Man ir arī impulsnieks.Agrāk tie bija dārgaki.
Par maciņu sūdzību nav.Var ekonomēt tur,kur tas ir patiešām nepieciešams.
Piem,autiņam nekad nelikšu gultni made in China.
Ir bijuši kādi 20 akum,kas to visu vairs var atcerēties,D
Sabojāju tikai pirmo,kad biju jauns un dumjš.
Ieguvu pieredzi,palasiju grāmatas un viss notiek.
skābes aķus ar lētākiem impulsniekiem atstāt ilgāk par rekomendēto uzlādes laiku gan nebūs prāta darbs, ari par nedaudz dārgākiem būtu jāprasa padoms uzticamiem izplatītājiem.
DSV,
katrs, protams, pēc sava maciņa biezuma pērk gadžetus.
Impulsnieks tagad maksā 60 eirīšus. Ķīnas lētākie transformatori bez jebkādām regulēšanas iespējām ap 30.
Ar impulsnieku nav jāuztraucas pat tad, ja aizmirstas no rīta noņemt. Impulsnieku var atstāt pieslēgtu visu ziemu un viņš pats pados vai atslēgs spriegumu pēc vajadzības.
kas_keras ņem alus kasti un brauc ciemā...vēl pirms 3 nedēļām visu dienu reņģēs nosēdēju i bez probļem...(visu laiku bija virs 12,0) divas dienas gan vairs netur. Sākumā bija savādāk...problēmas sākās pēc pirmās ziemas, jo uz ziemu atstāju garāžā neuzlādētu. Pirms tam vilka 2 pilnas dienas easy. Ja ieslēdzu tikai zivi meklējot, tad liku lādēties tikai tad, ja nokrita līdz 11.9 un tas bija pēc kādām 5 copes reizēm.
P.S. Bet vispār aķus pārbauda tikai ar slodzes dakšu.Ar to var precīzi visu noteikt.Tagad nav tādu iespēju....
Pēc lādēšanas akumulatora klemmju atvienošanas uz akumjulatora spailēm būtu jābūt 13.8-14V spriegumam.
Pagaidot stundu, 12,8 V. Pagaidot nedēļu 12,6.
Es lieku ķīlā kasti alus, ka Tavs akumulators jau pēc stundas rāda zem 12V. :)
kas_keras, 24.maijs 2018, 16:16[/quote]
Tieši tāpēc arī mainu savu 115Ah Excide pēc 6 gadu veiksmīgas ekspl.
Ja ir iespējams uzlikt 1,2A strāvu,tad var lādēt ar parasto.Taisnība jau būs,ka ar impulsnieku labāk.
Savu lielo 115Ah-dziļizlādes. lādēju ar parasto.
Nogāja 6 gadus.
Šodien dabūšu jaunu,tādu pašu.
Daudzi nemaz nezin,ka var tā darīt,D
Kad joka pēc piezvaniju uz veikaliem,tad atbildes bija 50/50.
Jo tas ir skābes aķis.
Tad vēl.Jauna mode ir Maintenance free,kas man ne visai patīk.Nevari pats pamērīt blīvumu,apskatīt līmeni.
Akumulātoru ir bijis daudz.Galvenais noteikums ir uzpasēt.
Agrākos laikos tāda aķu sadalījuma,kā tagad,nemaz nebija.Braucām ar elektromotoriem ar starta un nebij nekādas vainas.
Pie tam Urmaas nav dumjš puika,bet elektriķis
wtf sākumā 7ah, tagad 9ah gadus 6 esmu lādējis ar parasto lādētāju (20 eur vtml) ar iespēju pārslēgt 6v uz 12v vienmēr esmu uz nakti atstājis NEKAD nekas nav uzpūties vai zaudējis kko...jā, 9ah, pēc 3 sezozu ĻOTI intensīvas lietošanas tas vairs netur kā sākumā...
arvis_an, 24.maijs 2018, 16:07
Arvi, tas ir tādēļ, ka Tu lādē ar parasto lādētāju. :)
Saproti, tavs 9 Ah akumulators jau sen ir nokalpojis.
To var pārbaudīt elementāri.
Pēc lādēšanas akumulatora klemmju atvienošanas uz akumjulatora spailēm būtu jābūt 13.8-14V spriegumam.
Pagaidot stundu, 12,8 V. Pagaidot nedēļu 12,6.
Es lieku ķīlā kasti alus, ka Tavs akumulators jau pēc stundas rāda zem 12V. :)
wtf sākumā 7ah, tagad 9ah gadus 6 esmu lādējis ar parasto lādētāju (20 eur vtml) ar iespēju pārslēgt 6v uz 12v vienmēr esmu uz nakti atstājis NEKAD nekas nav uzpūties vai zaudējis kko...jā, 9ah, pēc 3 sezozu ĻOTI intensīvas lietošanas tas vairs netur kā sākumā...
Moču bodē 12AH aķīti pajemiet i bēdu nezināsiet.
1. Lādējās ar parasto lādētāju
2. Tur nedēļu
3. Kalpos ilgāk par 5 gadiem. Tas ja neizlādēsiet sausu. Tad gan pēc pāris izlādēm varēsiet mest ārā!
urmaas, 24.maijs 2018, 11:07
Cienītais urmass, lūdzu nestāstiet cilvēkiem muļķības.
Ar parasto lādētāju nedrīkst lādēt.
Ar parasto lādētāju tik mazas ietilpības akumulatoru ir elementāri pārlādēt. Tas sāks vārīties, uzpūtīsies un varēs mest ārā jau pēc pāris reizēm, piemēram, atstājot uz nakti.
Obligāti ir jālieto impulsu lādētājs.
Vislabāk pirkt akumulatoru, kas paredzēts dziļai izlādei. Tas ir, piemēram no datora UPS battery backup ierīces vai līdzīgu. Tas noteikti kalpos ilgāk. Jo tas būs paredzēts dziļajai izlādei, ar beizākām platēm, bet ar mazāku starta strāvu. Motocikla akumulatori ir paredzēti lielai starta strāvai, nevis ilgai, konstantai strāvas padošanai.
Var, protams, lietot arī parasto motocikla akumulatoru, jo tie ir krietni lētāki.
Kāpēc var lietot arī parasto motocikla akumulatoru.
Lielākā daļa eholotu nemaz neļauj izlādēt akumulutoru pilnībā. Ja nemaldos, Lowrance ierīces atslēdzās brīdī, kad spriegums nokrīt zem 11 Voltiem. Lūdzu palabojiet, ja kļūdos, bet man šķiet, ka tā bija. To varēs nokomentēt kāds no eholotu izplatītājiem.
Lūdzu, mīļais cilvēk. Ja jūs neko no tā nesaprotat, tad labāk nevajag rakstīt.
Kamer bija Hummerberds 240 ar 7ah pietika nedelai, tagad Lowrance ar GPS un 4' ekranu tads patat jauns akis knapi pavelk vienas dienas copi
Moču bodē 12AH aķīti pajemiet i bēdu nezināsiet.
1. Lādējās ar parasto lādētāju
2. Tur nedēļu
3. Kalpos ilgāk par 5 gadiem. Tas ja neizlādēsiet sausu. Tad gan pēc pāris izlādēm varēsiet mest ārā!
urmaas, 24.maijs 2018, 11:07
Pareizi Urmaas saka.Ņem labāk spēcīgāku.Atbrauc no copes un uzreiz uzliec uz lādēšanu,i bēdu nezināsi
Moču bodē 12AH aķīti pajemiet i bēdu nezināsiet.
1. Lādējās ar parasto lādētāju
2. Tur nedēļu
3. Kalpos ilgāk par 5 gadiem. Tas ja neizlādēsiet sausu. Tad gan pēc pāris izlādēm varēsiet mest ārā!
Ja jauns 7ah, tad dienai pietiks, bet ieteiktu pirkt 9ah...ar tādu 3 sezonas dragāju, bet nu jau prasās jaunu iepirkt.
Aigars72 [Vakar]: Sveiki tauta. Nevaru vai nemāku atrast eholotes Lowrance HOOK-4 GPS strāvas patēriņu. Gribas saprast cik Ah aķi vajag.Sveiks. Tev pilnībā pietiks ar 5-7mAh akumulatoru pat vairākām copes reizēm.
Tipiskais vidusmēra krāsainais eholots ar gps ēd aptuveni 250mA.
Aprēķins ir šāds. 5/0.25= 20h.
Tātad ar 5Ah akumulatoru varēsi dragāt 20stundas.
Speciāli laivā vadāt 40Ah kluci, lai barotu tikai eholotu, tas ir nevajadzīgi
kas_keras, 24.maijs 2018, 09:03
Piekrītu, man arī 4 Lowrancam 7Ah pilnībā pietika
Aigars72 [23.05.18]: Sveiki tauta. Nevaru vai nemāku atrast eholotes Lowrance HOOK-4 GPS strāvas patēriņu. Gribas saprast cik Ah aķi vajag.
Sveiks. Tev pilnībā pietiks ar 5-7mAh akumulatoru pat vairākām copes reizēm.
Tipiskais vidusmēra krāsainais eholots ar gps ēd aptuveni 250mA.
Aprēķins ir šāds. 5/0.25= 20h.
Tātad ar 5Ah akumulatoru varēsi dragāt 20stundas.
Speciāli laivā vadāt 40Ah kluci, lai barotu tikai eholotu, tas ir nevajadzīgi
Aigars72, ja visu staipi uz kupra, ņem 12Ah un pēc katras copes uz nakti uzmet lādēties. Kad bija tāds eho, tad ar divgadīgu 7Ah bij pa īsu garai vasaras dienai, 12Ah bija ar ļoti labu rezervi.
ja svars nav kritisks, paņem kādu 40Ah un, ja sanāk braukt uz daudzdiennieku, varēsi nejāt prātu, kur un kā uzlādēt.
Sveiki tauta. Nevaru vai nemāku atrast eholotes Lowrance HOOK-4 GPS strāvas patēriņu. Gribas saprast cik Ah aķi vajag.
Aigars72, 23.maijs 2018, 22:00
Vienam manam kolēģim (arī tālbraucējs) ir laiva Amber 390 vai kaut kādā tāda, tātad aizmugures kastē kas ir iebūvēta tieši benķī vinjam stāv vecais labais SZNAJDER's, 230Ah 1200A 12 Volti :)
I eholotei pietiek i lampiņas pa nakti var paspīdināt :)
Ko varēja no vecā smagā noravēt, to noravēja :)
Sveiki tauta. Nevaru vai nemāku atrast eholotes Lowrance HOOK-4 GPS strāvas patēriņu. Gribas saprast cik Ah aķi vajag.