atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Makšķernieku veikali internetā

bars 01.03.17
sigi 28.02.17
Kāds neplāno pasūtījumu no cabelas.com? Tagad tur, piemēram, daiwa exceller ir nopērkama pa kapeikām: http://www.cabelas.com/catalog/product.jsp?productId=1881423&type=product

Mani pat varētu interesēt..
vlDream 28.02.17
Kāds izmērs vajadzīgs ?

Marihuana, 27.februāris 2017, 20:06

netā nopirku 3.5 - 9 cm kad atnācā tad ne tuvu nav 9 cm bet 7 cm iznāca .. lielāku izmēra nav ?
Marihuana 27.02.17
Kāds izmērs vajadzīgs ?
vlDream 27.02.17
kurā i veikalā varētu nopirkt Keitech Mad Wag baltā krāsā
Vincis 08.02.17
Dalos pieredzē. Iepirkos vobler.ee veikalā, piedāvājuma ziņā veikals ieinteresēja ar to, ka pārdod Itumo (ex Liberty) voblerus un Black Hole spiningus, kuri citviet nav sastapti. Veikala menedžeris teica, ka viņi esot vienīgie Baltijā, kas pārstāv šos brendus. Citādi prece līdzīga mūsu veikaliem, cenas nesalīdzināju. Piegādi veica ar pasta starpniecību 2 dienu laikā, pirku pāris voblerus, piegāde bija 3eiro ar kapeikām. Komunikācijas ziņā džeki ir ļoti pozitīvi, iespaids palika labs. Vienīgais brīdinājums, esiet uzmanīgi izvēloties piegādi, tur ir neprecīzs tulkojums no Igauņu valodas uz krievu un angļu valodu, ceru, ka izlabos, bet vienmēr labāk uzzvanīt pirms pasūta. Ne asakas!

P.S. Lūdzu nesāciet kārtējo diskusiju - oriģināli vobleri pret pakaļdarinājumiem! :D
vlDream 08.02.17
Es iepērkos tikai Ķīnas AliExpress interneta veikalā un man nekad nav bijušas problēmas ar naudas saņemšanu atpakaļ, ja retos gadījos agrākajos gados, kas izgāja greizi.
Tikai laikus internetā vajag ierosināt strīdu, iekams nav pagājis saņemšanas termiņš.
Ja pārdevējs nereaģē AliExpress 7 dienu laikā pārskaita naudu uz bankas kontu.
Ir gadījies, ne vienu reizi vien, ka pēc īsāka vai ilgāka laika atnāk arī nokavējusies prece, lieta jau izbeigta un nav pat kam paldies pateikt, jo ir nauda kontā un manta mājās.
Pie tam cenas!? Ja šeit pītā aukla maksā 18-23 Euro 130 par m, tad tur 8 diegu pīto var dabūt 2,82 Euro 100 m = 28,20 Euro 1 000 m (1 km), 0,41 mm ar testu 49 kg. Ja ņem 4 diegu pīto, tad tests būs 36-38 kg un cena uz pusi mazāka.
Līdz šai dienai man ir 209 dažādu preču pasūtījumu, nav bijis piekrāpšanas problēmu un par visu esmu ļoti apmierināts.
Ja nebūtu Ķīnas interneta veikalu, es nespētu finansēt izdevumus un pilnvērtīgi nodarboties ar zveju.

dictiobacter, 8.februāris 2017, 09:05

esi mani pārspējis man ap 150 + - un gājis ir visādi un no visādiem i veikaliem ...ķīnietim prieks ka ir kas pērk visu laiku no viņiem visādus krāmus
Es iepērkos tikai Ķīnas AliExpress interneta veikalā un man nekad nav bijušas problēmas ar naudas saņemšanu atpakaļ, ja retos gadījos agrākajos gados, kas izgāja greizi.
Tikai laikus internetā vajag ierosināt strīdu, iekams nav pagājis saņemšanas termiņš.
Ja pārdevējs nereaģē AliExpress 7 dienu laikā pārskaita naudu uz bankas kontu.
Ir gadījies, ne vienu reizi vien, ka pēc īsāka vai ilgāka laika atnāk arī nokavējusies prece, lieta jau izbeigta un nav pat kam paldies pateikt, jo ir nauda kontā un manta mājās.
Pie tam cenas!? Ja šeit pītā aukla maksā 18-23 Euro 130 par m, tad tur 8 diegu pīto var dabūt 2,82 Euro 100 m = 28,20 Euro 1 000 m (1 km), 0,41 mm ar testu 49 kg. Ja ņem 4 diegu pīto, tad tests būs 36-38 kg un cena uz pusi mazāka.
Līdz šai dienai man ir 209 dažādu preču pasūtījumu, nav bijis piekrāpšanas problēmu un par visu esmu ļoti apmierināts.
Ja nebūtu Ķīnas interneta veikalu, es nespētu finansēt izdevumus un pilnvērtīgi nodarboties ar zveju.
vlDream 07.02.17
poļu bode atnāk nedēļas laikā
Izstāstīšu savu gadījumu.
Daudzas lietas copei pasūtu internetveikalos, un līdz šim ar visu esmu bijis ļoti apmierināts. Pasūtu, jo dzīvoju tālu no Rīgas.
Esmu sūtījis gan jig.lv, gan eboat.lv, fishbon.lv, neoshop.lv, moblive.lv, utt.. Ar visu līdz šim nekad nav bijušas nekādas problēmas, bet pēdējo reiz moblive.lv mani tomēr pievīla. Pirms tam tur ir pirktas vairākas spoles un kāti, viss bija super. Noskatīju sev jaunu fīderi un ar labu cenu atradu to tieši moblive.lv. Mājas lapā rādās, ka prece ir pieejama, super. Izdaru pasūtījumu, atzīmēju saņemšanas veidu. Tad man tiek atsūtīts rēķins, kuru apmaksāju un gaidu savu preci. Nākamā dienā tiek atsūtīta sms, ka mana pasūtītā prece nav pieejama, un pasūtījums ir atcelts, ne vārda par naudas atmaksu. Zvanu, reizes 10, neveiksmīgi, neatbild. e-pastā beidzot atbild, ka lai atgūtu naudu, man jāsūta savs vārds, uzvārds un konta nr. viņiem. Manuprāt viņiem pašiem būtu mani jāmeklē, lai atgrieztu naudu, nevis man viņus, jo rēķinu jau viņi man izsūtīja. Un beigās izrādās naudu man 3-10 darba dienas jāgaida, ja nebūtu interesējies, tad naudas nebūtu.
Par naudu neuztraucos, jo tā jau nav zaudēta. Galvenā problēma, kāpēc, ja prece nav pieejama, pircējiem tiek izsūtīts rēķins? Vai tā ir ierasta lieta internetveikaliem, vai man vienkārši nepaveicās?

EdgarsPriede, 16.decembris 2016, 15:50

Naudu, joprojām, neesmu saņēmis atpakaļ

EdgarsPriede, 3.janvāris 2017, 17:22

Dodies uz policiju. Lai cik neticami tas arī neliktos, zināms cilvēks pēc iesnieguma uzrakstīšanas (standarta situācija - priekšapmaksa un preces nesaņemšana) naudu atguva.

Hotentots, 6.februāris 2017, 21:50

Paldies, bet naudu atguvu, solītajā termiņā gan viņi ar atmaksu neiekļāvās..
Hotentots 06.02.17
Izstāstīšu savu gadījumu.
Daudzas lietas copei pasūtu internetveikalos, un līdz šim ar visu esmu bijis ļoti apmierināts. Pasūtu, jo dzīvoju tālu no Rīgas.
Esmu sūtījis gan jig.lv, gan eboat.lv, fishbon.lv, neoshop.lv, moblive.lv, utt.. Ar visu līdz šim nekad nav bijušas nekādas problēmas, bet pēdējo reiz moblive.lv mani tomēr pievīla. Pirms tam tur ir pirktas vairākas spoles un kāti, viss bija super. Noskatīju sev jaunu fīderi un ar labu cenu atradu to tieši moblive.lv. Mājas lapā rādās, ka prece ir pieejama, super. Izdaru pasūtījumu, atzīmēju saņemšanas veidu. Tad man tiek atsūtīts rēķins, kuru apmaksāju un gaidu savu preci. Nākamā dienā tiek atsūtīta sms, ka mana pasūtītā prece nav pieejama, un pasūtījums ir atcelts, ne vārda par naudas atmaksu. Zvanu, reizes 10, neveiksmīgi, neatbild. e-pastā beidzot atbild, ka lai atgūtu naudu, man jāsūta savs vārds, uzvārds un konta nr. viņiem. Manuprāt viņiem pašiem būtu mani jāmeklē, lai atgrieztu naudu, nevis man viņus, jo rēķinu jau viņi man izsūtīja. Un beigās izrādās naudu man 3-10 darba dienas jāgaida, ja nebūtu interesējies, tad naudas nebūtu.
Par naudu neuztraucos, jo tā jau nav zaudēta. Galvenā problēma, kāpēc, ja prece nav pieejama, pircējiem tiek izsūtīts rēķins? Vai tā ir ierasta lieta internetveikaliem, vai man vienkārši nepaveicās?

EdgarsPriede, 16.decembris 2016, 15:50

Naudu, joprojām, neesmu saņēmis atpakaļ

EdgarsPriede, 3.janvāris 2017, 17:22


Dodies uz policiju. Lai cik neticami tas arī neliktos, zināms cilvēks pēc iesnieguma uzrakstīšanas (standarta situācija - priekšapmaksa un preces nesaņemšana) naudu atguva.
andreiko 06.02.17
Ja tev sūta no ES, muita tev vispār nav jāmaksā nekāda, ielāgo taču ābeces patiesības. Un nodokļu aprēķināšanai izmanto http://muitaspaligs.lv/
upiks 06.02.17
Sveicināti,ir kāds sūtijis no poļu FISHING MART,cik saprotu muita nav,reģistrējies un pasūti,kā ir ar piegadi un cik ilgi tāds būtu jautajums,dikti jau patīkamas cenas un sortiments kāda mums nav
Izstāstīšu savu gadījumu.
Daudzas lietas copei pasūtu internetveikalos, un līdz šim ar visu esmu bijis ļoti apmierināts. Pasūtu, jo dzīvoju tālu no Rīgas.
Esmu sūtījis gan jig.lv, gan eboat.lv, fishbon.lv, neoshop.lv, moblive.lv, utt.. Ar visu līdz šim nekad nav bijušas nekādas problēmas, bet pēdējo reiz moblive.lv mani tomēr pievīla. Pirms tam tur ir pirktas vairākas spoles un kāti, viss bija super. Noskatīju sev jaunu fīderi un ar labu cenu atradu to tieši moblive.lv. Mājas lapā rādās, ka prece ir pieejama, super. Izdaru pasūtījumu, atzīmēju saņemšanas veidu. Tad man tiek atsūtīts rēķins, kuru apmaksāju un gaidu savu preci. Nākamā dienā tiek atsūtīta sms, ka mana pasūtītā prece nav pieejama, un pasūtījums ir atcelts, ne vārda par naudas atmaksu. Zvanu, reizes 10, neveiksmīgi, neatbild. e-pastā beidzot atbild, ka lai atgūtu naudu, man jāsūta savs vārds, uzvārds un konta nr. viņiem. Manuprāt viņiem pašiem būtu mani jāmeklē, lai atgrieztu naudu, nevis man viņus, jo rēķinu jau viņi man izsūtīja. Un beigās izrādās naudu man 3-10 darba dienas jāgaida, ja nebūtu interesējies, tad naudas nebūtu.
Par naudu neuztraucos, jo tā jau nav zaudēta. Galvenā problēma, kāpēc, ja prece nav pieejama, pircējiem tiek izsūtīts rēķins? Vai tā ir ierasta lieta internetveikaliem, vai man vienkārši nepaveicās?

EdgarsPriede, 16.decembris 2016, 15:50


Naudu, joprojām, neesmu saņēmis atpakaļ
Nicknice 28.12.16
Sveiki!
Noskatīju vienu kātiņu sev tackle4all.com mājaslapā.
Varbūt kāds ir sūtījis no tieši šī internetveikala un var padalīties ar pieredzi? Nekad neesmu sūtījis kātus no ārzemēm, varbūt ir kaut kas, kam jāpievērš pastiprināta uzmanība?
Paldies iepriekš atsaucīgajiem cilvēkiem :)

Tarakans, 22.decembris 2016, 12:01

Ir sūtīti tieši kāti, ērti, uzreiz var nomaksāt PVN, piegāde no Kipras, tikai jāuzmanās ar preces esamību, pirms maksā ar paypal, aizraksti jautājumu, vai prece ir pieejama. Piegāde ar EMS līdz durvīm.

Vigulis, 28.decembris 2016, 21:39

un pārbaudi vai kāts nav cietis transportējot.
Vigulis 28.12.16
Sveiki!
Noskatīju vienu kātiņu sev tackle4all.com mājaslapā.
Varbūt kāds ir sūtījis no tieši šī internetveikala un var padalīties ar pieredzi? Nekad neesmu sūtījis kātus no ārzemēm, varbūt ir kaut kas, kam jāpievērš pastiprināta uzmanība?
Paldies iepriekš atsaucīgajiem cilvēkiem :)

Tarakans, 22.decembris 2016, 12:01


Ir sūtīti tieši kāti, ērti, uzreiz var nomaksāt PVN, piegāde no Kipras, tikai jāuzmanās ar preces esamību, pirms maksā ar paypal, aizraksti jautājumu, vai prece ir pieejama. Piegāde ar EMS līdz durvīm.
Nicknice 28.12.16
Izstāstīšu savu gadījumu.
Daudzas lietas copei pasūtu internetveikalos, un līdz šim ar visu esmu bijis ļoti apmierināts. Pasūtu, jo dzīvoju tālu no Rīgas.
Esmu sūtījis gan jig.lv, gan eboat.lv, fishbon.lv, neoshop.lv, moblive.lv, utt.. Ar visu līdz šim nekad nav bijušas nekādas problēmas, bet pēdējo reiz moblive.lv mani tomēr pievīla. Pirms tam tur ir pirktas vairākas spoles un kāti, viss bija super. Noskatīju sev jaunu fīderi un ar labu cenu atradu to tieši moblive.lv. Mājas lapā rādās, ka prece ir pieejama, super. Izdaru pasūtījumu, atzīmēju saņemšanas veidu. Tad man tiek atsūtīts rēķins, kuru apmaksāju un gaidu savu preci. Nākamā dienā tiek atsūtīta sms, ka mana pasūtītā prece nav pieejama, un pasūtījums ir atcelts, ne vārda par naudas atmaksu. Zvanu, reizes 10, neveiksmīgi, neatbild. e-pastā beidzot atbild, ka lai atgūtu naudu, man jāsūta savs vārds, uzvārds un konta nr. viņiem. Manuprāt viņiem pašiem būtu mani jāmeklē, lai atgrieztu naudu, nevis man viņus, jo rēķinu jau viņi man izsūtīja. Un beigās izrādās naudu man 3-10 darba dienas jāgaida, ja nebūtu interesējies, tad naudas nebūtu.
Par naudu neuztraucos, jo tā jau nav zaudēta. Galvenā problēma, kāpēc, ja prece nav pieejama, pircējiem tiek izsūtīts rēķins? Vai tā ir ierasta lieta internetveikaliem, vai man vienkārši nepaveicās?

EdgarsPriede, 16.decembris 2016, 15:50

dzīves gudrība jaunajam gadam - nekad neveic priekšapmaksu interneta veikalos. :)

neoshop un moblive ir tikai izkārtnes internetā, jo reāla veikala jau nav. :) neoshop gan cenšās un ir atsaucīgi, es tur Salmo lietas pasūtu, kad uz veikalu iet negribās, jo Salmo nav sava internetveikala.
Tarakans 22.12.16
Sveiki!
Noskatīju vienu kātiņu sev tackle4all.com mājaslapā.
Varbūt kāds ir sūtījis no tieši šī internetveikala un var padalīties ar pieredzi? Nekad neesmu sūtījis kātus no ārzemēm, varbūt ir kaut kas, kam jāpievērš pastiprināta uzmanība?
Paldies iepriekš atsaucīgajiem cilvēkiem :)
snitraM 16.12.16
Ar tiem interneta veikaliem ir kā ar bitēm - nekad neko nevar zināt - vai būs medus vai dzēliens pakaļā.
Izstāstīšu savu gadījumu.
Daudzas lietas copei pasūtu internetveikalos, un līdz šim ar visu esmu bijis ļoti apmierināts. Pasūtu, jo dzīvoju tālu no Rīgas.
Esmu sūtījis gan jig.lv, gan eboat.lv, fishbon.lv, neoshop.lv, moblive.lv, utt.. Ar visu līdz šim nekad nav bijušas nekādas problēmas, bet pēdējo reiz moblive.lv mani tomēr pievīla. Pirms tam tur ir pirktas vairākas spoles un kāti, viss bija super. Noskatīju sev jaunu fīderi un ar labu cenu atradu to tieši moblive.lv. Mājas lapā rādās, ka prece ir pieejama, super. Izdaru pasūtījumu, atzīmēju saņemšanas veidu. Tad man tiek atsūtīts rēķins, kuru apmaksāju un gaidu savu preci. Nākamā dienā tiek atsūtīta sms, ka mana pasūtītā prece nav pieejama, un pasūtījums ir atcelts, ne vārda par naudas atmaksu. Zvanu, reizes 10, neveiksmīgi, neatbild. e-pastā beidzot atbild, ka lai atgūtu naudu, man jāsūta savs vārds, uzvārds un konta nr. viņiem. Manuprāt viņiem pašiem būtu mani jāmeklē, lai atgrieztu naudu, nevis man viņus, jo rēķinu jau viņi man izsūtīja. Un beigās izrādās naudu man 3-10 darba dienas jāgaida, ja nebūtu interesējies, tad naudas nebūtu.
Par naudu neuztraucos, jo tā jau nav zaudēta. Galvenā problēma, kāpēc, ja prece nav pieejama, pircējiem tiek izsūtīts rēķins? Vai tā ir ierasta lieta internetveikaliem, vai man vienkārši nepaveicās?

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs