atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Sūdzību grāmata - par copes veikaliem

andreiko 02.02.21
Eboat īpašnieks ir Gints Zeiļa, Latvijas makšķerēšanas sporta federācijas valdes loceklis, kurš ir atbildīgs par spingošanu no laivām.
Man personiski ar Ginču un viņa veikalu nekad nav bijis problēmu (iepērkos tur gan tikai dažas reizes sezonā), nu bet man drusku cits stāsts. Pazīstu viņu, jo viņš arī dzīvo Gaujā (tikai otrpus dzelzceļam), tāpēc viss ir vienkārši. Ginča jau pats vairāk ņemas ar tām krutajām laivām un to pričendāliem, veikalā pats nav bieži.
Raimonds62 02.02.21
jurciks66 [2.jan]: eboat ir kā loterija, man no 3 reizēm vienu reizi izdevās kaut ko pasūtīt (ar milzīgu kavēšanos), pārējās reizes pasūtījumi tika izgnorēti.Man līdzīga pieredze. Uz pasūtījumu nereaģē, uz jautājumiem neatbild. Tāpēc tur vairs noteikti neko nepirkšu

lukinsarturs, 2.februāris 2021, 18:39



Žēl, ka nevar izlasīt eboat versiju par notiekošo ...
jurciks66 [02.01.21]: eboat ir kā loterija, man no 3 reizēm vienu reizi izdevās kaut ko pasūtīt (ar milzīgu kavēšanos), pārējās reizes pasūtījumi tika izgnorēti.
Man līdzīga pieredze. Uz pasūtījumu nereaģē, uz jautājumiem neatbild. Tāpēc tur vairs noteikti neko nepirkšu
svens76 02.02.21
pusdienlaiks [02.02.21]: Man pieredze ar 779.lv ir ok, tiesa gada laikā daudz kas var mainīties. Pasūtīju, piezvanīja, jo nebija vēlamais krāsojums, saskaņoja.

Šai bodei pluss ir tas, ka sortiments diezgan paliels.
man arī pozitīva pieredze. bet mož kas mainījies, LV internetveikalos pasen neesmu neko pircis, sūtu no ārzemēm
Man pieredze ar 779.lv ir ok, tiesa gada laikā daudz kas var mainīties. Pasūtīju, piezvanīja, jo nebija vēlamais krāsojums, saskaņoja.

Šai bodei pluss ir tas, ka sortiments diezgan paliels.
ashukainis 01.02.21
Par 779 nebrīnos..... ja pārdevēja pensijas vecumā cenu pati izdomā uz vietas, tas daudz ko izsaka.... urbim nažus pērku cena virsū 6 ar kapeikām kā gadu iepriekš, bet šī skaita 8,90.... lai jau aizrijas ar tiem 2.50... bet ne jau tik atklāti čakarēt... uz aizrādījumu nereağē.... gar degunu veikala saimniekiem aizies daudz vairāk par iegūtajiem 2.50.... kāju tur vairs nesperšu.... saimnieki un gados jaunākā sieviete pārdevēja, viss ok, bet tā apsipēja labāk lai mazbērnus auklē nevis klientus ar savu šmaukšanos atbiedē....
Mierkalns 01.02.21
Veikalā 779.lv,pasūtīju3voblerīšus pēc kataloga=pieejams;viens bija līdzīgs,divi galīgi garām,ne pēc krāsas,ne darbības dziļuma,ne āķu skaita,Latvijas guberņa.Spinings.lv viss kā katalogā.Paldies!Pat no Austrālijas divu nedēļu laikā,atnāca viss kā katalogā.
jurciks66 02.01.21
eboat ir kā loterija, man no 3 reizēm vienu reizi izdevās kaut ko pasūtīt (ar milzīgu kavēšanos), pārējās reizes pasūtījumi tika izgnorēti.
eerks 02.01.21
Esmu e-boat pasūtījis 3 reizes un nav bijušas nekādas problēmas. Visus pasūtījumus esmu saņēmis. Pat samainīja vienu kātu uz mazāku, kurš bija tomēr par lielu. Tiesa, visas šīs lietas viņiem bija uz vietas.
Cik cilvēku, tik stāstu.
7up 02.01.21
semo1522 [02.01.21]: Vairākas reizes esmu veicis pasūtījumus E-boat veikalā. Nevienu reizi neesmu pasūtījumu saņēmis! Vienreiz e-pastā saņēmu atbildi, ka dos ziņu, kad prece būs veikalā, pārējās pat neuzskatīja par vajadzīgu atbildēt. Klients tur netiek uzskatīts par vērtību. Tā kā vajag padomāt vai ir vērts tērēt laiku un veltīgi cerēt uz brīnumiem. Karoče- šaraškina kantora!

Ahven, 2.janvāris 2021, 12:37
Prāta čakarētāji.Man ar šogad tāda problēma ar viņiem.Šajā bodē vairs centu ne atstāšu
Laiku atpakaļ tak te dievojās, ka uzlabos darba un apkalpošanas kvalitāti. Skatos tik tāda kārtējā plikā d..... bijusi. :)
naloxon04 02.01.21
arī pagājušajā gadā gribēju kātu pasūtīt. Kāts padārgs, atbildēja, ka prece nav, ka ar citu garumu un testu var ņemt. Protams, atteicos, jo kātu biju noskatījis sen. Vien uzrakstīju, lai padod ziņu, kad kāts būs pieejams, tā arī ziņu neesmu saņēmis un godīgi sakot, nevajag man to kātu. Toreiz paņēmu ponton 21 gad chaser no vietējās bodes un esmu apmierināts.
semo1522 02.01.21
Vairākas reizes esmu veicis pasūtījumus E-boat veikalā. Nevienu reizi neesmu pasūtījumu saņēmis! Vienreiz e-pastā saņēmu atbildi, ka dos ziņu, kad prece būs veikalā, pārējās pat neuzskatīja par vajadzīgu atbildēt. Klients tur netiek uzskatīts par vērtību. Tā kā vajag padomāt vai ir vērts tērēt laiku un veltīgi cerēt uz brīnumiem. Karoče- šaraškina kantora!

Ahven, 2.janvāris 2021, 12:37

Prāta čakarētāji.Man ar šogad tāda problēma ar viņiem.Šajā bodē vairs centu ne atstāšu
Ahven 02.01.21
Vairākas reizes esmu veicis pasūtījumus E-boat veikalā. Nevienu reizi neesmu pasūtījumu saņēmis! Vienreiz e-pastā saņēmu atbildi, ka dos ziņu, kad prece būs veikalā, pārējās pat neuzskatīja par vajadzīgu atbildēt. Klients tur netiek uzskatīts par vērtību. Tā kā vajag padomāt vai ir vērts tērēt laiku un veltīgi cerēt uz brīnumiem. Karoče- šaraškina kantora!
olegs69 04.07.20
KurmisZ [04.07.20]: olegs69 [16:13]: Labdien! Veicu pirkumu eboat.lv - ne rēķinu, ne zvanu tā arī nesagaidīju. Tā kā varu ieteikt tur neiepirkties.Vajadzēja sākumā palasīt šo sadaļu, būtu aiztaupijis nervus un šo postu. :)
He he, tad jau viss skaidrs!
KurmisZ 04.07.20
olegs69 [04.07.20]: Labdien! Veicu pirkumu eboat.lv - ne rēķinu, ne zvanu tā arī nesagaidīju. Tā kā varu ieteikt tur neiepirkties.
Vajadzēja sākumā palasīt šo sadaļu, būtu aiztaupijis nervus un šo postu. :)
olegs69 04.07.20
Labdien! Veicu pirkumu eboat.lv - ne rēķinu, ne zvanu tā arī nesagaidīju. Tā kā varu ieteikt tur neiepirkties.
_EKA 02.07.20
_EKA, nekā personiga, bet es nesaprotu, kā var STEIDZAMI savajadzēties ziemas kombinezonu !
Varbūt vari pastāstīt ??

Jon-Hill, 2.jūlijs 2020, 15:21

Elementāri, biju tikko sācis apgūt ziemas copi un taisījos uz ilgāku copes pasākumu pie -15-20 grādiem. Rudens jakā palika tā pavēsi. :) :)
_EKA 02.07.20
Jūs maz iedomājaties cik izmaksā tādu stoku uzturēt, labi salmo tirgo arī "savu", bet viņam LV tirgus nav primārais, līdz ar to fokus ir uz citurieni.
Vienmēr esmu fascinejies par tiem dažiem veikaliem, kas var japāņu galu uc. lietas uzturēt stokā, tagad tie paši eholotes.lv BB piegrūduši pilnu veikalu - jā ari viņiem daudz kas nav uz vietas bet tajā pašā zviedrijā un somijā arī nav.

Atcerieties paši Jūs veidojat sortimentu ar savu maku un izvēli - un varbūt, kad kaut ko par 5€ pērciet nevajag uzreiz atlaidi dīkt, nerunāju ja pērk ko lielāku un kā arī varbūt dažreiz ir vērts samaksāt tos pāris € šeit uz vietas nevis ieekonomēt un atbalstīt ārzemniekus, tas gan attiecās arī uz mani, jo pats lielu daļu esmu iepircis ārzemēs - jo pats dēļ darba ceļoju un arī interneta veikalos, jo lv nebija sortimenta vai cena bija pārāk neadekvāta.

Davis-Di, 2.jūlijs 2020, 14:43
Nu, sorrī, runājot par to pašu Salmo - viņi taču jau gadu gadiem tirgo savu produkciju Latvijā. Kāpēc nepiestrādā, lai ejošākie mānekļi "pareizās" krāsās, džiggalvas, svini LV piemērotākos svaros tiktu saražoti vairāk un būtu uz vietas? Norfins arī - taču skaidrs, ka vairāk vajadzēs m, l, xl izmērus. Var aprēķināt, cik proporcionāli vajag šos ejošos izmērus vairāk par xxl, xxxxl izmēriem... UN vēl cik ilgs laiks pagāja, kamēr tomēr atvēra savu interneta veikalu. Cik liels piķis viņiem aizgāja garām dēļ šīs vilcināšanās?

_EKA, 2.jūlijs 2020, 14:55

Svinus mēs lielu daļu lejam LV, šogad čeburašku cilpas ienāca nevis februārī, bet gan jūnija sākumā :))), mēs rēķinam, bet lasi ko rakstu zemāk , no šis Rīgas noliktavas barojas vismaz 10 valstis un ja teiksm somu "ķēde" grib sev 700-900 kostīmus, tos iepriekš nepasūtot :)), tad viņi grib un mēs tos kostīmus kaut no saviem veikaliem izņemsim, un visas paredzētās akcijas utt aizmirsīsim, jo tādu daudzumu mazā Baltija ar šitām ziemām var arī 5 gados neapēst.


Ļoti daudzas lietas var un vajag darīt efektīvāk, bet... ir cilvēku- darbinieku efektivitātes jautājums, ir pircēju daudzuma un gaumes jautājums.

Mums par 50% atšķirās Juglas un Spices pārdoto mānekļu topi )))), un bieži vien, no naudas ieguldīšanas puses, ir labāk nepārdot 10, bet "neuzkārties uz 50-70+" it kā ejošiem....
Bet jebkurā gadījumā paldies par diskusiju, mēs visu laiku, katru nedēļu ir sapulces, esam "īstā" ceļa meklējumos :)

NG-NG, 2.jūlijs 2020, 15:18

Nu, skaidrs. Bet interneta veikalu tomēr atvērāt, kaut baigi ilgo laiku lauzāties. :) Pats NG šķiet ilgu laiku bija tam pretinieks :) Cerams, ka sortiments tikai palielināsies.
Jon-Hill 02.07.20
_EKA, nekā personiga, bet es nesaprotu, kā var STEIDZAMI savajadzēties ziemas kombinezonu !
Varbūt vari pastāstīt ??
NG-NG 02.07.20
Jūs maz iedomājaties cik izmaksā tādu stoku uzturēt, labi salmo tirgo arī "savu", bet viņam LV tirgus nav primārais, līdz ar to fokus ir uz citurieni.
Vienmēr esmu fascinejies par tiem dažiem veikaliem, kas var japāņu galu uc. lietas uzturēt stokā, tagad tie paši eholotes.lv BB piegrūduši pilnu veikalu - jā ari viņiem daudz kas nav uz vietas bet tajā pašā zviedrijā un somijā arī nav.

Atcerieties paši Jūs veidojat sortimentu ar savu maku un izvēli - un varbūt, kad kaut ko par 5€ pērciet nevajag uzreiz atlaidi dīkt, nerunāju ja pērk ko lielāku un kā arī varbūt dažreiz ir vērts samaksāt tos pāris € šeit uz vietas nevis ieekonomēt un atbalstīt ārzemniekus, tas gan attiecās arī uz mani, jo pats lielu daļu esmu iepircis ārzemēs - jo pats dēļ darba ceļoju un arī interneta veikalos, jo lv nebija sortimenta vai cena bija pārāk neadekvāta.

Davis-Di, 2.jūlijs 2020, 14:43
Nu, sorrī, runājot par to pašu Salmo - viņi taču jau gadu gadiem tirgo savu produkciju Latvijā. Kāpēc nepiestrādā, lai ejošākie mānekļi "pareizās" krāsās, džiggalvas, svini LV piemērotākos svaros tiktu saražoti vairāk un būtu uz vietas? Norfins arī - taču skaidrs, ka vairāk vajadzēs m, l, xl izmērus. Var aprēķināt, cik proporcionāli vajag šos ejošos izmērus vairāk par xxl, xxxxl izmēriem... UN vēl cik ilgs laiks pagāja, kamēr tomēr atvēra savu interneta veikalu. Cik liels piķis viņiem aizgāja garām dēļ šīs vilcināšanās?

_EKA, 2.jūlijs 2020, 14:55


Svinus mēs lielu daļu lejam LV, šogad čeburašku cilpas ienāca nevis februārī, bet gan jūnija sākumā :))), mēs rēķinam, bet lasi ko rakstu zemāk , no šis Rīgas noliktavas barojas vismaz 10 valstis un ja teiksm somu "ķēde" grib sev 700-900 kostīmus, tos iepriekš nepasūtot :)), tad viņi grib un mēs tos kostīmus kaut no saviem veikaliem izņemsim, un visas paredzētās akcijas utt aizmirsīsim, jo tādu daudzumu mazā Baltija ar šitām ziemām var arī 5 gados neapēst.


Ļoti daudzas lietas var un vajag darīt efektīvāk, bet... ir cilvēku- darbinieku efektivitātes jautājums, ir pircēju daudzuma un gaumes jautājums.

Mums par 50% atšķirās Juglas un Spices pārdoto mānekļu topi )))), un bieži vien, no naudas ieguldīšanas puses, ir labāk nepārdot 10, bet "neuzkārties uz 50-70+" it kā ejošiem....
Bet jebkurā gadījumā paldies par diskusiju, mēs visu laiku, katru nedēļu ir sapulces, esam "īstā" ceļa meklējumos :)

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs