atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Sūdzību grāmata - par copes veikaliem

VilnisL 02.12.19
Man jau liekas atbilde ir-saimnieks. Kāpēc pie Vitālija, piemēram, sortiments ir tik plašs, kā gandrīz nekur citur. Ja svini, tad visa sērija-ja āķi-tad arī visādi utt utjpr. Jo viņš pats personīgi seko visam līdzi.
zaraza 02.12.19
Un par jakām bija tikai piemērs - paskaties uz precēm, 90% ir S izmēra vai XXXL, pa vidu nekā. Un tas ir vienkārši prikols, ka veikala platība (kas maksā savus eiro mēnesī)ir aizsista ar neejošām precēm.

jurciks66, 2.decembris 2019, 19:01


Pagriez no otras puses... Par pārējiem izmēriem kā reizi ir PILNĪGI PAREIZI izrēķinājuši, viss ir 100% pārdots , balasts nav iekāries. Nepareizi ir parēķinājuši uz to S un XXXL :)
zaraza 02.12.19
jurciks66...

Tu aizmirsti kurā valstī mēs dzīvojam. Jebkurš lielais globālais ražotājs-monstrs jebkurā nozarē koncentējas uz savām prioritātēm un nez vai Latvijas mazumtirdzniecība ir ir pirmā, vai pat divdesmit pirmā :( A ar mazajiem vietējiem ir vienkārši - tupa nav kapitāla ko investēt preču krājumos, ko var, to paņem, visam ko gribētos un vajadzētu nekad nepietiek, tā vot i ar ar diegiem...

Ir gan pasaulē vēl viena interesanta pārdošanas taktika, bet nu tas uz copes nozari īsti neattiecas (lai gan pāris reizes pilnīgi noteikti ir dabā sanācis, bet nu nez vai apzināti). Saucas - mākslīgais deficīts!
Ja kādu produktu maksimāli raskruķī un
iepotē prātos, bet reāli ilgi tas nav pieejams, tad palaižot tirgu garantēti būs ažiotāža, skries un pirks, vajag vai nevajag, ņems ar rezervi un kopumā īsā termiņā pilnīgi noteikti tiks pārdots vairāk nekā nodrošinot normālu pieejamību, kad cilvēks slinki pērk tikai tik cik vajag uz to brīdi un vēl domā, a mož i nevajag :) Masu psihoze, protams, bet paskatoties apkārt pasaulē šad un tad var piefiksēt uz visādiem jauniem telefoniem utml.
urmaas 02.12.19
Viatore [02.12.19]: Pret to džeku pārdevēju nekādu pretenziju nav, jo viņš jau tirgo tikai to, ko viņam atved un viņš apkalpoja vienīgo klientu, kas bija veikalā pirms manis.
Bet otra bija tāda kundzīte, nu tik iegrimusi krāmēšanās procesā, ka es sajutos kā nejauši garām peldošs planktons, kam pateikt labdien vai kaut ko piedāvāt nopirkt vienkārši nesanāk laika, jo tas aizkavētu svarīgo krāmēšanās nodarbi.
Tāda alternatīva, kā apkalpot klientu un tad turpināt savas svarīgās lietas netika izskatīta.
Nevajag kautrēties. Droši ejiet klāt un jautājiet. Mani personīgi kretinē uzbāzīgi pārdevēji ar kā varu palīdzēt!
jurciks66 02.12.19
! Vai jūs varat iedomāties šādu situāciju citas nišas veikalos, ka nekad nav ejošas preces, ...

jurciks66, 2.decembris 2019, 12:15

Manā Ikšķiles Maximā regulāri uz vakaru izpērk man ļoti garšojošu bageti un es nedabonu :( Kam man tagad pasūdzēties?

A ja nopietni, jebkurš ražotājs un tirgotājs balansē starp krājumu aprites ātrumu un kaut kādu patēriņa/pieprasījuma prognozi (nu un pa vidu miljons citu faktoru no banālas naudas esamības vai nesamības līdz visdažadākajiem ražošanas kavējumiem un problēmām). 100% uzminēt nevar nekad, taču ir kaut kādi cipari formulas un kritēriji, kas nosaka pieļaujamo kļūdu, konkrētas Tavas jakas un manas bagetes neviens nerēķina, kamēr tās neizlec aiz kopējā rādītāja robežām.

zaraza, 2.decembris 2019, 17:09


Wow, vecīt, kaut ko tik stulbu no tevis negaidīju. Tas, ka, piemēram, copes bodē katru gadu trūkst barotavu ir normāli, jo, redz, grūti prognozēt pieprasījumu? Kas tas par stulbumu? Barotavas vajadzēs katru gadu un katru gadu tukši plaukti un kasieri rausta plecus. Un par jakām bija tikai piemērs - paskaties uz precēm, 90% ir S izmēra vai XXXL, pa vidu nekā. Un tas ir vienkārši prikols, ka veikala platība (kas maksā savus eiro mēnesī)ir aizsista ar neejošām precēm.
zaraza 02.12.19
! Vai jūs varat iedomāties šādu situāciju citas nišas veikalos, ka nekad nav ejošas preces, ...

jurciks66, 2.decembris 2019, 12:15


Manā Ikšķiles Maximā regulāri uz vakaru izpērk man ļoti garšojošu bageti un es nedabonu :( Kam man tagad pasūdzēties?

A ja nopietni, jebkurš ražotājs un tirgotājs balansē starp krājumu aprites ātrumu un kaut kādu patēriņa/pieprasījuma prognozi (nu un pa vidu miljons citu faktoru no banālas naudas esamības vai nesamības līdz visdažadākajiem ražošanas kavējumiem un problēmām). 100% uzminēt nevar nekad, taču ir kaut kādi cipari formulas un kritēriji, kas nosaka pieļaujamo kļūdu, konkrētas Tavas jakas un manas bagetes neviens nerēķina, kamēr tās neizlec aiz kopējā rādītāja robežām.
Viatore 02.12.19
Pret to džeku pārdevēju nekādu pretenziju nav, jo viņš jau tirgo tikai to, ko viņam atved un viņš apkalpoja vienīgo klientu, kas bija veikalā pirms manis.
Bet otra bija tāda kundzīte, nu tik iegrimusi krāmēšanās procesā, ka es sajutos kā nejauši garām peldošs planktons, kam pateikt labdien vai kaut ko piedāvāt nopirkt vienkārši nesanāk laika, jo tas aizkavētu svarīgo krāmēšanās nodarbi.
Tāda alternatīva, kā apkalpot klientu un tad turpināt savas svarīgās lietas netika izskatīta.
NG-NG 02.12.19
Ceturtdien, 28.nov. biju Spices Salmo veikalā. Domāju fāterim uz Andru dienu sakomplektēt kādu ziemas makšķerīti.
No ziemas inventāra tur kādas trīs makšķerītes un tas arī viss. Ne mormiškas, ne sardziņi. Nu nekā. Pārdevējs tā relaksēti nosaka -nu mēs te tā lēnā garā.
Kā jūs džeki tā lēnā garā domājat kaut ko nopelnīt? Kamēr veči jau sēž uz ledus viņi tirgo spiningus. Pēc tiem , protams, rinda nestāv.

Viatore, 2.decembris 2019, 11:51


Salmo Spice pamat pircējs ikdienā tomēr ir Zemgales un Kurzemes virzienos braucošais copmanis, nu un protams Rīgas copmaņi, šeit ziemas nav, pilnā sparā turpinās spiningošanas , fīderēšanas un pludiņmakšķerēšanas sezona un spriežot pēc visa sezona vēl turpināsies ilgi :). Ziemas prece veikalam ir jau sagatavota, bet pirms Melnās piektdienas, kad mums veikalos bija ļoti labs piedāvājums diezgan plašam preču klāstam, vēl nevedām lielo vairumu preču uz Spici, Spice ir mazas platības veikals un lai uzliktu sienu ar ziemas makšķerēm, balansieriem u.t.t. vajag novākt atklāto ūdeņu mānekļus, kurus pat reiz vēl pērk daudz vairāk kā ziemas mānekļus. Plašākos Salmo veikalos ir izliktas gan ziemas makšķeres gan mānekļi.
Ļoti skumji dzirdēt, ka jums nācās vilties Salmo veikalos, visādi citādi Salmo Spice ir ļoti simpātisks veikals ar labu un pretīmnākošu kolektīvu
jurciks66 02.12.19
Vispār Salmo veikalos iegriežos samērā reti, bet man ir tāda tradīcija - katru reizi apskatīt apģērbu nodaļā vienu konkrētu flīsa jaku. Nezinu cik ilgi jau tā, kādus 2, varbūt pat 3 gadus. Un nekad nav mana izmēra, jo tas ejošais izmērs! Vai jūs varat iedomāties šādu situāciju citas nišas veikalos, ka nekad nav ejošas preces, ... jo tā ir pārāk ejoša prece, tāpēc labāk veikalā izvēlas turēt tādas preces, ko cilvēkiem nevajag? Diezgan dīvains bizness.
jurciks66 02.12.19
Pie tā vienkārši ir jāpierod, Salmo veikalos (īstenībā arī citos) principā nekad nevar tā vienkārši ieiet un sapirkt pilnīgi visu nepieciešamo, kad vajag. Piemēram, šopavasar vimbu barība veikalos pārādījās tad, kad sezonu jau beidzu. Vajadzīgās barotavas parādījās kaut kad vasaras vidū, ap to laiku arī beidzās vajadzīgie kāti. Dīvaini, bet tā pie viņiem ir pieņemts.
Viatore 02.12.19
Ceturtdien, 28.nov. biju Spices Salmo veikalā. Domāju fāterim uz Andru dienu sakomplektēt kādu ziemas makšķerīti.
No ziemas inventāra tur kādas trīs makšķerītes un tas arī viss. Ne mormiškas, ne sardziņi. Nu nekā. Pārdevējs tā relaksēti nosaka -nu mēs te tā lēnā garā.
Kā jūs džeki tā lēnā garā domājat kaut ko nopelnīt? Kamēr veči jau sēž uz ledus viņi tirgo spiningus. Pēc tiem , protams, rinda nestāv.
urmaas 03.10.19
barteris [03.10.19]: DagnisM [54m]: Kas tas par ībli strādā T/C Apelsīns "Gards" veikalā? Nu riktīgs ķēms, ļoti nepieklājīgs pret klientiem. Otreiz tur kāju nesperšu!Tas ar ūsām? Tas vienīgi šķitis vienmēr īgns, savukārt vecais onka tieši otrādi - vienmēr ļoti labi visu parādījis un pastāstījis.
Viesturs zin drēbi. Ar viņu vienmēr ir patīkami aprunāties.
urmaas 03.10.19
Bārdainais?
barteris 03.10.19
DagnisM [03.10.19]: Kas tas par ībli strādā T/C Apelsīns "Gards" veikalā? Nu riktīgs ķēms, ļoti nepieklājīgs pret klientiem. Otreiz tur kāju nesperšu!
Tas ar ūsām? Tas vienīgi šķitis vienmēr īgns, savukārt vecais onka tieši otrādi - vienmēr ļoti labi visu parādījis un pastāstījis.
svens76 03.10.19
DagnisM [03.10.19]: Kas tas par ībli strādā T/C Apelsīns "Gards" veikalā? Nu riktīgs ķēms, ļoti nepieklājīgs pret klientiem. Otreiz tur kāju nesperšu!
briļļainais?
DagnisM 03.10.19
Kas tas par ībli strādā T/C Apelsīns "Gards" veikalā? Nu riktīgs ķēms, ļoti nepieklājīgs pret klientiem. Otreiz tur kāju nesperšu!
belijs23 30.09.19
Nu jau pretīgi lasīt. Ne cieņa pret citiem, ne pašcieņa.
cope71 29.09.19
irseejs [29.09.19]: Murdinjs [30m]: Bruņiniekiem pat nav profila bildes.Nu un Tu domā, ka esi vinnējis loterijā? Bet ok. Ielikšu arī savu purnu, nav jau žēl. Respektēju čaļus ne tikai netā. ;)
Eu, tu...! Čaļu respektētāj! :) Man tevi vēl ilgi gaidīt! Vai arī esi lupata?!
cope71 29.09.19
skutans [29.09.19]: skutans [16m]: Nu puikas, nobraucat tak kādu zivi padzenāt...Ne mārutka neķerās! Šodien Daugavu izbraukāju līdz pat jūrai, ķīsī iebraucu... Ne kā. Pārs zemmēra žaņi un ap desmit asarīšiem. Sportisti krustu šķērsu dzenājās. Pa Daugavu veči ar dovningeriem ( vai kā tur viņus sauc) trollingo, zivi neredzēju.

cope71, 29.septembris 2019, 21:05

Tautas bij daudz katrā ziņā, laivas, pie jaunā ogļu termināla.
Pie jaunā ogļu termināla tik divas stacionāras laivas manīju. Otrajā zināmajā rudens zandartu copes vietā pretī Volleriem gan bija krietni vairāk.
irseejs 29.09.19
Murdinjs [29.09.19]: Bruņiniekiem pat nav profila bildes.
Nu un Tu domā, ka esi vinnējis loterijā? Bet ok. Ielikšu arī savu purnu, nav jau žēl. Respektēju čaļus ne tikai netā. ;)

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs