Nu man ir gājis visādi pa šiem 8 gadiem esu sūtijis visādus štruntiņus ap 200 reizēm... no visādām pasules malām ir nācis nekas dārgs...Piemēram pasūtiju no Igauņiem mānekli atnāca ne tāds ko sūtiju tad pārdevējam teicu ka atsūtija ne to tad šis atsūtija īsto..Paypal ir savi + un - tiko \nemu preci no poļiem prece un cena bija 19.11 € bet paypals paņema 20.01 € ...
Pasūtīju ebajā no Krievzemes Tiny busteru. Prece atnāca, uz voblera iepakojuma krāsas kods vajadzīgais, bet iepakojumā citas krāsas modelis, kuram jau tagad neticu :(
Vai kāds var man ietaupīt laiku ebaja noteikumu pārlasīšanā un īsi nokomentēt, kadi ir varianti šādās situācijās.
Tā kā tirgotājam nav bezmaksas preces atgriešana, tad nešķiet ekonomiski pamatoti sūtīt atpakaļ. Bet informācija noderēs citām reizēm.
Maariss, 11.marts 2018, 22:53
iemet linku
Paldies par sakarīgiem komentāriem.
Pasūtīju ebajā no Krievzemes Tiny busteru. Prece atnāca, uz voblera iepakojuma krāsas kods vajadzīgais, bet iepakojumā citas krāsas modelis, kuram jau tagad neticu :(
Vai kāds var man ietaupīt laiku ebaja noteikumu pārlasīšanā un īsi nokomentēt, kadi ir varianti šādās situācijās.
Tā kā tirgotājam nav bezmaksas preces atgriešana, tad nešķiet ekonomiski pamatoti sūtīt atpakaļ. Bet informācija noderēs citām reizēm.
Maariss, 11.marts 2018, 22:53
Uzraksti pārdevējam, aizsūti foto- redzēs, ko teiks/piedāvās. Galvenais, pagaidām neatstāj atsauksmes vai ko citu- aliexpresā, piemeram, ja apstiprini saņemšanu, tad vairs nekadu pretenziju. Ja pārdevējs nereaģē vai tamlīdzīgi- var atvērt disputu, tur ebajā ir tās buyer protection fiškas
Man vienreiz atsūtīja kaut kādu mēslu, tiegotāji lika "mīksto" un piedāvāja iegādāties no viņiem citu mēslu par to pašu summu, uzsverot,cik viņi ir augstsirdīgi. Pasūtīju viņus nah un iesniedzu pretenziju paypalam, šie ātri tika skaidrībā:) Turklāt! Paypalā ir iespēja piedzīt atpakaļsūtīšanas izmaksas, ko arī izmantoju. Atgrieza visu. Tādēļ man patīk PayPal, jo esi aizsargāts no kretīniem. Bet vispirms,protams, kontaktējies ar tirgotāju, jo "cilvēciskais faktors" darbā ir neizbēgams.
Tev vajag pasūdzēties,ka prece neatbilst aprakstam.Tur ir tāda sadaļa.
Vispirms ir jāraksta Seller,piedraudi,ka ieliksi Negative.Izdomā noteikumus,kas Tev ir daudzmaz izdevīgi.
Par atpakaļsūtīšanu,protams,ka šis nemaksās.
Ir visādas variācijas....
Ja ar viņu netiek nekādā labā galā,tad uz Resolution center sūdzība,Open case.
Ir variācijas.
Nekad neko neesmu zaudējis par 8gadiem.
Bet ir jārīkojas pašam,nav jāklusē,utt.
Pasūtīju ebajā no Krievzemes Tiny busteru. Prece atnāca, uz voblera iepakojuma krāsas kods vajadzīgais, bet iepakojumā citas krāsas modelis, kuram jau tagad neticu :(
Vai kāds var man ietaupīt laiku ebaja noteikumu pārlasīšanā un īsi nokomentēt, kadi ir varianti šādās situācijās.
Tā kā tirgotājam nav bezmaksas preces atgriešana, tad nešķiet ekonomiski pamatoti sūtīt atpakaļ. Bet informācija noderēs citām reizēm.
[quote=521066]Visu ko jau var izdomāt...
Žīdi Amerikā esot vēstules sūtījuši smainot vietām nosūtītāja un saņēmēja adresi un nelīmējot marku.
Hi,hi,forši...
Visu ko jau var izdomāt...
Žīdi Amerikā esot vēstules sūtījuši smainot vietām nosūtītāja un saņēmēja adresi un nelīmējot marku. Iemet pastkastītē - amerikāņu pasts konstatē ka nav korekti apmaksāts ar pastmarku un pēc instrukcijas nosūta atgriezšanu NORĀDĪTAJAM NOSŪTĪTĀJAM :D
[quote=520938]Visu var nokārtot arī ar japāņiem.Protams,ka ne ar visiem.Var arī apiet,bet zināmu apsvērumu dēļ šeit neko nerakstīšu,D
DSV, 8.marts 2018, 21:06
nu ir pārsūtīšanas servisi, kas štancē virsū visu ko paprasa, bet uz tiem muita pievēŗs pastiprinātu uzmanību, arvien grūtāk paliek ar to. Bet nu 50/50 , ne pēc varbūtības teorijas, bet pēc sieviešu loģikas - vai nu uzliks/vai nu neuzliks :)
Tie pārsūtīšanas servisi ir sen jau zināmi.Var arī iztikt bez tiem,bet kā teicu..neko vairāk nesaku.
Protams,ka katrs dara kā grib.....
Lūk šito "sarunātāju" dēļ daļa japāņu negrib sūtīt preces uz Latviju. Ir gadījies, ka piegādes formu aizpildot, norādot LV, process bloķējās. Rakstot vēstuli piekrīt piegādei, ja saņem apstiprinājumu par pilnas summas uzrādīšanu. Saprotiet taču, ja jūs pārskaitat caur daļēju naudiņu, bet prece piegādes laikā pazūd, pārdevējam ir ziepes, jo preces sūtīšana tiek apdrošināta par samazināto cenu. Nedatiet nu kaunu sev.
Pēdējā laikā japāņi praktizē frī šipingu (arī ar ātro piegādi). Spolēm digitaka to praktizē jau sen, bet nu arī dažām kātu sērijām tas ir. Manā skatījumā tas ir labs bonusiņš.
Apliks un nāksies maksāt visu draugi. Jums prasīs pardeveja izrakstu, un bankas izrakstu.
Visu var nokārtot arī ar japāņiem.Protams,ka ne ar visiem.Var arī apiet,bet zināmu apsvērumu dēļ šeit neko nerakstīšu,D
DSV, 8.marts 2018, 21:06
nu ir pārsūtīšanas servisi, kas štancē virsū visu ko paprasa, bet uz tiem muita pievēŗs pastiprinātu uzmanību, arvien grūtāk paliek ar to. Bet nu 50/50 , ne pēc varbūtības teorijas, bet pēc sieviešu loģikas - vai nu uzliks/vai nu neuzliks :)
Piekritīšu DSV, ka pārāk nevar izrunāties šeit ,bet vizuālais izskats bieži izsaka preces vērtību,lai gan tiek skanēts.
Visu var nokārtot arī ar japāņiem.Protams,ka ne ar visiem.Var arī apiet,bet zināmu apsvērumu dēļ šeit neko nerakstīšu,D
Nesen skatījos. Pagaidām neesmu dzirdējis ka kāds ir aplikts ar PVN.
Tāpēc interesē cilvēku pieredze!
Elvijs1, 8.marts 2018, 18:49
100% apliks, ja japānis norādīs pilnu cenu. A sarunāt ar japāņi cenu samazināt ir diezgan nereāli, ja neesi ilgs un pastāvīgs klients.
Tāpar muita mierīgi var uzprasīt un bieži arī uzprasa maksājuma dokumentu.
Uz tādu preces vērtību nekad nav aplikts ar PVN.....vismaz man tā ir
Nesen skatījos. Pagaidām neesmu dzirdējis ka kāds ir aplikts ar PVN.
Tāpēc interesē cilvēku pieredze!