ir kāds kaut ko sūtījis makšķerēšanai no wish.com? es pāris sīkumus pasūtīju, redzēs, kas atnāks. Pēc atsauksmēm esot labs.
belijs23, 19.oktobris 2017, 19:49
Viss kūl. Ko pasūtīju, tas atnāca. Tagad iepirku vēl šādus tādus niekus.
Sveiki! Vai ir kādas atsauksmes/ pieredze par anglingdirect.co.uk? Ir doma uzsūtīt spoli, bet nevar atrast atsauksmes no Latvijas lietotājiem.
Tikko aljikaa pasuutiiju kastking sharky 2 prieksh gruntenes. Ir kadam pieredze?
MartinsSi, 8.septembris 2017, 17:22
Es sutu leta gala (10-14 )eiro spoles i pitai i mono auklai nau problemu,baitraneru pa 24 eiro ar nau ne vainas.
ir kāds kaut ko sūtījis makšķerēšanai no wish.com? es pāris sīkumus pasūtīju, redzēs, kas atnāks. Pēc atsauksmēm esot labs.
Sveiki, varbūt kāds zin, vai kādā veikalā ir atlaides uz shimano spolēm? Precīzāk - shimano nexave 2500-3000, protams, ja ir izdevīgi tad interesē arī citi modeļi! Paldies!
Tikko aljikaa pasuutiiju kastking sharky 2 prieksh gruntenes. Ir kadam pieredze?
@MZE
es ar esmu pircis daudz un dikti (gan Ebrejā, gan amazonē, gan alie gan vel dazhos citos kjiiniehsu un japāņu veikalos), parasti ir bijis bez problēmām. Bet atminja paliek tieši tie gadījumi kad kautkas noiet greiz un tad tā pišļa ir diezgan liela. nu negribu es kaukādam krāpniekam uzdāvāt savu naudu prosto tak un viss. vienkārši ar to ir jārēķinās ka katram var pienākt tāds gadījums kad būs jāpacīnās lai savu naudiņu dabūtu atpakaļ par nesaņemtu pakalpojumu/preci tas ar viss.
ramex, 8.septembris 2017, 10:03
Padalies pieredzē!... Ko tad Tu tādos gadījumos īsti dari, lai to piķi dabūtu atpakaļ?...
L_John, 8.septembris 2017, 14:14
Lielākoties par izsūtītu pazudušu mantu pārdevējs pats atgriež naudu, kad uztaisi klaimu ka manta nav saņemta, vai izsūta jaunu kā vienojaties (tas par sīkām mantam kam nav trackinga). Ja ir trackings tad liidzshim viss ir atnaacis..
Bet ja pardevejs ignorē (kābija manāgadījumā), tad ebay gadiiuma te epopeja ir tada kā aprakstīju secība kā man gāja:
1) oficiālais klaim pārdevējam ka neesi sanjeemis mantu
1.1)Tas ķēms atbild 1 dienu pirms laika atbildēsanas laiks beidzies (kas ir 2 nedēļas) ka tipo nene izsutijaam vis ok pagiadi veel.
1.2) es p[rotams raksut atpakaļ ka nu nekas nav atnācis un visi estimated delivery laik iir garām jaumēnesi
1.3) uz otro manu claim pārdevējs ieslēdz ignore un neatbild (paiet atkal 2 nedēāls)
2) ja pārdevējs neatbild 2 ned laikā tad kleimu varu eskalēt ebay supportam (normali shini gadijuma ebay buutu jaatgriezh nauda bet man agadijuma vinji tur kauko tizlojaas un sacīja ka nevar/nesanāk vai piedāvāja kaukādu puscenu atpakaļ, ar ko es protams nebiju mierā.) ši epopeja un saraskjte ar viņiem ar vilkās vismaz 2 nedēļas.
3) Tad cēlu augša paypalā issue, par konkrēto pirkumu izksaidroju visu situāciju nokopēju visu sareksti ar datumiem ar pārdevēju un ebay suportu utt. Sākumā mani tāpat sūtija tip uz ebay lai risinu tur lietu, tadvēlreiz nosuutiju visu sarkasti ar ebauy sakot ka vinji mani sūta upās, betes savu mantu neesmu sanjemis un gribu naudu atpakaļ. Beigās savu naudu dabūju atpakaļ tik tā atgriezšana pēctam kad paypals pateica - jā ir viss skaidrs būs tev nauda aizņēma vēl kaukādu nedēļu pēc oficiālā lēmuma pienjemshans.
Kā jau minēju vairumā gadījumu problēmu nav, bet ja ir problēma tad ticēt apgalvojumama ka paypals ta vienkāŗsi atgriezīs naudu ar nevajadzētu - būs biki jāpacīnās un jāpierāda sava taisnība.
@MZE
es ar esmu pircis daudz un dikti (gan Ebrejā, gan amazonē, gan alie gan vel dazhos citos kjiiniehsu un japāņu veikalos), parasti ir bijis bez problēmām. Bet atminja paliek tieši tie gadījumi kad kautkas noiet greiz un tad tā pišļa ir diezgan liela. nu negribu es kaukādam krāpniekam uzdāvāt savu naudu prosto tak un viss. vienkārši ar to ir jārēķinās ka katram var pienākt tāds gadījums kad būs jāpacīnās lai savu naudiņu dabūtu atpakaļ par nesaņemtu pakalpojumu/preci tas ar viss.
ramex, 8.septembris 2017, 10:03
Padalies pieredzē!... Ko tad Tu tādos gadījumos īsti dari, lai to piķi dabūtu atpakaļ?...
@MZE
es ar esmu pircis daudz un dikti (gan Ebrejā, gan amazonē, gan alie gan vel dazhos citos kjiiniehsu un japāņu veikalos), parasti ir bijis bez problēmām. Bet atminja paliek tieši tie gadījumi kad kautkas noiet greiz un tad tā pišļa ir diezgan liela. nu negribu es kaukādam krāpniekam uzdāvāt savu naudu prosto tak un viss. vienkārši ar to ir jārēķinās ka katram var pienākt tāds gadījums kad būs jāpacīnās lai savu naudiņu dabūtu atpakaļ par nesaņemtu pakalpojumu/preci tas ar viss.
ne ko jaunu nepateici
vlDream, 8.septembris 2017, 06:25
Arī neko jaunu nepateici.
Brīnos cik visi te bailīgi un ar mega bēdu stāstiem. Ir ļoti daudz kas sūtīts no amazones, ebay, alibaba un vēl kaudzi LV un ārzemju veikaliem.
Daži jau te skaidro un mierina, bet kaut kā joprojām TĀDA neticība. :)
Gan paypal, gan karte ir totāli ok. Tas ir absurds teikt, ka nemaksājiet ar karti internetā jo nedroši.
Kā jau ar visu dzīvē - domājiet līdzi un paskatieties, kas par veikaliem un kādas atsauksmes.
Amazone, ebay un citi milži ir ar ļoti labiem mehānismiem ja nu kas nobrūk (pazūd pa ceļam, tirgotājs notinas utt).
Problēmas vienmēr ir ar tiem mazajiem interneta kantoriem, kas ir 4 mēnešus veci ar brīnumaini labām cenām (-21% ir tipiska "atlaide" salīdzinot ar konkurentu).
Visvairāk problēmu sanācis kad gribēju ietaupīt un pirku datorpreces vietējos "kaktu" kantoros. Teiksim maxpro.lv vai 2u.lv, kur cilvēki visu dara bez pavadzīmēm, piegādā kaut kāds Jurka savā opelī un nauda tikai skaidrā. Riskēt jau var, bet ne ar ko lielu un dārgu.
Vēl viens padoms ir paskatīties vai interneta veikalam ir drošības rīki (SSL sertifikāts). Tas ir vai pirms pašas interneta adreses ir rakstīts - Secure zaļā krāsā ar mazu slēdzenes ikonu.
Tas nodrošina, ka veikals nopietni attiecas pret maksājumu drošību un, ka tavi kartes dati nenoplūdīs kādā Ķīnas datu bāzē.
Teiksim amazon.co.uk tāds ir, arī 1a.lv tāds ir, bet manis minētajam maxpro.lv tāda nav. Secinājumi skaidri :)
Domājiet līdzi un viss būs ok.
mze, 8.septembris 2017, 00:22
ne ko jaunu nepateici
visu ko esmu sūtijis no evaja un aliexpress,ir atnācis bez problēmām.....varbūt man vienkārši veicas.... :)
Brīnos cik visi te bailīgi un ar mega bēdu stāstiem. Ir ļoti daudz kas sūtīts no amazones, ebay, alibaba un vēl kaudzi LV un ārzemju veikaliem.
Daži jau te skaidro un mierina, bet kaut kā joprojām TĀDA neticība. :)
Gan paypal, gan karte ir totāli ok. Tas ir absurds teikt, ka nemaksājiet ar karti internetā jo nedroši.
Kā jau ar visu dzīvē - domājiet līdzi un paskatieties, kas par veikaliem un kādas atsauksmes.
Amazone, ebay un citi milži ir ar ļoti labiem mehānismiem ja nu kas nobrūk (pazūd pa ceļam, tirgotājs notinas utt).
Problēmas vienmēr ir ar tiem mazajiem interneta kantoriem, kas ir 4 mēnešus veci ar brīnumaini labām cenām (-21% ir tipiska "atlaide" salīdzinot ar konkurentu).
Visvairāk problēmu sanācis kad gribēju ietaupīt un pirku datorpreces vietējos "kaktu" kantoros. Teiksim maxpro.lv vai 2u.lv, kur cilvēki visu dara bez pavadzīmēm, piegādā kaut kāds Jurka savā opelī un nauda tikai skaidrā. Riskēt jau var, bet ne ar ko lielu un dārgu.
Vēl viens padoms ir paskatīties vai interneta veikalam ir drošības rīki (SSL sertifikāts). Tas ir vai pirms pašas interneta adreses ir rakstīts - Secure zaļā krāsā ar mazu slēdzenes ikonu.
Tas nodrošina, ka veikals nopietni attiecas pret maksājumu drošību un, ka tavi kartes dati nenoplūdīs kādā Ķīnas datu bāzē.
Teiksim amazon.co.uk tāds ir, arī 1a.lv tāds ir, bet manis minētajam maxpro.lv tāda nav. Secinājumi skaidri :)
Domājiet līdzi un viss būs ok.
ramex [07.09.17]: ramex
bez liekas jezgas ir maigi teikts, man nācās nop*(*(&ies apmēram pusgadu lai dabūtu savus 35 eur atpakaļ (ebay pārdevējs pazuda, mantu neatsūtija (1 mēnesis), ebay supportam noreporteet var tikai pēc 2 nedeļjaam ja selleris neatbild uz kleimu, ka kaukas nav atnaacis, tas murmulis uz pirmo kleimu kautko atbildeeja un pazuda itgo viss jau izstiepies uz 2 mēnešiem. pēc reporta ebay sports neko nevar izdariti tur ar kaukaadas 2 nedeļjas zipaajas. tad girezos pie paypal tie nosākuma sūtija atpakalj uz ebay es shiem atpakaļ visu saraskti no ebay supporta utml. Beigas ar kaadu meenesi pusotur sanaca kopa tas viss. Nēn unaudu dabūju atpakaļ bet apgalvot ka tas ir viegli un bez jezgas :D nu es tā neteiktu :)
Jā ar ebayu tā ir. Visvairāk dod pa nerviem ka viņiem pat primitīva epasta nav. Tikai caur reģistrētu iebildumu kur neko nevar saprast. Reizēm adod dienas laikā naudu, citreiz mēnešiem lūdzies.
Ar paypal iekš ebay, ali arī mēdz būt šaizes, ja sūtījums aizķeras ilgāk kā 2 nedēļas, nekādu izskatīšanu neviens vairs negrib pieņemt, man pat atsūtīja ziņu ka pēc sūtījuma numura prece esot izsūtīta, tā kā pārdevējs nav vainīgs. Nolēmu dēļ pāris eiriķiem nekasīties, savi nervi un laiks dārgāki.
Tātad atšķirīgas pieredzes. Man ir gājis gana raiti.
Nu gan sadzejots! Un nav bijis slinkums!:) Mana posta sāls bija pagalam vienkārša- msksājot ar paypal, vari justies mierīgi un droši, un būt pārliecināts, ka bez liekas jezgas dabūsi savu piķi atpakaļ.
raihs, 7.septembris 2017, 14:31
bez liekas jezgas ir maigi teikts, man nācās nop*(*(&ies apmēram pusgadu lai dabūtu savus 35 eur atpakaļ (ebay pārdevējs pazuda, mantu neatsūtija (1 mēnesis), ebay supportam noreporteet var tikai pēc 2 nedeļjaam ja selleris neatbild uz kleimu, ka kaukas nav atnaacis, tas murmulis uz pirmo kleimu kautko atbildeeja un pazuda itgo viss jau izstiepies uz 2 mēnešiem. pēc reporta ebay sports neko nevar izdariti tur ar kaukaadas 2 nedeļjas zipaajas. tad girezos pie paypal tie nosākuma sūtija atpakalj uz ebay es shiem atpakaļ visu saraskti no ebay supporta utml. Beigas ar kaadu meenesi pusotur sanaca kopa tas viss. Nēn unaudu dabūju atpakaļ bet apgalvot ka tas ir viegli un bez jezgas :D nu es tā neteiktu :)
Nu gan sadzejots! Un nav bijis slinkums!:) Mana posta sāls bija pagalam vienkārša- msksājot ar paypal, vari justies mierīgi un droši, un būt pārliecināts, ka bez liekas jezgas dabūsi savu piķi atpakaļ.
Vigulis [07.09.17]: Tur ir sāpe. Ja karte ir reģistrēta pirkumiem internetā un , iepērkoties, esi pārdevējam norādījis kartes numuru un trīsciparu kodu, tad viss tālākais ir atkarīgs no pārdevēja godaprāta. Banka tur neko nevar pasākt. Ja ar šo informāciju kāds regulāri pasāks noskaitīt naudiņu, karti nāksies mainīt.
Taisnība par visu, izņemot to, ka banka neko nevar izdarīt. Ja tā būtu, tad iepirkties internetā VISPĀR nebūtu iespējams un visi pārdevēji to vien darītu, kā kartes datus ik pa laikam pārdotu kādam, lai iztīra kontu. Reklamācijad process ir izgudrots no VISA un MASTERCARD puses lai aizsargātu klientu un radītu vidi, kurā Tu droši vari iepirkties internetā. Un viens no MC un VISA rīkiem ir reklamācijas caur bankām. Ja reklamācija ir pamatota un atbilst vispārējiem nosacījumiem, vienmēr nauda tiek atgriezta. Arī šaubīgos gadījumos. Neviens cits kā krāpnieks šo naudu nevar iegūt, bet VISA un MC no tā neko nevar iegūt, tāpēc cīnās ar viņiem