šo laivu kāds ir aizvedis uz metāllūžņiem jo pēc foto tas ir metāllūžnu uzpirkšanas pukts
Šajos gadījumos (no vienkāršākā un lētākā uz sarežģītāko un dārgāko) motorlaivu var reģistrēt CSDD.
1.Ir CCCP laivas "pase" - grāmatiņa kurā aprakstīti laivas parametri, ierakstīts laivas identifikācijas (šasijas) numurs, ražošanas gads, CSDD nav reģistrēta, pārdod tas kuram ir apliecība
2.Reģistrēta CSDD, ir apliecība, apliecībā ir identifikācijas numurs, pārdod īpašnieks
3.Reģistrēta CSDD, ir apliecība, apliecībā nav identifikācijas numurs, pārdod īpašnieks
4. Bijusi reģistrēta CCCP laikā, pārdevējs ir īpašnieks, kuram ir vai nav CCCP laika papīri
5. Bijusi reģistrēta CCCP laikā, pārdevējs ir īpašnieka mantinieks, kuram ir vai nav CCCP laika papīri
Ir citi varianti par kuriem komentāros neraksta.
Mašīnu tak esi pircis! Vajadzīgs jebkāds dokuments, kas apliecina īpašumtiesības, savādāk viens kaimiņš otram nosper laivu un ssā tirgo.
Paldies Marfim, Tas Mums ar Tēvu tāds projekts. Gribas pašiem pamēģināt, bet gribētos zināt kādus papīrus no pārdevēja prasīt. Tik vecai laivai viņi protams var nebūt, vai ir kāda iespēja viņu reģistrēt? vai ir vērts vispār pirkt un kko sākt?
KALME, ja pēc andrisandris vēl ir jautājumi, tad uz foto ir CCCP laika kuteris Amur. Šos kuterus ražoja Krievijā aviācijas rūpnīcā, rezerves daļas var dabūt šodien. Bet ... tikai ja tev ir paziņas Krievijā, jo aviācijas rūpnīca, kura ražo kara tehniku, uz LV neko nesūta.
Pēc bildes kuteris ir sagraizīts un aplasīts, ja pārtaisīsi pats, domā, ja darbus darīs citi, tad padomā vai nav lētāk nopirkt to kas ss.com gatavs (andrisandris saites jau ielicis).
Paldis andrissandris, bet varbut Tu zini arī kādi dokumnti ir vajadzīgi lai viņu reģistrētu?