EdgarsB
Lukturiem kontakti bij izplūduši. Paši lukturi veseli.
Es jau rakstīju ka manējā bez noslodzes lēkā.!
Manuprāt, tieši piekabe ar torsioniem vairāk lēkās pa gaisu bez noslodzes.
Man sētā ir 3 piekabes- divas mazās ar pilnu masu līdz 750kg un viena līdz 3000 kg. Lielā ir ar torsioniem un tukšā braucot lēkā un grab kā traka.
Abas mazās ar atsperlāgu+amortizatoru arī nepiekrautas iztiek bez liekiem palēcieniem pārvietojoties un brauc mīksti un klusi.
Man ir iespaids, ka ar torsionu piekabi laivu vedot laivā atstātais inventārs būs sakūlies putrā.
Urmaas, kāpēc tos lukturus vajadzēja mainīt- bija sabiruši no kratīšanās vai paša vainas dēļ satraumēti?
Pat piekabe ar llanžeroniem, ar tevis uzrādīto laivu, nebūs optimāli noslogota.
Piekabes ar atsperlāgām paredzētas smagākām laivām.
urmaas, 25.marts 2019, 21:30[/quote]
Tad saki, ka atsperes pilnvērtīgi nedarbosies?
ArturoDo [25.03.19]: Par torsionu vs Atsperu lāgas + amortizators:
Doma ir par plastikāta laivu 3,60m + dzinējs (var gadīties, ka 5 zs; vai gadīties, ka 15 vai 20 zs).
Piekabes ar atsperlāgām paredzētas smagākām laivām.
Par torsionu vs Atsperu lāgas + amortizators:
Doma ir par plastikāta laivu 3,60m + dzinējs (var gadīties, ka 5 zs; vai gadīties, ka 15 vai 20 zs).
Atsperlāgu sludinātāji. Cik bieži piekabei tiek mainīti torsioni un kāda iemesla pēc?
No personīgās pieredzes ar TIKI TREILERIS 450:
Piekabe ar torsioniem. Pirmā reģistrācija jūlijs 2011g.Iesākumā tika vilkti pūšļi ar uz karinātu dzinēju. Pēdējā laikā MKM ar dzinēju un visiem pričendāļiem. Bieži uz pīļostu mencām arī tiek braukts. Torsioniem nav nolietojuma pazīmju. Vienīgais ko nomainīju ir lukturi. Bet tas neattiecās uz jautājumu.
P. S
Ja ar šādu piekabi ir jāvelk 3m pūslis, tad piekabe uz bedraini ceļa neturās-lēkā.
a) Torsiona tipa amortizatori
b) Atsperu lāgas + amortizators
Pateicos!
ArturoDo, 25.marts 2019, 19:04[/quote]
Skatoties priekš kādas laivas...
Ja ir gumijniece,tad pietiks ar a)
Viegla laiviņa alum,finiera un īss attālums ko braukt.
Normālai plastikāta laivai(aptuveni sākot no 4m) vai alum variants b),nepārprotami.
Lūgums padalīties ar pieredzi, kurš no risinājumiem amortizācijai laivu piekabei ir labāks:
a) Torsiona tipa amortizatori
b) Atsperu lāgas + amortizators
Pateicos!
ArturoDo, 25.marts 2019, 19:04
Protams ka Atsperlagas+amortizatori.
Lūgums padalīties ar pieredzi, kurš no risinājumiem amortizācijai laivu piekabei ir labāks:
a) Torsiona tipa amortizatori
b) Atsperu lāgas + amortizators
Pateicos!
Pārsvarā braucu copēt viens. Ja ir otrs tad tas tāpat neko nevar palīdzēt. Jo laivas ielaisšanu un izvilkšana esmu atstrādājis. Biju uzlicis depo nopērkams ripuļus, lai būtu vieglāk šeptēties, bet tie neizturēja mkm svaru.
Meklēju stikla šļiedras laivai aizmugurē stiprināmos riteņus,lai var viens pārvietot.22361910
Piekabi speciāli pārtaisīju priekš Amber 430, lai varētu viens pats tikt galā. Tagad vadāju citu laivu, kurai piekabe arī der.
Priekš Amber430 piekabe ir jāpārtaisa. Ruļļiem vai gumijas ratiņiem jābūt taisnā horizontālā plaknē, lai laiva stabili uz tiem gulētu. Tad piekrautu laivu ar visu motoru var ar vienu roku bīdīt.
Maris_C, 21.jūnijs 2018, 15:57
Varbūt ir kāds foto lai ir man kādam ieskatam ? Jo ir pāris idejas, bet līdz īstenošanai vēl jāpaprojektē!!!
Priekš Amber430 piekabe ir jāpārtaisa. Ruļļiem vai gumijas ratiņiem jābūt taisnā horizontālā plaknē, lai laiva stabili uz tiem gulētu. Tad piekrautu laivu ar visu motoru var ar vienu roku bīdīt.
Sveicināti,
Tiki piekabe ar "kokiem", kamēr bija gumijas laiva nebija problēmu, nu ir laiva AMBER 430 un 20 HP motors.
Kad slips ir labs - stāvs - problēmas nav ne nolaist laivu ne pacelt, līdz ko slips ir ne tik stāvs kā vajag iebraucot pat laiva nav ūdenī, nostumt nereāli.
Kādi ieteikumi, vai stiklašķiedras laivu var likt uz sānu atbalsta ruļļiem, kur tiem ruļļiem jāiet pa laivas dibenu, vai pa ķīļiem?
kvoks [30.03.18]: Sveiki,
Vai ir kāda bildīte vai apraksts ko pašpikot?
Tātad mans stāsts - ir RUsso Balt piekabe 3,2m (parastā kravas ar tentu), taču vajag vinu pielāgot laivas vešanai bush 4.7m ar visu motoru, jo galīgi nevelk pirkt laivas piekabi, vaidzētu satjūnēt tā lai laiva īsti neberžas pret bortiem, un lai tā uzparikte piekabē ir izņemama. Varbūt kāds ko līdzīgu ir samontējis?
Paldies.
Crazycat, 30.marts 2018, 21:02
Liec šādus :
http://www.solartex.lv/index.php?route=product/product&product_id=57
Nez, vai šāda parikte 2.1 m platai laivai derēs. Pats 4.7 bušu vadāju uz pārtaisītas RB platformas bez bortiem.
vajag sakabes āķi mašīnai - āķis un vadi iekš farkop.lv 250e, cik apmēram uzstādīšana maksā? un lasiju ka ir mašīnas kurām pēc elektrības saslēgšanas jāved pie dīlera pārrprogrammēt kaut ko.(kāds zin vai tā ir taisnība?). Volvo v70 2008g
jaazeps, 5.maijs 2018, 14:47
Pirms pāris mēnešiem šim visam gāju cauri.
Uzstādīšana visos kantoros maksā ~50EUR un vairāk.
Pats iekš eBay nopirku noņemamu āķi pa 200Eur ar 7 pin rozeti + 35EUR samaksāju par vadu savilšanu. Āķis no DE ar kurjeru atnāca 4 dienu laikā.
Programmēšana nepieciešama tikai tad kad izvēlas "gudro" EBU (laikam tā saucās) bloku. Izpaužas tas šādi: auto kompis parāda ka pieslēgta piekabe, atslēgtu parkinga sensorus, iespējams vēl kas.
Tas īsumā viss.
jorsiks [06.05.18]: Labs vakars.
iegādājos LED lukturus piekabei, bet pieliekot ir tā:
1. gabarīts strādā
2. pagrieziena rādītājs pirms ieslēgšanas bāli deg
3. ieslēdzot pagrieziena rādītāju strādā kā vajag.
Esmu dzirdējis par pretestības blokiem bet nekur nevarēju atrast
Pec manam domam vajag pievienot minusa vadu(massu).
trokiis, 30.marts 2018, 20:25
Sūdīgi ar tiem Led lukturiem. Jāpērk pretestības bloks. Apm 70eur. Piekabju veikalos.
Labs vakars.
iegādājos LED lukturus piekabei, bet pieliekot ir tā:
1. gabarīts strādā
2. pagrieziena rādītājs pirms ieslēgšanas bāli deg
3. ieslēdzot pagrieziena rādītāju strādā kā vajag.
Esmu dzirdējis par pretestības blokiem bet nekur nevarēju atrast
Pec manam domam vajag pievienot minusa vadu(massu).
trokiis, 30.marts 2018, 20:25