grinpuke
07.09.17
mazkalns [07.09.17]: Centieties izvairīties no maksājumiem ar karti- tad aizstāvību varat nemeklēt!Ok, nekādu problēmu - runājam ar faktiem nevis pieņēmumiem. Aiziet
Man viens stāsts šai sakarā. Pasūtīju galvas lampiņu-60€. No Holandes laikam. Piegāde norādīta 10 dienas. Neko nesagaidījis, pēc divām nedēļām dabonu ziņu, ka lampiņas esot beigušās, varot dabūt savādāku vai arī jāgaida mēnesis. Trešais variants- atgriezt naudu- nez kādēļ te netika piedāvāts. Ok, piekritu gaidīt. Pēc pusotra mēneša, neko nesagaidījis, rakstu šiem- kur nah mana lampiņa? Atbildes nekādas! Uzrakstīju uz kādiem 3 norādītajiem e-pastiem- klusums. Principa pēc eju uz banku- saku: ap*isa mani, palīdziet!
Un te nu sākās- garš iesniegums, skaidrošanās, beigās man pasaka , ka izskatīšana divos mēnešos! Divos, bļin, mēnešos!!! Pa šo laiku lampiņa atnāca. Piezvanu uz banku, pasaku, ka viss ok, bet šie saka- ziniet, mēs par izskatīšanu no jums vienalga novilksim 15€! Tāds lūk stāsts par maksājumu aizsardzību, maksājot ar karti! Nekad vairs!
raihs, 6.septembris 2017, 08:37
Kur lai sāk. Sākšu ar piemēru - ja es Tev pateiktu, ka spinings ir pēdējais lūznis, un gruntene ir īstā lieta. Vai uz visas šīs informācijas pamata Tu man ticētu? Vai Tu man ticētu, ja es izklāsītu tikai savu skatījumu, ne pacenšoties ko uzzināt par spiningu, ne pacenšoties izklāstīt pilnu savu skatu punktu. Visticamāk ka nē - Tu man nenoticētu.
Sekojoši. Tu stāsti par to kā viss ir šausmīgi 21.gadsimtā un nekādā gadījumā nevajag iepirkties ar karti. Tas nekādā gadījumā nav uzbrukums Tev, bet esi vecis un neraudi kur nevajag un sauc lietas īstajos vārdos [lasīt - māki uzņemties atbildību par saviem vārdiem] Aiziet!
Pirki kur? ''no Holandes LAIKAM''. Lieliski. Kas par interneta veikalu? Vai kaut 2 minūtes pavadīji lai saprastu vai uzticams? Ja nē, tad kurš vainīgs? Tālāk.
Piegādes laiks 10 dienas, Tu kaut ko sāc domāt pēc 14. Nez ko lai vaino? Nu nekādā gadījumā ne Tevi vai ne? Labi, saprotu, gadās visādi. Beigušās - jāgaida mēnesis. Labi. Tātad šobrīd ir problēmsituācija - esi samaksājis naudu, pārdevējs viennozīmīgi uzmet, pa lielam melo. Es personīgi šajā brīdi atteiktos no darījuma no tā aspekta vien, ka es ar tādu pārdevēju nevēlos sadarboties, pat ja viņš man bezmaksas dod kaut ko. Es redzu ka tas nav labs sadarbības partneris. Bet es Tevi saprotu, varbūt manta ko pērc tiešām ir laba. Ok.
Pēc pusotra mēneša raksti. Tātad piegādes laiks visticamāk nav mainījies - 10 dienas, bet Tu neliecies ne zinis pusotru mēnesi. Nu piedod, bet tā ir Tava nauda, un cerēt uz zobu feju 21.gadsimtā ir diezgan muļķīgi. [Šajā brīdi jau esi pāri banku karšu noteikumiem lai atgrieztu savu naudu - bet par to detalizētāk vēl tālāk]. Reāli 11 dienā Tev jau bija tiesības saņemt atpakaļ savu naudu. Ņemot vērā ka Tu to nezini [izskatās nezini vēljoprojām, bet tas Tev neļauj raudāt un brēkt], neviens cits kā Tu pats pie šīs situācijas nav vainīgs.
Tālāk banka. Ja Tevī būtu kaut voblera tiesa empātijas [paskat kā es joku par - ''kaut 1 grams kauna/goda'' iepinu, ne?], un Tu uztrauktos par savu naudu, tad Tu nedzīvotu dzīvē vienkārši bļaudams apkārt, bet kaut reizi šajos 2 mēnešos piezvanītu bankai (kā gan Tu šīs 6 zaudētās dzīves minūtes atgūtu) un painteresētos kas un kā. Lai Tu zinātu - 2 mēneši, tas ir kartes izgatavotāju noteiktais noteikumu termiņš kas ir paredzēts kartes reklamāciju [Tava situācija] izskatīšanai. Tāds mazs nieks, atverot kontu, Tu esi ar savu parakstu apliecinājis, ka ar šiem noteikumiem esi iepazinies [dzīve ir viena smieklīga lieta, ne?]. Jo ātrāk Tu ar saviem sūdiem atnāc uz banku, jo vairāk viņi Tev var palīdzēt. Pirms kviec kā trešklasniece kam pirmo reiz iegrābj pupā - bankas nav ieinteresētas Tavu naudu pazaudēt, jo tas iet no viņu kabatas [garš stāsts, tici kādam kas kaut ko no tā saprot] un ir zaudējumu/gemorojs/ un viss pārējais patīkamais.
15EUR komisija. Visticamāk pieļauju, ka tā ir par nepamatotas reklamācijas izskatīšanu - tā nu gan ir katras bankas iekšējā politika, neredzot konkrētu komunikāciju starp Tevi un banku, ir sarežģīti komentēt, bet tāpat - vienkārši raudāt, ka banka kretīni zog naudu ir diezgan bērnišķigi, jo tur otrā galā ir daribnieks, kas ar Tavu keisu ir pavadījis laiku, reģistrējos to Visa via Mastercard sistēmā, nosūtījis pieprasījumu pārdevēja puses bankai un centies Tev palīdzēt, bet tu beigās uzliec lielu samu uz visas šīs lietas. Esi saprotošāks [vēljoprojām neapgalvoju ka kategoriski bankai taisnība, vai nē, vienkārši saproti, ka banku komisijas nesastāv no tupas iespējas nopelnīt. Bankas nepelna no komisjām. Bankas pelna no kredītprocentiem].
Un kopsavilkums. Tātad Tu Renāte [vai nu kādā tur meiteņu vārdā Tevi tur sauc] atnāc šeit un skaļi raudi par savu sāpi - neko pat nepacenšoties padziļināti uzzināt vai tas ir objektīvi vai nē, vai Tev ir taisnība vai nē, un vai tiešām vispār viss ir tā, kā Tu to saki. Kā es teicu - spinings ir lūznis un gruntene rullē. Nu vai zini vecīt...
grinpuke, 7.septembris 2017, 01:13
Šī jau ir diognoze,naktī piereģistrēties,sarakstīt velns zin ko, un protams pazust uz visiem laikiem,jo būs kauns par reibumā sarakstīto.