa nevajadzīgu darbu un rezerves daļām apmēram 250 euro ( darbs + sajūga rem. komplekts)
opusums, 23.novembris 2017, 17:26
Vot vot!Nevajag pieļaut lai tevi apčakarē,padomāt un tā,daudzus šitā var viegli apčakarēt.
Par copes transportu, manu autiņu- Stasts par servisu " razvodilu".
Pirms mēneša parādās trokšņi starterim ( metāliska skaņa ), es braucu uz diagnostiku -Rīga Pērnavas 86 uz servisu, kas nodarbojās ar starteru diagnostiku un remontu. Pēc diagnostikas Man paziņo, ka spararatam zobrati nodiluši un auto var salabot tikai mainot spararatu un pie reizes arī derētu sajūgu nomainīt, to visu var izdarīt pie viņiem pa summmu x , kā arī sajūga disks pie viņiem arī ir uz vietas! Pēc neilga laika atrodu lietotu spararatu un aizbraucu uz citu servisu, saku , ka tāda problēma, tie saka, ka vispirms apskatīs starteri un sparatu.
Beigas izradās, ka spararatam zobi nav nodiluši, bet vaina pašā starterī , viņs neaiziet līdz galam....
Ko es ar to gribēju pateikt, vienīgi, to , ka nevajag braukt uz to servisu un akli ticēt visam , ko viņi saka, jo parbaidīt, to var tikai uzticama servisā, nevis, kantorī, kur cenšas uzspiest remontu, kurš nav nemaz vajadzīgs.
Šodien es neļāvu no sevis izkrāpt pa nevajadzīgu darbu un rezerves daļām apmēram 250 euro ( darbs + sajūga rem. komplekts)
Varbūt kādam bušu copmanim ir 5-6 vietīgs busiņš un vēlēšanās nedaudz piepelnīties?
Nākošnedēļ darba dienā Lilaste-Rīga- Miķeļbāka vai Lūžņa un naktī atpakaļ.
Benzīns no mums, par samaksu privāti.
Mierkalns,
Slieces, slieces... par ko ir runa??? Par sturējamam sliecēm?
dakterp, 21.janvāris 2017, 22:05
Aizmugurējā kāpurkēde slīd pa plastmasas(maināmam)sliecēm, kuras bez sniega berzes ietekmē ļoti ātri dilst(uz tām ir kontroles svītra kad jāmaina)un arī karst.
Mierkalns,
Slieces, slieces... par ko ir runa??? Par sturējamam sliecēm?
es arī par taisnību necīnos. Uzturu sarunu. Man arī vairākus gadus bija sniega mocis, taču lai ar to izbrauktu pāris reizes.... . Tas vidzemē. Alūksnes puse parasti ir bagātāka ar sniegu.
Runājot par dzesi. Pie ātras braukšanas pa pliku ledu, sniega mocim karst ķēde un vadīklas(slieces). Izskaidrojums ļoti vienkārš, jo navsniega kas tās dzesētu. Centos ar savu polaris parasti braukt uz ezera tur, kur vairāk sniega. Mazos gabalos to nejūt, runa ir par 10+ kilometriem bez apstājas.
DICHKA, 21.janvāris 2017, 19:13
Lai brauktu pa ledu ar moci(par tām sliecēm taisnība)tāpēc iegādājos un abās pusēs piestiprināju ledus kapātājus(troses galos iepresēti nagi)kas braucot uz ķēdi met šos ledus kristāliņus.Otra bēda ArticCat slodzē,ja velk vannu ar copmaņiem karst dzinējs(tosols)izejot no situācijas,moča aizmugurē(tur vairāk vietas un vieglāk pievienoties)uzstādīju radiatoru ar ventilatoru,kaut kā tā jāpielāgojas..
Jā, Vidzemes pusē sniegs parasti ir vairāk.tur tāda manta biežāk noder.
es arī par taisnību necīnos. Uzturu sarunu. Man arī vairākus gadus bija sniega mocis, taču lai ar to izbrauktu pāris reizes.... . Tas vidzemē. Alūksnes puse parasti ir bagātāka ar sniegu.
Runājot par dzesi. Pie ātras braukšanas pa pliku ledu, sniega mocim karst ķēde un vadīklas(slieces). Izskaidrojums ļoti vienkārš, jo navsniega kas tās dzesētu. Centos ar savu polaris parasti braukt uz ezera tur, kur vairāk sniega. Mazos gabalos to nejūt, runa ir par 10+ kilometriem bez apstājas.
Man Alūksnes pusē moci sanāk izmantot katru gadu, ar īsākiem vai garākiem periodiem. Tas ir jāskatās individuāli, kas kuram ir vajadzīgs.
Tam gan varu piekrist, ka mūsu ziemām sneigamoča izmantošanai ir īss periods, pats esmu sniegmoča īpašnieks, un ļoti labi saprotu ko nozīmē uzturēt sniegamoci, ķēdi dēļ jaudas plēš labi (man ir sportam tendēts mocis), taču ar nekādu dzesi nekad problēmas nav bijušas. Sniega mocis der arī izklaidei, ir ātrāks, aiztur vēju, ērtāk braukt utt.
Tā kā šīm motokamanām plusus pār sniegamoci neredzu, piesien to pašu vannu aizmugurē un velc kur patīk.
Protams tas ir tikai mans viedoklis, un par taisnību necīnos.
Vienīgais pluss ir cena, sniegamoci pa tādu naudu nedabūsi, labu ar ko būs prieks braukt.
Mocim arī cipars lielāks. Un izmantot reizi dažos gados varētu sanākt.
Domaataajs, 21.janvāris 2017, 18:34
katram savi plusi un mīnusi.
Motosuņa plusi:
degvielas paterins
parvietosana
glabasana
apkopju izmaksas
pielietojums cauru gadu un tt.
Mocim arī cipars lielāks. Un izmantot reizi dažos gados varētu sanākt.
Pie mūsu ziemām, sniega mocim pielietojums var teikt ka nav vispār. Kā zināms sniega močiem pārsvarā ir ķēdēm vadīklas kam nepieciešama dzese. Savukārt sniega suņiem to vietā ir skrituļi kā burānam.
Skaidrs, nu nezinu, praktiskums šim ir tikai braukšanai copē, pēc manām domām nekam citam īsti neder.
Crazycat, 20.janvāris 2017, 23:25
Droši vien neiedomājies par neizbraucamiem lauku ceļiem ziemā, lai tiktu kaut vai līdz veikalam.
bet virziens principā pareizs, izmantošanas iespējas ir ierobežotas,
Vairāk biju domājis salīdzināt ar sniegamoci.
Domaataajs, 21.janvāris 2017, 17:57
Skaidrs, nu nezinu, praktiskums šim ir tikai braukšanai copē, pēc manām domām nekam citam īsti neder.
Crazycat, 20.janvāris 2017, 23:25
Droši vien neiedomājies par neizbraucamiem lauku ceļiem ziemā, lai tiktu kaut vai līdz veikalam.
bet virziens principā pareizs, izmantošanas iespējas ir ierobežotas,
Iestājoties ziemai tipiskiem laikapstākļiem un Latvijas ūdenstilpēm pārklājoties ar ledus kārtu, aizsākas ne tikai zemledus makšķerēšanas sezona, bet arī pārgalvīga pārvietošanās un ledus izturības pārbaude ar dažādiem transportlīdzekļiem.
Ņemot vērā neseno notikumu, kad 7.janvārī Driškina ezerā Pārgaujas novadā ielūza uz ledus uzbraukusī vieglā automašīna “VW Golf”, Dabas aizsardzības pārvalde vērš uzmanību, ka pārvietošanās ar mehanizētajiem transportlīdzekļiem, tai skaitā automašīnām, traktortehniku, motocikliem, tricikliem, kvadracikliem un mopēdiem, pa lielāko daļu Latvijas ezeru un upju ir aizliegta.
Ierobežojumi noteikti, lai nodrošinātu dabisko ūdensteču un ūdenstilpju ūdeņu un dabas resursu aizsardzību, mazinātu iespējamo piesārņojumu un traucējumu makšķerniekiem, kā arī lai nodrošinātu drošību uz ezeriem un upēm ledus periodā. Vienīgie izņēmumi pieļaujami gadījumos, ja pārvietošanās ir saistīta ar šo teritoriju apsaimniekošanu, uzraudzību vai valsts aizsardzības uzdevumu veikšanu, vai glābšanas un meklēšanas darbiem.
“Vēlme ātrāk nokļūt labās makšķerēšanas vietās vai kāre pēc adrenalīna diemžēl mūsu sabiedrībā ir bieži sastopamas. Taču pieredze liecina, ka ne viens vien nepārdomāts vai pārgalvīgs izbrauciens pa ezera ledu beidzas ar ielūzušu spēkratu. Rezultātā šāds “hobijs” var izrādīties gana dārgs, jo zaudējumos aprēķināmas gan spēkrata, gan glābšanas darbu izmaksas, gan administratīvā soda apmērs, kā arī videi nodarītā kaitējuma apmērs,” komentē DAP vecākais valsts vides inspektors Mārtiņš Blaus.
DAP inspektoru uzdevums ir uzraudzīt īpaši aizsargājamās dabas teritorijas un novērst tajās neatļautas darbības, tādējādi saudzējot Latvijas dabu un tās vērtības. Konstatējot pārvietošanos pa dabiskajām ūdenstilpēm un ūdenstecēm ar mehānisko transportlīdzekli, inspektori sagatavos pārkāpējam administratīvā pārkāpuma protokolu. Administratīvā soda apmērs par šo pārkāpumu atbilstoši Latvijas administratīvo pārkāpumu kodeksa 81.pantam fiziskām personām ir 30-1000 EUR, bet juridiskām personām – 280-2100 EUR.
Pārgaujas pašvaldības policija ir ierosinājusi administratīvo lietvedību par pārkāpumiem Driškina ezerā. Tā kā šī ir īpaši aizsargājamā dabas teritorija – Driškina ezers ietilpst Gaujas Nacionālajā parkā – lieta ir nodota DAP vērtēšanai un lēmuma pieņemšanai par soda apmēru. Iestājoties siltākam laikam, DAP izvērtēs situāciju dabā par spēkrata atstāto piesārņojumu, informējot par to Valsts vides dienestu.
“Nemitīgi aicinām cilvēkus doties dabā ar izpratni, saudzēt ne tikai sevi un savu īpašumu, bet arī dabas vērtības sev apkārt, taču aizvien saskaramies ar pārgalvīgas rīcības sekām,” stāsta M.Blaus.
Par pārkāpumiem vai jautājumu gadījumā aicinām zvanīt Dabas aizsardzības pārvaldei pa tālr.: 67509545, vai rakstīt: daba@daba.gov.lv