Labs vakars!
Radās jautājums par preču pasūtīšanu no citām valstīm - Japānas.
Ja preces vērtība kopā ar piegādi ir 160 eur. Cik ir liela iespējamība ka muita preci apliks ar PVN!?
Vai maksājot caur paypal var apiet PVN?
Paldies!
Vīri palīdziet - nevaru saprast vai šajā bodē ir piegāde uz Latviju: https://www.gerlinger.de/balzer-freilaufrolle-tactics-feeder-br
vlDream, 8.marts 2018, 11:49
vlDream, 8.marts 2018, 11:49
nē
Paldies ! Sūdīgi...
Dainisznots, 8.marts 2018, 12:33[/quote]
var būt kļūdos bet kad meģināju noformēt sūtijumu tur nebija tādas LV sarakstā
Paldies par atbildi,vienkārši kaut kā esmu līdz šim pieradis izņemt savu paciņu pakautomātā bez rindām un sev vēlamā laikā.Lai veicas jums.
LuckyFishing Sveiki piegādes veiksiet tikai ar Latvijas pastu ,jeb piemēram caur Omnivu.
vienkars, 2.marts 2018, 20:28
Mums par šo jau Facebook prasīja šodien. Atbilde bija sekojoša:
Klientam tas sanāks dārgāk - mums būs jāmaksā cilvēkam, kas nesīs pakas uz pakomātu (par darbu cilvēkiem jāmaksā taču, piekrītat?) Pasts pats savāc ar līgumu reizi dienā. No tehniskiem mīnusiem - ierobežoti izmēri standartizētām pakām. Juridiskie mīnusi - nav pierādāms, ka paku saņēmis tieši tas cilvēks, kas pasūtījis un apmaksājis, var būt pretenzijas utml. Klienta ieguvums - maksimāli par 1 dienu ātrāk, pasts Latvijā ļoti bieži arī ir klāt nākošā dienā. Ausgstākminēto iemeslu dēļ, vismaz pagaidām to Omniva utml. neieviešam. Varbūt nākotnē, ja klienti patiešām ĻOTI spiedīs.
LuckyFishing Sveiki piegādes veiksiet tikai ar Latvijas pastu ,jeb piemēram caur Omnivu.
JĀ, JĀ jaunajā interneta veikalā www.lucky-fishing.lv tā pirmā pirkuma 20% atlaide reģistētiem lietotājiem attiecas arī uz spolēm un spiningiem!
Vienkārši mūs jau nobombardējuši ar šo jautājumu - uzrakstam arī publiski :)
TAS NU IR NOTICIS!!! Tehnoloģiju attīstība beidzot atrāpojusi arī līdz mums un makšķernieku veikals “LUCKY FISHING CLUB” ir ieguvis savu tirgus placi arī internetā – WWW.LUCKY-FISHING.LV ! Officiāli paziņojam, ka no 2. marta e-veikals “ver durvis” un laipni aicinam visus ievērtēt!
Mūsu interneta veikalā redzamās preces ir mūsu REĀLĀ VEIKALA NOLIKTAVA, mēs netirgojam virtuālas preces, kas nav uz vietas pie mums pašiem!
Lai interesantāk – visiem klientiem, kas piereģistrēsies e-veikala sistēmā līdz 15. martam TIEK AUTOMĀTISKI PIEŠĶIRTA 20% ATLAIDE PIRMAJAM PIRKUMAM (neatkarīgi no summas, preču skaita un sastāva. Izņēmumi – atlaide nepiemērojas VARIVAS, JACKALL un O.S.P. produkcijai). NENOKAVĒ! Atlaide būs spēkā tikai vienam (pirmajam) pirkumam, šī iespēja jāizmanto līdz 15. aprīlim, pēc tam sistēmā pirmā pirkuma akcijas atlaide “atslēgsies”
Rīga neceļas uzreiz, veikalā vēl ir daudz nepilnību. No sava vairāk kā 7000 preču artikulu sortimenta esam uzspējuši “iedzīt” tikai mazliet pāri 2000, veikala sortiments tiks visu laiku papildināts ar jaunām lietām. Ir nepilnības dizainā, saskarne nav pilnībā iztulkota latviski, dažiem produktiem nav bilžu – to visu uzlabosim.
Pašlaik veikals ir pieejams tikai latviešu valodā, mēneša laikā ceram palaist arī krievu un angļu valodas versijas.
Plat ir normāls veikals.
Tikai viņiem kaut kā neiet ar komunikāciju.Neatbild.
Ir sūtītas spoles.
Atnāk diezgan ātri
Kāds ir kaut ko sūtījis no plat.co.jp kāds atsauksmes?
Kāds ir kaut ko sūtījis no plat.co.jp kāds atsauksmes?
Sveicināti vīri! Gribētos uzzināt kur nopirkt labu ziemas telti, par adekvātākām cenām, var būt pat kkur polijā vai pie leišiem? Paldies!
Piekrītu,ka jāizmanto, pārbaudītas vērtības.
Ļoti bieži tā "darvas" karotīte sabojā cisternu medus.Itkā jau kas tur daudz,bet "rūgtumiņš"ta paliek.
LV e-veikalos sūtītajam tā divu gadu garantija arī tākā nomierina vairāk,ja kas.Kā tur ar aizjūru pārdevējiem,nezinu.
2PU4JU, 24.februāris 2018, 21:04
Ārzemju bodēs parasti garantiju nedod,,atliek cerēt uz labāko.. :)
Kāds no www.plat.co.jp ir ko sūtījis? Kādas atsauksmes?
Piekrītu,ka jāizmanto, pārbaudītas vērtības.
Ļoti bieži tā "darvas" karotīte sabojā cisternu medus.Itkā jau kas tur daudz,bet "rūgtumiņš"ta paliek.
LV e-veikalos sūtītajam tā divu gadu garantija arī tākā nomierina vairāk,ja kas.Kā tur ar aizjūru pārdevējiem,nezinu.
Latvijas i,neta veikali ir ok,,tik tā izvēle tāda nekāda pamatā, ar spolēm vispār ir dupā, tas ko kārojas nekad nav uz vietas, es ņemu parasti šēit digitaka.com esmu stradiku un jauno ultegru te paņēmis,bez problēmām 5 dienu laikā jau spoli var likt darbā un izvēle arī gana liela+ šīpings gandrīz visam par velti! par mazām lietiņām tepat LV var pasūtīt....!
Es sūtu no lureshop.eu, 2 dienu laikā prece pakomātā, nekad problēmas nav bijušas
Varu padalīties ar savu iepirkšanās pieredzi Neoshop.lv
Pasūtīju preci,tūlīt tika saņemta atbilde un norunāts man ērtākais saņemšanas veids un vieta.
Prieka vietā par saņemto preci,bija tāds neliels sarūgtinājums par tās kvalitāti.Izrādījās,ka tas ir ražotāja brāķis.
Sazinājos ar Neoshop.Mana problēma tika atrisināta ātri un bez liekas birokrātijas.
Pārdevējs samainīja preci,pret kvalitatīvāko,tobrīd veikalā esošo,un ar smaidu sejā šķīrāmies.
Kā saka:"Sīkums,bet patīkami",ka uzreiz nemeklē"blusu tavā kažoka",bet atzīst,ka bija brāķītis.
Pie aizjūru "e"-gigantiem gan jau ka būs lētāk,bet ja kas,ka prece jāsamaina vai nauda jāatgriež, tad kā paveiksies.
Tepat LV, man šķiet, vienkāršāk un ātrāk var "taisnību" sameklēt.
Ne asakas.Lai priecē un palīdz copē,jaunās iegādātās "rotaļlietas".